Onko seksi hyvävartaloisen kanssa paljon parempaa?
Olen nähnyt hyvännäköisen alasti ja siitä meinasi jo järki lähteä. En osaa kuvitella millaista olisi jos saisi enemmän kuin vain katsoa.
Kommentit (31)
Eiköhän tärkeämpää kuitenkin ole minkälainen se henkilö on sängyssä. Mua ei kiihottaisi pätkääkään hyvännäköinen komistus, joka ei olisi kiinnostunut myös minun nautinnostani. Ja vastaavasti tuskin miestäkään kiinnostaa hyväkroppainen lahna. Jos on sinut kroppansa kanssa ja kokeilunhalua sekä leikkimieltä sängyssä se ainakin minulle on paljon tärkeämpää.
Entinen miesystäväni oli hyväkroppainen, kävi salilla ja ulkonäkö oli hänelle tärkeä.Sänkyssä täysin onneton; nylkyttäjä, jolle 2 minuuttia oli saavutus. Taisi energia kulua itsensä ihailuun. Nykyinen mies on tavallinen, vähän mahaa omaava, mutta parempaa rakastajaa en voisi kuvitella. Kaikin puolin ihana mies. Ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:17"]
Olen nähnyt hyvännäköisen alasti ja siitä meinasi jo järki lähteä. En osaa kuvitella millaista olisi jos saisi enemmän kuin vain katsoa.
[/quote]Miten määrittelet hyväkroppaisen? Nauratti kyllä tuo "meinasi jo järki lähteä". Oletko mies vai nainen?
Olen nyt 9.kuulla raskaana ja mies on sanonut (mielestäni ihan oikeutetusti) että ennen raskautta olin eri tavalla hyvännäköinen. Olen itse tulkinnut tämän siten, että 15 kiloa hoikempana näytin paremmalta, mistä olen itse kyllä samaa mieltä. Kyllähän makkarat ja "makkarat" vaikuttavat seksielämään, varsinkin meillä nyt kun vatsaa on jumalattomasti enemmän kuin aiemmin,
"Hyvällä" kropalla ei seksissä mitään vaikutusta tee, jos ei sitä osaa käyttää. Onhan se kiva jos on nätti vartalo, mutta niin paljon kivempaa on kunnon toiminta.
T. Pettynyt
eihän raskaan olevalla ole makkaroita vaan se vatsa.
Veikkaan että miehen näkökulmasta näin on. Yksi rakastaja sanoi, että pelkästään ulkonäköni sytyttää niin paljon, että hän olisi kiihottunut vaikka en tekisi mitään. Sanoi, että riittää kun saa katsoa ja koskea minua.
On. En ole koskaan nainut minkään ruipelon tai pullukan kanssa, kaikki Hunks -tasoa. En osaa sanoa, onko nämä muut huonompia. Kuumaa seksiä olen aina saanut ja erään tällaisen hyväkroppaisen kanssa olen aviossa, uuhh...
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:40"]
Veikkaan että miehen näkökulmasta näin on. Yksi rakastaja sanoi, että pelkästään ulkonäköni sytyttää niin paljon, että hän olisi kiihottunut vaikka en tekisi mitään. Sanoi, että riittää kun saa katsoa ja koskea minua.
[/quote]
Onkohan kauniin ja hyväkroppaisen naisen vaikea saada hyvää seksiä etenkin nuorten miesten kanssa?
Hyvä kroppa tarkoittaa toimivaa kroppaa mikä mahdollistaa seksin monipuolisuuden kun pystyy toimimaan erilaisissa asennoissa väsymättä. Itsessään hyvä kroppa ei takaa mitään jos ei vaan osaa tai ole sitä toisenlaista kestävyyttä. Kiihottavampihan se tietysti on kun löllyvä läskikroppa
Jaa. Minä olen isokokoinen läski ja mieheni on kimpussani koko ajan. Oli silloinkin, kun olin normaalipainoinen. Ja myös silloin, kun olin raskaana. Ehkä mun mies on sitten poikkeus, joka pystyy aidosti rakastamaan ihmistä eikä kroppaa, kuten muut miehet tuntuu tekevän?
Stondista ei oikein voi feikata.
Olin kerran erään todella hyväkroppaisen naisen kanssa, mutta hän oli täyslahna. Meinasi kellahtaa pois päältä koko ajan ollessani alla. Toisella naisella sitten taas oli mahaa, mutta aivan uskomaton. Osasi liikehtiä.
Ei välttämättä, mutta todennäköisemmin kyllä.
Tämä on fakta.
Jos kaksi eri seksikumppania ovat identtisiä kaikilta muilta ominaisuuksiltaan, paitsi ulkonäöltään - toinen sytyttää enemmän kuin toine - niin silloin seksi sen kanssa on mahtavampaa, joka sytyttää enemmän.
Miehillä asia vielä korostuu, koska ovat visuaalisempia asian suhteen mitä naiset, kuten tuossa jo todettiinkin.
Olisihan se kiva jos saisi tuon paskamahaisen nelikymppisen ukon tilalle timmimpää. Pitäisi itsestään huolta niin kuin minäkin teen. Kelpaisi sama mies sillä kropalla, mikä hänellä oli vielä muutama vuosi sitten. Huokaus..
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:12"]
Jaa. Minä olen isokokoinen läski ja mieheni on kimpussani koko ajan. Oli silloinkin, kun olin normaalipainoinen. Ja myös silloin, kun olin raskaana. Ehkä mun mies on sitten poikkeus, joka pystyy aidosti rakastamaan ihmistä eikä kroppaa, kuten muut miehet tuntuu tekevän?
Stondista ei oikein voi feikata.
[/quote]
Et sä tiedä mitä sun miehes miettii vaikka sua jyystää, sen stondiksen kun saa pelkillä mielikuvilla.
Riippuu siitä, oletko mies vai nainen. Miehille visuaalisuus on tärkeämpää seksissä. Naisille taas fyysinen tuntemus.