Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää mun treffimies ihan ok?

Vierailija
20.12.2014 |

Ollaan tapailtu nyt kuukauden ajan. Mies on aikamoinen mielensäpahoittaja, jos en jaksa nähdä aina kun hän haluaa (joka päivä). Mulla nyt on kuitenkin kaksi pientä lasta, joten aikaa on rajoitetusti.

No, eilen ei oltu sovittu että nähdään. Tänään tuli kuvia puhelimeen ruusupuskasta. Kirjoitin, että ovatpa kauniita, soitetellaan illemmalla. Vastaukseksi tuli, että nämä oli ne ruusut jotka piti antaa mulle eilen, ja että ei hän niitä enää jättänyt nuutumaan päiväkausiksi, vaan vei ne entiselle vaimolleen jonka kanssa hänellä on lapsia. 

Ahaa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ärsyttävältä ja marttyyriyteen taipuvaiselta, mulla ei menisi jatkoon. Ehkä on hyvästä syystä ex-vaimollensa juuri ex.

Vierailija
22/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa riippua edelleen kiinni eksässään. Ei kannattava sijoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Miehen elämä pyörii tosiaan paljon ns. entisen perheen ympärillä. Menee sinne välillä viettämään aikaansa, vie ruokaa mukanaan ja maksaa huimia elareita. Nyt menee aattona sinne yökylään. Ymmärrän lasten elatuksen, mutta ex-vaimo on lusinut kotona ilman töitä jo monta vuotta vaikka nuorin on jo 7-vuotias. Mies tilittää mulle jatkuvasti näistä elariväännöistä, kun ex vaatii lisää ja mies haluaisi maksaa vähemmän. Ymmärrän myös jos menee käymään jouluna lastensa luona, mutta miksi sinne pitää jäädä yöksi kun välimatkaakaan ei ole paljon.

Mies on asunut nyt kaksi vuotta omassa asunnossa, ja sanoo ettei todellakaan halua naista takaisin, mutta kokee erittäin hyvänä sen että ovat loistavissa väleissä. Ok, hyvähän se on pitää välit kunnossa, mutta.. En sitä paitsi tiedä mitä voin "vaatia" mieheltä kun ei tässä ole kuin vasta kuukausi tapailtu. 

Vierailija
24/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, sinä et voi vaatia mieheltä nyt tai koskaan mitään, olet pelkkä helppo nakki, jota on mukava käydä jyystämässä niin pitkään kun et vaadi mitään. Naurattaa makoisasti nämä yhärien pulmat, olisi kannattanut käyttää alapään sijaan aivojaan ennen lisääntymistä, sinullakin saattaisi olla nyt oikea perhe jämäpalojen sijaan.

Vierailija
25/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan helvetti mikä lapsellinen marttyyri!! :D Olisin räjähtänyt nauruun tuossa vaiheessa!

Vierailija
26/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:46"]Ap tässä. Miehen elämä pyörii tosiaan paljon ns. entisen perheen ympärillä. Menee sinne välillä viettämään aikaansa, vie ruokaa mukanaan ja maksaa huimia elareita. Nyt menee aattona sinne yökylään. Ymmärrän lasten elatuksen, mutta ex-vaimo on lusinut kotona ilman töitä jo monta vuotta vaikka nuorin on jo 7-vuotias. Mies tilittää mulle jatkuvasti näistä elariväännöistä, kun ex vaatii lisää ja mies haluaisi maksaa vähemmän. Ymmärrän myös jos menee käymään jouluna lastensa luona, mutta miksi sinne pitää jäädä yöksi kun välimatkaakaan ei ole paljon.

Mies on asunut nyt kaksi vuotta omassa asunnossa, ja sanoo ettei todellakaan halua naista takaisin, mutta kokee erittäin hyvänä sen että ovat loistavissa väleissä. Ok, hyvähän se on pitää välit kunnossa, mutta.. En sitä paitsi tiedä mitä voin "vaatia" mieheltä kun ei tässä ole kuin vasta kuukausi tapailtu. 
[/quote]

Katoppa ap näitä vastauksia. Ei kulje mies ihan täysillä valoilla on sitten kiinni eksässään tai ei.

Vierailija
27/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootilta kuulostava mies.

Vierailija
28/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo ei

Vierailija
29/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
30/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että välit ex:n kanssa ovat oikeasti täysin tulehtuneet ja mies valehtelee ap:lle, minkä kerkeää.

Vierailija
31/48 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Anna tuommosen idiootin mennä menojaan. 

Vierailija
32/48 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:51"]Voi ap, sinä et voi vaatia mieheltä nyt tai koskaan mitään, olet pelkkä helppo nakki, jota on mukava käydä jyystämässä niin pitkään kun et vaadi mitään. Naurattaa makoisasti nämä yhärien pulmat, olisi kannattanut käyttää alapään sijaan aivojaan ennen lisääntymistä, sinullakin saattaisi olla nyt oikea perhe jämäpalojen sijaan. [/quote]Sait minut itkemaan. Olen yh, kaikkeni tein perheeni hyvaksi mutta miesta ei enaa huvittanut. Olisi varmaan pitanyt olla lisaantymatta, kun vuosien yrityksesta huolimatta mies jatti.

[/quote]

byhyy jännästi aina avlla yksinhuoltajat ovat näitä leskiä ja jätettyjä. Ikinä milloinkaan mikään asia elämässä ei ole mamman omaa syytä.

Vierailija
33/48 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/48 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/48 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/48 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen jätkä, todella takertuva. Varmaan se työpaikankin nainen lopettanut jutun tästä syystä. Ei tarvitse hävetä, monesti takertujat vaikuttavatkin varmaan aluksi ihanilta ja huomioivilta. Säälittää lähinnä. Ex-vaimonsa varmaan samantyyppinen tapaus päätellen noista elariväännöistä.

Vierailija
37/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, se oli sitten siinä. Kysyin mieheltä onko hän todellakin valmis suhteeseen, jos on edelleen niin kiinni vanhassa parisuhteessa että haluaa viettää siellä myös öitä. Vastausta ei kuulunut. Lopulta laittoi viestiä, että yritän työntää häntä pois, että hän ei jaksa enää taistella! :D Itse kysymykseeni en saanut mitään vastausta. Lopuksi laitoin vain viestin, että "Ok, se oli sitten siinä. Kerro vaimolle terkkuja.

Ap

Vierailija
38/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap. Niin outo tapaus kyllä että nyt et ainakaan surkuttele sen perään:)

Vierailija
39/48 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää vaan kun tuli monelle kerrottua että olen tavannut niiin ihanan miehen. Mies kehui mut heti maasta taivaaseen ja oli myymässä mulle toisena tutustumisen jälkeisenä päivänä autoaan, oli muuttamassa meille kamojensa kanssa ja oli niin palvovinaan mua. Löin jarruja heti ja ajattelin että onpa tosiaan ihastunut kovasti. Ajattelin että ehkäpä innostus laimenee ajan kanssa. Mies myös kertoi syövänsä masennuslääkkeitä, koska meinasi ampua itsensä virka-aseella työpäivän päätteeksi.

Tätä meidän tapailua varjosti myös miehen työpaikalta löydetty viritys, joka kesti kolmisen viikkoa. Tästä oli vuosi aikaa. Suhde ei toiminut, miksiköhän.. No, joka tapauksessa mies puhui jatkuvasti tästä naisesta ja hänen edesottamuksistaan. Mies lähetteli naiselle sähköposteja myös meidän tapailumme aikana ja peräsi miksi nainen oli halunnut alkaa miehen kanssa suhteeseen. Mies lähetti mullekin näitä otoksia posteista, en tiedä miksi. Siinä nainen sanoi miehelle, että juttu ei toiminut ja se siitä, hän ei jaksa jauhaa vanhoja juttuja. Tämän ymmärrän oikein hyvin. En tajua ollenkaan tuollaista ahdistelua! Ihan omituista. 

Ap

Vierailija
40/48 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta miestä voi olla olemassakaan, eihän? Tai naista joka sellaista suostuu tapailemaan, eihän? Sanokaa ettei tollasia hulluja ole:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan