Jos ET halua kirjoittaa "kakkosta" viestiksi päästäksesi seuraavalle sivulle...
...laita osoiterivin perään "sivu/2".
Siltä varalta, ettet tiennyt. :)
Kommentit (93)
Olenkin ihmetellyt mikä trollijuttu se "2" on useimmissa ketjuissa. Selvis vihdoin!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 22:06"]
millä puhelimella ei siis pääse kakkossivulle? itsellä on päässyt sekä lumialla että iphone5s:llä aina toiselle sivulle, onko kyseessä siis samsung tai vanhempi iphone? muuten, joku kertoi että välillä ei näy muuta kuin aloitusviesti ja mainos; koita päivittää sivu, itsellä toimii ainakin se :)
[/quote]
Lumia 720, ei toimi. Enkä ala värkkäilemään osoiterivien kanssa, ei ole toiminut tuo kikka sen kerran kun sitä olen kokeillut. Tämä on ylläpidon asia korjata joskus, en ala vääntymään solmuun jonkun ammattitaidottoman ylläpidon vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:56"] [quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:53"]Toinen neuvo: älä tule av:lle, jos ei halpa wt-kännykkäsi osaa näyttää sivuja oikein etkä pysty jättämään viestien lukemista ekaan sivuun. [/quote] Mun kännykkä makso melkeen 700€, voisitko kertoa paljonko sen pitäisi maksaa että näkisin sivun 2? :( [/quote] Sua on ilmiselvästi kusetettu kännykkäkaupoissa, jos et kalliilla puhelimella saa av:tä näkymään. [/quote] Kyllä sama ongelma on monella muullakin kalliin puhelimen omistajalla.
[/quote]
Halvalla laatua on usein parempi yhtälö kuin kalliilla paskaa.
[/quote]
Kerrohan yksikin halpa OIKEASTI laatupuhelin?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:47"]
MIKÄ ON OSOITERIVI? Kysyin sitä jo kerran toisessa ketjussa, mutta jollain kuulemma kaatui kahvi näppikselle.ja muut ei vastannu. Siis ei mulla mitään osoiteriviä ole. Mikä se on?
[/quote]
Miten kukaan voi selata internettiä tietämättä, mikä on osoiterivi? Se on se rivi, jolle kirjoitat osoitteen ja jolla näkyy, millä sivulla olet.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:56"] [quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:53"]Toinen neuvo: älä tule av:lle, jos ei halpa wt-kännykkäsi osaa näyttää sivuja oikein etkä pysty jättämään viestien lukemista ekaan sivuun. [/quote] Mun kännykkä makso melkeen 700€, voisitko kertoa paljonko sen pitäisi maksaa että näkisin sivun 2? :( [/quote] Sua on ilmiselvästi kusetettu kännykkäkaupoissa, jos et kalliilla puhelimella saa av:tä näkymään. [/quote] Kyllä sama ongelma on monella muullakin kalliin puhelimen omistajalla.
[/quote]
[/quote]
Kerrohan yksikin halpa OIKEASTI laatupuhelin?
[/quote]
Mäkin haluun tietää
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:11"]
millä puhelimella ei siis pääse kakkossivulle? itsellä on päässyt sekä lumialla että iphone5s:llä aina toiselle sivulle, onko kyseessä siis samsung tai vanhempi iphone? muuten, joku kertoi että välillä ei näy muuta kuin aloitusviesti ja mainos; koita päivittää sivu, itsellä toimii ainakin se :)
[/quote]
Lumia 720, ei toimi. Enkä ala värkkäilemään osoiterivien kanssa, ei ole toiminut tuo kikka sen kerran kun sitä olen kokeillut. Tämä on ylläpidon asia korjata joskus, en ala vääntymään solmuun jonkun ammattitaidottoman ylläpidon vuoksi.
[/quote]
Ilmaisella palstalla ylläpidolla ei ole mitään velvollisuuksia käyttäjiä kohtaan. He voivat antaa vaikka ikuiset bannit kaikille maailman ip-osoitteille, jos haluavat. Mainostajia kohtaan sen sijaan ehkä kannattaa olla kuulolla.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:26"]2
[/quote]
Ja lensin neljännelle sivulle :-o
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:25"]
[/quote]
[/quote]
Ilmaisella palstalla ylläpidolla ei ole mitään velvollisuuksia käyttäjiä kohtaan. He voivat antaa vaikka ikuiset bannit kaikille maailman ip-osoitteille, jos haluavat. Mainostajia kohtaan sen sijaan ehkä kannattaa olla kuulolla.
[/quote]
Mistäpä luulet mainostajia tulevan, ellei käyttäjiä ole?
Mua kans vituttaa se kakkosen laitto, välillä kun puolet keskustelusta on kakkosta.... Ei mene kauaa, kun kirjottaa /sivu/2...
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:25"]
[/quote]
[/quote]
Mistäpä luulet mainostajia tulevan, ellei käyttäjiä ole?
[/quote]
No ettehän te mihinkään ole lähteneet. Täällä te vaan maleksitte tunkemassa kakkosta joka väliin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:32"]Mua kans vituttaa se kakkosen laitto, välillä kun puolet keskustelusta on kakkosta.... Ei mene kauaa, kun kirjottaa /sivu/2...
[/quote]
Ootko lukenu tästäKIN keskustelusta kommentteja joissa kerrotaan ettei tuokaan aina toimi?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:28"]...laita osoiterivin perään "sivu/2".
Siltä varalta, ettet tiennyt. :)
[/quote]
Kyllä tiesin, olen hakenut -100 -300 jne vanhoja viestejä mutta kakkostaminen on nopeinta
Joo ja tähän voi kommentoida vaikka oman verkkopankkitunnuksen ja salasanan, pääsee helpolla
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:32"]Mua kans vituttaa se kakkosen laitto, välillä kun puolet keskustelusta on kakkosta.... Ei mene kauaa, kun kirjottaa /sivu/2...
[/quote]
Ootko lukenu tästäKIN keskustelusta kommentteja joissa kerrotaan ettei tuokaan aina toimi?
[/quote]
Itsellä ei kerran toiminut tuo. Oli oma moka, ja kun sen korjasin niin toimi. Monet myös sanonut, että eivät viitsi..
Minäkin olen täällä av-appilla. Ei ole osoiteriviä.
Mina luen täta palstaa puhelimellani ja päästäkseni kakkossivulle painan vain sitä nuolta tai kakkosta sivun alalaidassa. Helppoa kun fiksuna ymmärtää teknologian päälle.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 18:03"]
[/quote]