Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi hyvävartaloisen kanssa paljon parempaa?

Vierailija
20.12.2014 |

Olen nähnyt hyvännäköisen alasti ja siitä meinasi jo järki lähteä. En osaa kuvitella millaista olisi jos saisi enemmän kuin vain katsoa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppainen on yleensä itsevarmempi ja näin ollen myös ei ole mikään lahna toisin kuin esim. hieman patukat naiset jotka eivät halua vaikkapa olla päällä koska läskit vyöryy ja eihän se kaunista katsottavaa ole jos on ylimääräistä. Kyllä, seksi on parempaa hyväkroppaisen kanssa.

Vierailija
22/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä suhteita tuli turhankin paljon peliaikana ja kyllä se naisen kauneus aluksi iskee ja lujaa. Mutta siihen tietyllä tavalla puutuu ja alkaa haluamaan itsellensä sopivaa muiltakin ominaisuuksilta. Seksistä saa enemmän irti kun on henkinen yhteys kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:18"]Ei välttämättä, mutta todennäköisemmin kyllä. 

Tämä on fakta.

Jos kaksi eri seksikumppania ovat identtisiä kaikilta muilta ominaisuuksiltaan, paitsi ulkonäöltään - toinen sytyttää enemmän kuin toine - niin silloin seksi sen kanssa on mahtavampaa, joka sytyttää enemmän.

Miehillä asia vielä korostuu, koska ovat visuaalisempia asian suhteen mitä naiset, kuten tuossa jo todettiinkin.
[/quote]

Tätähän ne miehet itselleen uskottelee.
Joo varmaan jonkinlainen ero saattaa olla tässä visuaalisuus asiassa mutta ei taatusti niin suuri kuin miehet haluasivat uskoa.

Vierailija
24/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään kattavaa otosta, mutta kerron silti: Kuuminta seksiä oli naisen kanssa, joka oli ulkonäöltään melko keskiverto, mutta ihan liekeissä ja selvästi tiesi, että alapäätään voi treenata. Visuaalisesti kiihottavin oli tosi sporttinen ja sileävartaloinen keijukainen, mutta itse toiminta ei sitten kuitenkaan ollut niin mieleenpainuvaa. Sitten on ollut joitain, joiden kroppa ei ole ollut edellisten tasoa, mutta hyvä effortti on sen paikannut.

Vierailija
25/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, mutta kyllä hyvännäköinen miesvartalo on kiihottava...
N40

Vierailija
26/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omasta mielestäni parempaa, kun seksikumppanin vartalo miellyttää silmää! Tosin riippuu myös siitä miten hyvin kemiat kohtaavat!

Vierailija
27/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:16"]

Olin kerran erään todella hyväkroppaisen naisen kanssa, mutta hän oli täyslahna. Meinasi kellahtaa pois päältä koko ajan ollessani alla. Toisella naisella sitten taas oli mahaa, mutta aivan uskomaton. Osasi liikehtiä.

[/quote]

Oih, sä oot varmaan pannu mun kaa! ^_^

Vierailija
28/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se menee myös niin päin että jos itse on "kunnossa", treenaa ja syö terveellisesti, niin kyllä se (ainakin itsellä) vaikuttaa itsetuntoon ja sitä kautta myös seksiin

Vierailija
29/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olishan se aika uunelma saada vielä joskus nuorta ja timmiä lihaa! Kyllä hormoonit alkaa hyrräämään aina kun näkee komeita kolleja. Tällä hieman löysällä vartalolla en vaan IKINÄ uskaltaisi hypätä sänkyyn jonkun kollin kanssa, koska nautintoon vaikuttaa myös oman kehon tila ja itseluottamus. T. melkeen keski-ikäinen täti

Vierailija
30/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, mutta kivampi sitä on panna kuin läskiä samantasoista panijaa.

?

Vierailija
31/31 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä miehellä kroppa viimeisen päälle ja varustus vaikuttava. Mutta seksi on ihan p*skaa. Kesto max 1 min, surkeeta nylkytystä. Tulee vaan vihaseks tuollasesta. Olen aika hajalla, sillä mies on muuten mukava.

Muistelen kaiholla exääni, jolla oli mahaa, karvainen selkä ja pienehkö muna. Mutta jätkä nai kuin eläin! Sitä kyytiä kun vielä joskus saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän