Onko tää mun treffimies ihan ok?
Ollaan tapailtu nyt kuukauden ajan. Mies on aikamoinen mielensäpahoittaja, jos en jaksa nähdä aina kun hän haluaa (joka päivä). Mulla nyt on kuitenkin kaksi pientä lasta, joten aikaa on rajoitetusti.
No, eilen ei oltu sovittu että nähdään. Tänään tuli kuvia puhelimeen ruusupuskasta. Kirjoitin, että ovatpa kauniita, soitetellaan illemmalla. Vastaukseksi tuli, että nämä oli ne ruusut jotka piti antaa mulle eilen, ja että ei hän niitä enää jättänyt nuutumaan päiväkausiksi, vaan vei ne entiselle vaimolleen jonka kanssa hänellä on lapsia.
Ahaa.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:51"]Voi ap, sinä et voi vaatia mieheltä nyt tai koskaan mitään, olet pelkkä helppo nakki, jota on mukava käydä jyystämässä niin pitkään kun et vaadi mitään. Naurattaa makoisasti nämä yhärien pulmat, olisi kannattanut käyttää alapään sijaan aivojaan ennen lisääntymistä, sinullakin saattaisi olla nyt oikea perhe jämäpalojen sijaan.
[/quote]Sait minut itkemaan. Olen yh, kaikkeni tein perheeni hyvaksi mutta miesta ei enaa huvittanut. Olisi varmaan pitanyt olla lisaantymatta, kun vuosien yrityksesta huolimatta mies jatti.
Onneksi pääsit nyt eroon siitä :)
Marttyyri narsisti! Ei ei ei. Jätä asap!
Ei helevetti. Aivan pimeä. Ja siis poliisi vielä? Mitäköhän ne työpaikalla tykkää tuollaisesta pipipäästä??