Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laihduttaja voisi syödä kahvin kanssa?

Vierailija
18.01.2015 |

Kahvia on pakko saada aina iltapäivällä, mutta ei se vaan oikeen mene alas ilman pientä syötävää. Yksi keksi ei tietysti laihdutusta kaada, mutta eihän se joka päivä hyväksi ole. Mitä te laihduttajat syötte kahvin kanssa?

Kommentit (25)

1/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

300g perunaa

Vierailija
2/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ristiriitaista, että kahvi on "pakko saada" mutta silti se ei mene alas ilman herkuttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:32"]

Jotenkin ristiriitaista, että kahvi on "pakko saada" mutta silti se ei mene alas ilman herkuttelua.

[/quote]

Se on riippuvuus.

Vierailija
4/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyvän muutoksen kiloihinsa haluaa tehdä, tekee myös sen päätöksen, että kahvin kanssa ei mussuteta.

Vierailija
5/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivot kuohkean pullapitkon kauraisesta sämpyläjauhosta vähemmällä rasvalla jonka makeutat stevialla. Sitten siivutat sen ja laitat siivun pakkaseen. Syöt yhden siivun joka päivä sen kahvin kanssa.

Vierailija
6/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankorpun

Vierailija
7/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan. Kohtuudella tosin. Esim: pala suklaata.

Vierailija
8/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani tai makea omena on oikein hyvä sekä terveellinen vaihtoehto!

Vierailija
9/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisikakku. Ei tartte montaa päivää sitä styroksia pureskella kun alkaa kahvi mennä paljaaltaan

Vierailija
10/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:32"]

[/quote] 

Se on riippuvuus.

[/quote]

Sitten kannattaisi varmaan hankkiutua riippuvuudesta eroon.

Vierailija
11/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tieten tahtoen kiskoa kahvia jos se ei maistu? "Riippuvuus" on erittäin huono syy, ja vaikka sinulla "kahviriippuvuus" olisikin, niin OTA NYT ITSEÄSI NISKASTA KIINNI ja lopeta se kahvin juominen.

Aivan älytöntä, että laihduttajan on pakko syödä jotain kahvin kanssa, kun muuten ei kahvi mene alas.

Vierailija
12/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö koskaan kahvin kanssa mitään. Tuo makean syöminen ip kahvilla on todellakin vain tapa. En edes tiedä mistä mulle on tullut tuo "tapa" että kahvi kahvila.

Vierailija
13/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii syödä välttämättä mitään, mutta pari palaa prossasuklaata on hyvää.

Vierailija
14/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala leipäjuustoa, pari palaa tummaa suklaata tai pähkinöitä ja hyvää, rasvaista juustoa.

Vierailija
15/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tapana ottaa keksiä ja karkkia kahvin kanssa, mutta en enää. Pelkkä kahvi menee. Mutta silloin kun oli pakko pyhittää itselleni tuo hetki niin minulla ei oikein ollut muita asioita joista nautin elämässä ja olin todella stressaantunut. Herkut ja kahvi oli ainoa valon pilkahdus.

Vierailija
16/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos juot kahvin vain sellaisenaan? Usein kun käydään kavereiden kanssa kahvilassa ja jos otan kahvin kylkeen jotain makeaa, syön sen erikseen ja juon kahvin erikseen etten pilaa kummankaan makua. :)

Vierailija
17/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä joitakin mammoja taas hiertää? :D Laihduttaminen on hyvä päätös eikä sen takia tarvitse kaikista nautinnoista ja riippuvuuksista eroon päästä. Kuivaa elämää sellainen missä kaikki hyvä kielletään...

Vierailija
18/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:34"]

Leivot kuohkean pullapitkon kauraisesta sämpyläjauhosta vähemmällä rasvalla jonka makeutat stevialla. Sitten siivutat sen ja laitat siivun pakkaseen. Syöt yhden siivun joka päivä sen kahvin kanssa.

[/quote]

Alapeukuttajat: yksi tuollainen normaalinpaksuinen siivu sisältää vain 50 kilokaloria. Rasvaa voi korvata todella monissa paikoissa rahkalla. Pullapitkot mausteeksihan laitetaan kardemummaa ja vanilliinisokeria. Ilman reipasta kardemummankäyttöä pulla on muutenkin mautonta. Itse leivon pullatikinan siten että korvaan puolet rasvasta rypsiöljyllä ja puolet rahkalla koska minulla oli korkea kolesteroli enkä halua sitä takaisin.

Sitä pitkot ei tarvi edes letittää jos taidot eivät riitä. Muotoilee taikinan pitkulaksi ja se on sitten siinä.

Vierailija
19/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinöitä (suolaamattomia) tai kippo marjoja pakastimesta.

Vierailija
20/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas banaani, omena, pari pähkinää, melonisiivu... Ei välipala ole lainkaan pahasta! Jos lounaan syö klo 12 ja päivällinen venyy helposti klo 17 tai 18 asti, niin fiksua syödä välillä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi