Miten sanatarkasti kieltäytyä treffipyynnöstä?
Mies lähetti instassa viestiä että hei lähtisinkö treffeille? En ole hänestä kiinnostunut joten en halua lähteä, miten annan pakit ystävällisesti?
Kommentit (33)
”Moikka! Kiitti kysymästä mutta en valitettavasti ole kiinnostunut”
Kiitos pyynnöstä mutta nyt ei natsaa. Happy hunting!
"En lähde"
Enkä kiitä kysymyksestä.
Ei tarvi vastata mitään. Yleensä ymmärtävät mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
ghostaat vaan ihan reippaasti
Jos treffipyynnön esittäjä on joku random, silloin ei kyllä voi puhua mistään ghostaamisesta. Ainakin minä käsitän ghostaamisen niin että pohjalla pitää olla jo jokin ihmissuhteen tapainen.
Anna Maija Vilkkumaan vastata puolestasi:
"mä sanon viimeisen sanan ja se on ei"
Kiitos kutsusta. Valitettavasti en ole kiinnostunut sinusta, eikä tilanne tule muuttumaan, mutta kaikkea hyvää elämääsi.
En lähtisi kanssasi treffeille, vaikka helvetti jäätyisi. Hyvää loppuelämää.
Mulla on jo Ugandasta hankittu sonni rakastajana. Karsii rasset ja sukupuolitauteja pelkäävät saman tien.
Mielelläni lähtisin, mutta pimppini on aivan liian pieni. Tämä saa miehen järkiinsä, tai sitten on niin pieni varustus, ettei kannata tapailla. Käytän itse tätä naisiin käänteisesti.
Kohteliaat tavat useimmilla aivan hukassa. Hyi.
Kiitos rohkeasta kysymyksestäsi, mutta joudun valitettavasti tuottamaan pettymyksen sinulle ja vastaamaan kieltävästi kysymykseesi.
Kysy, haittaako sitä että sinun avopuoliso tulee mukaan. Sano että se ei päästä kuitenkaan yksin tulemaan, kun on niin mustasukkainen ja humaltuessa voi olla arvaamaton ja ollut vankilassakin.
Itse olin hiljaa ja hymyilin. Ymmärsi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin hiljaa ja hymyilin. Ymmärsi kyllä.
Oletko mykkä vai autisti? Onko puhuminen noin vaikeaa oikeasti? Säälittävää.
En, kiitos kysymästä.