Miten korkeakoulutettu 31v nainen voi löytää miehen Helsingissä
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka teitä korkeakoulutettuja naisia kiinnostaa tekevät todella pitkää päivää töissä ja harrastavat lähinnä juoksemista yms. missä pääsee hetkeksi tuulettumaan rauhassa raskaasta asiantuntijatyöstä. Siis oikeasti raskaasta työstä, eikä mistään some-markkinointi tai julkisen sektorin HR "asiantuntijatyöstä" mitä naiset tuntuvat pitkälti tekevän. Näitä miehiä on vaikea tavata muualla kuin töissä tai jos ei kuulu jo valmiiksi miehen kaveripiiriin.
Ei yksityiselläkään ihan tuollaisia työpäiviä pääsääntöisesti tehdä etenkään jos on uralla yhtään pidemmälle edennyt. Itse haluan miehekkään ja maskuliinisen miehen ja osa akateemisista, tai aika monikaan, eivät ole ollenkaan maskuliinisia vaan teoreettisia ihmettelijöitä. Läheskään kaikilla akateemisilla miehilläkään ei ole mitään merkittävää, erityisen hyväpalkkaista uraa mutta sellainen perushyvä duuni. Valtaosa tuntemistani akateemisista(kin) miehistä pyörää baareissa jokaikinen viikonloppu 30-vuotiaina eli kyllä heitä sieltä löytää siinä missä muitakin miehiä.
Joo, raskas työ, raskaat huvit. Kyllä korkeakoulutettujakin tosiaan baareissa pyörii. Mutta että osuis joku kiinnostava, joka olis vielä oikeasti sinkku, eikä vaan valmis pettämään vaimoaan, niin se onkin jo vaikeampi rasti.
Varsinkin korkeakoulutetut miehet ovat iskeneet mua ihan surutta ja sitten olen jonkun kaverinsa kautta tai tivaamalla mieheltä saanutkin selville illan aikana, ettei olekaan sinkku. Voi olla lapsiakin. Baarit on siis aika huonoja paikkoja aloittaa flirttiä noiden miesten kanssa. Harva niistä on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka teitä korkeakoulutettuja naisia kiinnostaa tekevät todella pitkää päivää töissä ja harrastavat lähinnä juoksemista yms. missä pääsee hetkeksi tuulettumaan rauhassa raskaasta asiantuntijatyöstä. Siis oikeasti raskaasta työstä, eikä mistään some-markkinointi tai julkisen sektorin HR "asiantuntijatyöstä" mitä naiset tuntuvat pitkälti tekevän. Näitä miehiä on vaikea tavata muualla kuin töissä tai jos ei kuulu jo valmiiksi miehen kaveripiiriin.
Ei yksityiselläkään ihan tuollaisia työpäiviä pääsääntöisesti tehdä etenkään jos on uralla yhtään pidemmälle edennyt. Itse haluan miehekkään ja maskuliinisen miehen ja osa akateemisista, tai aika monikaan, eivät ole ollenkaan maskuliinisia vaan teoreettisia ihmettelijöitä. Läheskään kaikilla akateemisilla miehilläkään ei ole mitään merkittävää, erityisen hyväpalkkaista uraa mutta sellainen perushyvä duuni. Valtaosa tuntemistani akateemisista(kin) miehistä pyörää baareissa jokaikinen viikonloppu 30-vuotiaina eli kyllä heitä sieltä löytää siinä missä muitakin miehiä.
Lähinnä tuo kertoo siitä, että minkälaisia miehiä sinä tunnet. Itse tunnen paljon 30-35v akateemisia miehiä ja oikeastaan kukaan heistä ei käy baareissa kuin korkeintaan pari kertaa vuodessa.
Olet kovassa kilpailutilanteessa keskikoulutettujen hoitureiden kanssa. Ne on sinua parempia sängyssä ja niillä on sinua parempi palkka. Vaimo-osaamistakin enemmän.
Jälkiviisautta mutta totuus on, että se mies olisi kannattanut etsiä silloin opiskeluaikana.
Vierailija kirjoitti:
Jälkiviisautta mutta totuus on, että se mies olisi kannattanut etsiä silloin opiskeluaikana.
Hyvät miehet varataan jo varhain. Eihän kolmekymppisissä akateemisissa miehissä ole enää kuin todelliset ongelmatapaukset vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet varataan jo varhain. Eihän kolmekymppisissä akateemisissa miehissä ole enää kuin todelliset ongelmatapaukset vapaana.
Ehkä ihan potentiaalisia tapauksia on myös toisella kierroksella. Siinä tulee vain kaupan päälle se uusperhekuvio exineen ja lapsineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kolmekymppisistä korkeakoulutetuista miehistä 2/3 sanoo ettei lapset ja perhe-elämä kuulu elämäänsä. 10 vuotta sitten 1/3 sanoi noin.
Hyvä että ovat vihdoinkin ymmärtäneet että voi elää ihan hyvää elämää muutenkin kuin olemalla jatkuvasti yhteiskunnallisen persraiskuun kohteena. Antaa kummasti mahdollisuuksia pitää elämänsä omassa kontrollissa.
Näin akateemisesti koulutettuna miehenä ihmettelen että miksi puhutaan pelkästään korkeakoulutetusta, kun ero esimerkiksi joidenkin humanistialojen ihmisten ja vaikkapa jonkun dippainssin välillä on melko suuri. Minä dippainssinä tunnen paljon enemmän sielujen sympatiaa vaikkapa amk-inssien kanssa kuin vaikkapa kulttuuriantropologistien.
Työelämäni olen viettänyt ulkomaankaupasta elävien suuryritysten palveluksessa ja sitä myöten maailmankuva on pakostakin kapitalistinen ja liberaali. Kyllä mulla alkaa melko pian ohimoita kiristään, jos joudun viettään pitemmästi aikaa jonkin valtion apurahoilla elävän sosialistipummianarkistin tms seurassa vaikka tämä olisi kuinka akateemisesti koulutettu.
Väitän että ei näillä humanistinaisillakaan ole minun tyylisen mies hakusessa vaikka olenkin akateeminen. Kyllä jutut on kariutuneet viimeistään siinä vaiheessa, kun kerron että matkapäiviä on normaalioloissa se 100-150 vuodessa. Toki nyt on toiveissa että ovat ulkomaillakin oppineet käyttämään etäyhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kolmekymppisistä korkeakoulutetuista miehistä 2/3 sanoo ettei lapset ja perhe-elämä kuulu elämäänsä. 10 vuotta sitten 1/3 sanoi noin.
Hyvä että ovat vihdoinkin ymmärtäneet että voi elää ihan hyvää elämää muutenkin kuin olemalla jatkuvasti yhteiskunnallisen persraiskuun kohteena. Antaa kummasti mahdollisuuksia pitää elämänsä omassa kontrollissa.
Lapset ja perhe on paras tapa menettää kovalla työllä menetetyt rahat. Mies ei kiitosta työstään saa koskaan, korkeintaan vain valitusta perheen hyvinvoinnin eteen tehdyistä ylityötunneista. Lisäksi nykymaailma selfiekeppeineen on niin pimeä, että lapset todennäköisesti kasvaa kieroon teki vanhemmat mitä tahansa.
m34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat ongelmatapauksilla?
eri
Vierailija kirjoitti:
Olet kovassa kilpailutilanteessa keskikoulutettujen hoitureiden kanssa. Ne on sinua parempia sängyssä ja niillä on sinua parempi palkka. Vaimo-osaamistakin enemmän.
Suomennos: amk-inssillä seisoo varmemmin kun naisen koulutus (onko se minua älykkäämpi ja menestyvämpi?) ei jännitä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomennos: amk-inssillä seisoo varmemmin kun naisen koulutus (onko se minua älykkäämpi ja menestyvämpi?) ei jännitä niin paljon.
Minua ei ainakaan jännitä naisen koulutus ja osaaminen lainkaan. Olen hyvällä itsetunnolla varustettu KTM ja tiedän tarkkaan, että olen alallani yksi parhaista. Moni nainen sen sijaan jännittää seurassani enkä ole siitä yllättynyt - olenhan jännä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, työelämässä menestyneet naiset eivät ole parisuhdemarkkinoilla kovinkaan haluttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Mt-ongelmia, päihteiden käyttöä, ylipainoa yms. huonoja elintapoja. Heikot suhteet läheisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi: 95% miehistä pitää humanistista yliopistotutkintoa vitsinä, jolla pääsee töihin parhaimmillaan valtion suojatyöpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi: 95% miehistä pitää humanistista yliopistotutkintoa vitsinä, jolla pääsee töihin parhaimmillaan valtion suojatyöpaikkaan.
Niin, kannattaa välttää tuollaisia miehiä. Parhaimpia ovat ne miehet, jotka arvostavat humanismia tai taiteita. Nuo miehet tosin ovat jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Mt-ongelmia, päihteiden käyttöä, ylipainoa yms. huonoja elintapoja. Heikot suhteet läheisiin ihmisiin.
Ei tuo nyt kovin ongelmaiselta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Ei tuo nyt kovin ongelmaiselta kuulosta.
Jep.... Noin 80% suomalaisista on suurin osa noista ongelmista. Mutta jos täydellistä miestä etsii niin ei kai siinä sitten. Tsemppiä etsintään