Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista oli ensi-ihastumisesi?

Vierailija
19.10.2021 |

Kuinka vanha olit ihastuessasi ensimmäistä kertaa? Mistä tiesit olevasi ihastunut, millaisin konkreettisin "oirein" se ilmeni? Kuka tai millainen oli ihastuksen kohteesi: saavuttamaton tai kaukainen, kielletty, julkisuuden henkilö vai joku oikeasta elämästäsi? Mitä ihastumisellesi lopulta kävi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa. Vaihdettiin keskenään rakkauskirjeitä. Välit pysyi hyvinä niin kauan kun oltiin tekemisissä.

Vierailija
2/7 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Jari. Olin jotain 4 vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut pari kertaa sellaisen voimakkaan ihastumisen netti-ihmisen kanssa, ekakerran parikymppisenä ja toisen 20v myöhemmin. Kumpanakin kertana tuli täydellinen järjen pimeneminen ja jälkeenpäin koko homman mentyä kauheasti metsään toivoisin välttyneeni niiltä tilanteilta kokonaan. Kolmatta kertaa en anna enää tapahtua.

Vierailija
4/7 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 8-vuotias ja ihastuin Harry Potteriin, kun kävin iskän kanssa katsomassa elokuvateatterissa Harry Potter ja viisasten kivi -elokuvan.

Tunne oli hassu, poskia kuumotti, vatsassa tuntui jännittävältä ja jäi kamala ikävä Harrya kun elokuva loppui. Ajattelin häntä koko automatkan kotiin. Siitä alkoikin mun Potter-fanitus ihan täysillä.

Nainen vuosimallia -93

Vierailija
5/7 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Jari. Olin jotain 4 vee

Muuttivat toiselle paikkakunnalle kun täytin 5 vee

Vierailija
6/7 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaana ihastuin naapurin poikaan, jonka kanssa sitten tehtiin vähän tuhmia juttuja..

Vierailija
7/7 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän