Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten korkeakoulutettu 31v nainen voi löytää miehen Helsingissä

Vierailija
19.10.2021 |

Miehiä ei ole missään

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI kirjoitti:

Jos nainen pitää parhaana avunani akateemista tutkintoani, niin en minä sellaisen kanssa parisuhdetta halua. Ihan väärät arvot.

Ja näin vastasi DI…

Akateemisuus ei ole itsetarkoitus vaan mitä sen avulla voidaan saavuttaa. 

Tai oikeastaan ne ominaisuudet, joiden avulla on saavutettu myös se akateeminen tutkinto. Ihannetilanteessa mm. määrätietoisuus, päättäväisyys, sitkeys, tietynlainen fiksuus jne. eli osalla on ainakin joitakin maskuliinisina pidettyjä ominaisuuksia. Olen itse nainen, jolla on kaksikin akateemista tutkintoa, mutta ei ne musta ole sen ihmeellisempää tehnyt. Tietysti teen toisenlaista duunia kun mitä tekisin ilman niitä. Ei me mun lähimpien ystävien kanssa pidetä akateemisia "minään", vaikka ollaan kaikki itsekin akateemisia. Nykyään kuitenkin akateemisissa miehissä esiintyy yllättävän paljon sellaista lapsellisuutta, yli 30-vuotiaana pelaillaan videopelejä tuntikausia ja ollaan jotenkin "neitimäisiä". Ei osata tehdä mitään, edes valaisinta asentaa kattoon. Ja musta olisi mukavaa, jos mies olisi oikeasti sellainen tyyppi joka "liidaisi" parisuhdetta eikä vaan valuisi mukana päättämättömänä perässä. 

Miksi pitäisi osata asentaa valaisin kattoon? Akateemisuus tuo mulle kaiken muun ohella taloudellisen pärjäämisen, jolla voin ostaa itseni vapaaksi tylsistä hommista.

ohis

Ehkäpä siksi, että uusavuttomuus on avuttomuutta ja se ei suoranaisesti kostuta. Koulutetulle moni suorittava työ on sitäpaitsi kiinnostavaa vaihtelua ;)

Akateeminen mies yksityisellä sektorilla tekee 60+ tuntisia työviikkoja. Kun kotiin tullaan niin ei todellakaan aleta asentelemaan lamppuja tai vaihtamaan talvirenkaita vaan otetaan rennosti. Suorittavat työt voi ulkoistaa.

...tai sitten akateeminen mies hankkii huvikseen ammattikoulutuksen ja alkaa tekemään "pikkufyffeä" osaamisellaan.

Vierailija
122/162 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi löytääkin muttta voi nukahtaa melko nopeasti kun alkavat esitellä omia kykyjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä tiedän tän!

Miten korkeakoulutettu 31v nainen voi löytää miehen Helsingissä?

Liittymällä Sannan bilejengiin!

Vierailija
124/162 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi korostat olevasi korkeakoulutettu? Oletko jotenkin muiden yläpuolella ja sinulle kelpaa vain lääkäri tai Finnarin lentokapteeni? Hankalaa se puolison löytäminen on kaikille, paitsi misseille, lätkänpelaajille ja jalkapalloilijoille. Koulutus ei sinänsä vetoa moneenkaan. Kiinnostus syntyy muista asioista.

Itse asiassa lääkäri ja lentokapteenihan on aika huonoja ammatteja parisuhdetta ajatellen. Ihan ihmeelliset työajat molemmilla (lentäjät poissa jopa päiviä, lääkärit tekee töitä iltaisin ja öisinkin, eivätkä välttämättä pysty irrottautumaan esim. päiväkodille lasta hakemaan, esim. joku kirurgi siis). Jos noiden kanssa lapsia tekee, niin aika yksin saa nainen olla lasten asioista vastuussa.

1) lentokapteeni on pressan myöntämä arvonimi, mutta arkikielessä käytetään virheellisesti lentokoneen vastuukuskista

2) lentäjän paperit olivat ennen amispaperit, nykyään opistotasoiset. Ainoat akateemiset lentäjät ovat entisiä sotilaslentäjiä eli ovat käyneet kadiksen aikoinaan.

on lentäjiä jotka käyneet esim DIksi ja sitten kiinnostuneet lentäjän ammatista, yksi on lääkäri mutta tekee myös lääkärin töitä, löytyy monen ammatin osaajia

Vierailija
125/162 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tai naisen löytämisen pidäkään olla helppoa. Niitä itselle oikeita puolisoehdokkaita on aivan älyttömän vähän ja KAIKKIEN kannattaa olla todella nirsoja kenen kanssa alkaa seurustelemaan. Nyrkkisääntö on, että tuhannesta samanikäisestä miehestä/naisesta alle 5 on niitä joiden kanssa oikeasti tulee viettämään pitkän ja onnellisen elämän.

Tärkein sääntö on tutusta mahdollisimman suureen joukkoon ihmisiä. Tein aikanaan karkean laskelman ja lopputulos oli että olin tavalla tai toisella tutustunut (jutellut vähintään 30 min) n. 15 000 ikäiseeni naiseen ennen kuin tapasin vaimoni. Onneksi olin kärsivällinen sen oikean löytämisessä.

Missä ihmeessä ja missä ajassa tutustuu tyyliin 15 tuhanteen ihmiseen???

Vierailija
126/162 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuossa, että sitä korkeakoulutusta täytyy heti ensimmäiseksi mainostaa, on jo aistittavissa ongelmia. Jos on nyrpeä muiden ihmisten väheksyjä, niin se varmaan karistaa aika tehokkaasti kumpianiehdokkaat pois. Oletko muuten myös menestynyt alallasi, jota olet opiskellut vai onko korkeakoulutus jo itsessään tie yli-ihmisyyteen?

Vierailija
127/162 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä tiedän tän!

Miten korkeakoulutettu 31v nainen voi löytää miehen Helsingissä?

Liittymällä Sannan bilejengiin!

Jauho-jengiin ei noin vaan liitytä.

Vierailija
128/162 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI kirjoitti:

Jos nainen pitää parhaana avunani akateemista tutkintoani, niin en minä sellaisen kanssa parisuhdetta halua. Ihan väärät arvot.

Ja näin vastasi DI…

Akateemisuus ei ole itsetarkoitus vaan mitä sen avulla voidaan saavuttaa. 

Tai oikeastaan ne ominaisuudet, joiden avulla on saavutettu myös se akateeminen tutkinto. Ihannetilanteessa mm. määrätietoisuus, päättäväisyys, sitkeys, tietynlainen fiksuus jne. eli osalla on ainakin joitakin maskuliinisina pidettyjä ominaisuuksia. Olen itse nainen, jolla on kaksikin akateemista tutkintoa, mutta ei ne musta ole sen ihmeellisempää tehnyt. Tietysti teen toisenlaista duunia kun mitä tekisin ilman niitä. Ei me mun lähimpien ystävien kanssa pidetä akateemisia "minään", vaikka ollaan kaikki itsekin akateemisia. Nykyään kuitenkin akateemisissa miehissä esiintyy yllättävän paljon sellaista lapsellisuutta, yli 30-vuotiaana pelaillaan videopelejä tuntikausia ja ollaan jotenkin "neitimäisiä". Ei osata tehdä mitään, edes valaisinta asentaa kattoon. Ja musta olisi mukavaa, jos mies olisi oikeasti sellainen tyyppi joka "liidaisi" parisuhdetta eikä vaan valuisi mukana päättämättömänä perässä. 

Minkä takia mies, joka on koko elämänsä opiskellut, lukenut kirjoja ja päättäväisesti rakentanut uraansa edes haluaisi osata asentaa valaisimen kattoon? Akateeminen varakas mies palkkaa amiksen tai jonku vietnamilaisen tekemään tuollaiset sisäkön jutut.

No äläs nyt, kyllä ainakin se tohtorismies, joka vähän fiksaili pikkujuttuja mun kotona täällä vieraillessaan sai siitä varmasti ihan käyvän palkkion. ;) Se on kuumaa, kun tollanen akateeminen, keneltä nyt ei odota mitään käytännön taitoja, pääseekin yllättämään ja miehekkäästi käyttämään työkaluja.

Olisihan mullakin toki ollut varaa palkata joku tekemään, mutta miehestä se oli kivaa puuhastelua ja mä jotenkin suorastaan kiihotuin siitä, kun hän niin miehekkääksi rupesi.

Vierailija
129/162 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi korostat olevasi korkeakoulutettu? Oletko jotenkin muiden yläpuolella ja sinulle kelpaa vain lääkäri tai Finnarin lentokapteeni? Hankalaa se puolison löytäminen on kaikille, paitsi misseille, lätkänpelaajille ja jalkapalloilijoille. Koulutus ei sinänsä vetoa moneenkaan. Kiinnostus syntyy muista asioista.

Itse asiassa lääkäri ja lentokapteenihan on aika huonoja ammatteja parisuhdetta ajatellen. Ihan ihmeelliset työajat molemmilla (lentäjät poissa jopa päiviä, lääkärit tekee töitä iltaisin ja öisinkin, eivätkä välttämättä pysty irrottautumaan esim. päiväkodille lasta hakemaan, esim. joku kirurgi siis). Jos noiden kanssa lapsia tekee, niin aika yksin saa nainen olla lasten asioista vastuussa.

1) lentokapteeni on pressan myöntämä arvonimi, mutta arkikielessä käytetään virheellisesti lentokoneen vastuukuskista

2) lentäjän paperit olivat ennen amispaperit, nykyään opistotasoiset. Ainoat akateemiset lentäjät ovat entisiä sotilaslentäjiä eli ovat käyneet kadiksen aikoinaan.

on lentäjiä jotka käyneet esim DIksi ja sitten kiinnostuneet lentäjän ammatista, yksi on lääkäri mutta tekee myös lääkärin töitä, löytyy monen ammatin osaajia

Juu, muutama poikkeushan tekee enemmistön tai suorastaan säännön?

Takavuosien tuttu, entinen Draken-pilotti päätyi Finskin pilotiksi. Hävittäjälentäjän näkökulmasta matkustajakoneen lentäminen oli yhtä tylsää kuin olisi seurannut joulukinkun paistumista, sillä erotuksella ettei saanut juoda kaljaa siinä sivussa.

Vierailija
130/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
131/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudota nenäliina Assalla ...

Vierailija
132/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voi löytää. Hyvät miehet on jo viety. Olet myöhässä, valitettavasti

Vierailija
133/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti löytyi yhden talon kellarista. Onko nyt kaikki nurkat varmasti koluttu?

Vierailija
134/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sulle duunari?

Vierailija
135/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene maalle naimisiin!

Vierailija
136/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka fillariporukoihin. Niissä miehiä runsaasti. Tekevät pitkiäkin reissuja ja osallistuvat ajotapahtumiin.

Vierailija
137/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mieheni löysin Tinderistä

Vierailija
138/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tai naisen löytämisen pidäkään olla helppoa. Niitä itselle oikeita puolisoehdokkaita on aivan älyttömän vähän ja KAIKKIEN kannattaa olla todella nirsoja kenen kanssa alkaa seurustelemaan. Nyrkkisääntö on, että tuhannesta samanikäisestä miehestä/naisesta alle 5 on niitä joiden kanssa oikeasti tulee viettämään pitkän ja onnellisen elämän.

Tärkein sääntö on tutusta mahdollisimman suureen joukkoon ihmisiä. Tein aikanaan karkean laskelman ja lopputulos oli että olin tavalla tai toisella tutustunut (jutellut vähintään 30 min) n. 15 000 ikäiseeni naiseen ennen kuin tapasin vaimoni. Onneksi olin kärsivällinen sen oikean löytämisessä.

Aikamoinen sonni

Jos kuulisin että nainen olisi antanut 15 000 miehelle ottaisin heti jalat alle ja menisin toiseen suuntaan

Vierailija
139/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille vaan. Pane mahdollisimman montaa niin varmasti joku sopiva sitten löytyy. Tiedän muutaman miehen kenellä on ihanan paksu kulli mutta he ovat kyllä varattuja

Vierailija
140/162 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullonpohjalasit pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan