Onkohan hän kiinnostunut
Olen kiinnostunut yhdestä miehestä ja kun olemme kasvotusten niin hänkin vaikuttaa kiinnostuneelta. (Meillä yhteinen projekti jossa mukana muitakin ihmisiä mutta näemme noin 2-3 kertaa viikossa). Viestittelemme sitten useammin mutta hänen vastaukset on aina hieman nuivia.. ja minä teen 99% aloitteen viestittelyyn.
Tietysti tällein ihastuneena hiessä pyörittelen asiaa päässäni jatkuvasti ja viestien perusteella hän ei ole kiinnostunut mutta sitten kasvotusten hän on erittäin hymyileväinen ja puhelias ja hakeutuu jatkuvasti juuri minun seuraani.
Itse koen että olisi helppo viesteillä päästä alkuun tässä, helpompi kuin kasvotusten muiden edessä. Mutta hitto kun on niin virallinen ja nuiva.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se rauhaan. Älä ainakaan ala tuijottelemaan, tosi epämukavaa.
No emmä sitä rauhaan kyllä jätä mutta en ahdistelekkaan. Tietenkään. Pitää vaan olla kärsivällinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko vastapuoli vapaa?
Kysele vähän kautta rantain, että onko vapaallla tai etsimässä. Onko joku työkaveri tietoinen?
Miksi tämä sama aloitus on taas uudelleen täällä?
Pelkkää paskaista provoilua koko juttu.
Nuiva ei ole kiinnostunut. Käyttäytyykö nuivasti?
Tuo aloitus teksti oli palstalla aiemminkin, muutama päivä tai viikko sitten.
Muistan sen ihan selvästi.
Jos on viesteissä nuiva, niin tuskin on kiinnostunut.
Jätä mies rauhaan. Hänen poikaystävänsä ei tykkää kun ahdistat hänen miestään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloitus teksti oli palstalla aiemminkin, muutama päivä tai viikko sitten.
Muistan sen ihan selvästi.
Jaha. No, eikai siinä sitten. Aikamoinen tyyppi olen kun olen tasan saman kirjoittanut. Ap
viisas mies on nuivana. yrittää edes vältellä metoota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vastapuoli vapaa?
Kysele vähän kautta rantain, että onko vapaallla tai etsimässä. Onko joku työkaveri tietoinen?
Tiedän että hän on vapaa. Tästä on ollut porukassa puhetta. Ihan itse hän kertonut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä sama aloitus on taas uudelleen täällä?
Pelkkää paskaista provoilua koko juttu.
Linkkaa tää toinen keskustelu. Mua mua alko ihan kiinnostamaan kun kaksi jo sanonut tästä. Ap
Odota pikkujouluihin asti. Siellä vessapanon jälkeen voit kysyä kahville.
Ehdota kahveja sitten kun projekti on päättymässä.
metoo