Voi V tota itsekästä tyhmää miestä!!!!
Lapsi 4v kipeänä ja oli sitten herännyt sängyssään äsken, mennyt miehen luo kun mies olkkarissa katsomassa elokuvaa ja pyytänyt isiä viereensä nukkumaan. Mies sanoi (kuuntelin makkarissa) että mene vaan nukkumaan ja että ei isi mahdu sun sänkyyn(mies usein nukuttelee ja lukee siellä lapsen sängyssä). Lapsi ei halunnut. Lapsi kiipesi isin viereen sohvalle. Mes prti kainaloonsa. 10min kuuntelin miten mies tilannetta hoitaa niin ei mitään,,se jatkoi elokuvaa lapsi kainalossa. Menin lopulta vihaisena sammuttamaan television jettä nyt viet äkkiä lapsen sänkyyn ja puolen yön elokuvaa ei pienelle näytetä! Mies sanoi, että no ei siinä ollu mitään oahaa (synkkä iuva ainakin) ja että lapsi olis kohta nukahtanut siihe (ei todellakaan telkkarin edessä istuen). Se on niin itsekäs ja edesvastuuton!!!! Ei voi kipää hoitaa ja jättää leffaa kesken, vittu on tyhmä mies!!!
Kommentit (44)
Mitä jos oma miehenne toimisi näin?
Voi taas ei menny äidin mielen mukaan lapsen nukuttaminen ni piti tänne tulla itkemään
No onko ok ottaa pieni kipeä lapsi sohvalle puolen yön leffaa katsomaan? Alapeukuttajat, peukut mulle vai miehelle? Ap
Olin toista kipeää lasta nukuttamassa makkarissa. Yritin etten puutu isän hoitotilanteeseen mutta pakko kun huomasin että pistää lapsen oikeesti istumaan sohvalla ja katsomaan leffaansa. Ap
Time shift.
Tervetuloa vuoteen 2014!
Teidän kahden välisessä suhteessa ei taida kaikki olla muutenkaan ihan ok..? Itse olisin vastaavassa tilanteessa käynyt hakemassa sen 4-vuotiaan omaan kainaloon, jos kerran itse olin jo makkarissa ja mies valvoo ja leffa kesken. Mun mies olis varmaan vastaavassa tilanteessa tosin itte sanonut lapselle, että mees äitin viereen, nii mahtuu paremmin.
Niin ja en tosiaan tiiä minkä kokonen sänky teidän muksulla on, nimittäin meidän 4-v sänkyyn ei kyllä aikuinen mies mahu nukkumaan, saati että vielä lapsen kanssa.
Onko täällä oikasti äidit sitä mieltä että lapsi voi töllä katsoa aikuisten elokuvaa? Kipeänä kun olisi halunnut aikuisen vierelleen nukuttamaan.. Miehen itsekkyys ajoi tämän ohi. Ap
Mikset voinut nukuttaa lapsia yhtäaikaa? Eikai tuonikäisiä ylipäänsä tarvi ylipäänsä yleensä enää nukuttaa? Meidän 4v kyllä menee ihan tyytyväisenä omaan sänkyyn nukkumaan (jo paljon ennen), kun äiti ja isä yhdessä katsoo myöhäiselokuvaa...
Lapsella on täyspitkä sänky, mies mahtuisi hyvin olla sen aikaa että lapsi nukahtaa. Ihan kuten lukee siinä muulloinkin. Kyse oli vaan siitä, ettei halunnut jättää leffaansa. Meillä on kaksi tällä hetkellä kipeää lasta joista arvasi että ovat yöllä levottomia kun flunssaa ja puhuttiin, että mies huolehtii toisen ja minä toisen. Mulla pienempi ja enemmän valvottaja kanssani makkarissa ja miehen piti olla toisen kanssa. Ap
Miten ehdit täällä roikkumaan ja päivittämään perhehelvettiäsi. Mene niitä lapsiasi hoitamaan. Taitaa juttu olla niin että viihdytät itseäsi täällä ja kilahdit kun ukkos ei hoida lasta vaan joutuisit sen itse hoitamaan. Taidettu ottaa kuppiakin, sillä niin paljon virheitä tekstissäsi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:27"]
Lapsella on täyspitkä sänky, mies mahtuisi hyvin olla sen aikaa että lapsi nukahtaa. Ihan kuten lukee siinä muulloinkin. Kyse oli vaan siitä, ettei halunnut jättää leffaansa. Meillä on kaksi tällä hetkellä kipeää lasta joista arvasi että ovat yöllä levottomia kun flunssaa ja puhuttiin, että mies huolehtii toisen ja minä toisen. Mulla pienempi ja enemmän valvottaja kanssani makkarissa ja miehen piti olla toisen kanssa. Ap
[/quote]
Ja sinä sen päätit? Ehkä mies ei näe pointtia siinä, että molempien ilta menee lasten nukuttamisessa, kun ne voisi yksi ihminenkin hoitaa nukkumaan..
no musta ihan järkevää, varmasti olisi nukahtanut siihen kainaloon ja siitä isi kantanut omaan sänkyyn....
mä oikeesti vähän inhoan kaikkia pakkomielteisiä toimintatapoja ja esim. lapsen väkinäinen hampaat irvessä omaan sänkyynsä nukuttaminen on sellainen. Mulla tulee sellaisesta mieleen, että lapsi on joku vihollinen, joka pitää teljetä omaan huoneeseensa pois silmistä ennenkuin aikuinen voi rentoutua.
Kuvailemasi miehesi toiminta taas oli mielestäni rakkaudellista sekä rentoa. Lapsi on perheenjäsen, joka voi tulla kainaloon unta hakemaan ja mies voi edelleen jatkaa elokuvansa loppuun, kaikki pyörii omalla painollaan ilman draamaa... sellaisesta elämästä haaveilen. moni ei pysty, joten suorastaan respect sille miehesi toiminnalle.
Totta tosiaan en olisi ollut onnellinen jos meilla noin. Ja suoraan sanottuna usein onkin. Meilla on yksi lapsi, mutta tosiasiassa minulla on kaksi lasta. Jos en mina ole se 'tausta aani' ni lapsi ei menis nukkumaan ollenkaan. Miehella ei mitaan kasitysta ajasta tai paljon muustakaan. Ei nyt kannata sanoa, etta iteppa miehesi valitsit. Niin valitisin. Han oli ihana ja upea poikaystava ja aviomies, mutta aika syvalta mita isyyteen tulee.
Olen pahoillani virheistä, kuppia en ole ottanut.. Toinen lapsi nukkuu tässä ja minäkin jo äsken, mutta heräsin (olen myös raskaana ja voin pahoin yötä päivää, siinä yksi syy miksi lasten kipeysaikana jaettu tätä hoitovastuuta vähän..). En oikeasti ymmärrä että puolustatte miestä, joka ei viitsi hoitaa kipeää ja ottaa katsomaan yöleffaa, kitä jos nainen toimisi noin?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:32"]no musta ihan järkevää, varmasti olisi nukahtanut siihen kainaloon ja siitä isi kantanut omaan sänkyyn....
mä oikeesti vähän inhoan kaikkia pakkomielteisiä toimintatapoja ja esim. lapsen väkinäinen hampaat irvessä omaan sänkyynsä nukuttaminen on sellainen. Mulla tulee sellaisesta mieleen, että lapsi on joku vihollinen, joka pitää teljetä omaan huoneeseensa pois silmistä ennenkuin aikuinen voi rentoutua.
Kuvailemasi miehesi toiminta taas oli mielestäni rakkaudellista sekä rentoa. Lapsi on perheenjäsen, joka voi tulla kainaloon unta hakemaan ja mies voi edelleen jatkaa elokuvansa loppuun, kaikki pyörii omalla painollaan ilman draamaa... sellaisesta elämästä haaveilen. moni ei pysty, joten suorastaan respect sille miehesi toiminnalle.
[/quote]
Tämä! Muistan omasta lapsuudesta kun sain jäädä äitin kainaloon sohvalle kun heräsin yöllä :)
Mitä v*ttua? :D Meillä monesti käy noin, saa tulla sohvalle kainaloon, kyllä siihen nukahtavat. Silmät vaan kii jos ei lapsille sopi a elokuva.
No nyt kun vähän selvensit asioita, niin ymmärrän paremmin miksi hermostuit miehelles, mutta silti saa kyllä semmosen vaikutelman tuosta sun tekstistä, että et kyllä oikein muutenkaan arvosta miestäsi ja ettei teidän suhteessa kaikki ihan ok oo. Ja ei, en antais minäkään lapsen kattoo aikuisten elokuvia, mutta edelleen oisin käyny hakemassa sen 4-v viereen, vaikka mulla ois ollu myös siellä vieressä se pienempi sisarus. Sairaspeti+1 vanhempi makkarissa+1vanhempi olkkarin sohvalla on meillä melko yleinen ilmiö sillon ku sairastellaan. Eikä tartte tapella.
T:8
2