Onko tää mun treffimies ihan ok?
Ollaan tapailtu nyt kuukauden ajan. Mies on aikamoinen mielensäpahoittaja, jos en jaksa nähdä aina kun hän haluaa (joka päivä). Mulla nyt on kuitenkin kaksi pientä lasta, joten aikaa on rajoitetusti.
No, eilen ei oltu sovittu että nähdään. Tänään tuli kuvia puhelimeen ruusupuskasta. Kirjoitin, että ovatpa kauniita, soitetellaan illemmalla. Vastaukseksi tuli, että nämä oli ne ruusut jotka piti antaa mulle eilen, ja että ei hän niitä enää jättänyt nuutumaan päiväkausiksi, vaan vei ne entiselle vaimolleen jonka kanssa hänellä on lapsia.
Ahaa.
Kommentit (48)
Ei taida olla ihan terve tapaus. Parasta viheltää peli poikki alkuunsa. Kuukauden jälkeen jo tollasta, mietipä vaikka 5v yhteiseloa päälle. Et saa varmaan käydä paskallakaan yksin, ilman että toinen on jo virittelemässä hirttoköyttä kattoon.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 02:02"]Marttyyri narsisti! Ei ei ei. Jätä asap!
[/quote]
Aamen.
Älä oikeesti lähde mukaan tommoseen, vaan hommaa tervejärkinen treffikumppani. Mies on joko narsisti tai mielenvikanen, hakuatko sä sellasen miehen?
Hyi olkoon mikä takiainen ja draamakuningatar. EI jatkoon!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:19"]
Ei helevetti. Aivan pimeä. Ja siis poliisi vielä? Mitäköhän ne työpaikalla tykkää tuollaisesta pipipäästä??
[/quote]
Aar..... ?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:51"]Voi ap, sinä et voi vaatia mieheltä nyt tai koskaan mitään, olet pelkkä helppo nakki, jota on mukava käydä jyystämässä niin pitkään kun et vaadi mitään. Naurattaa makoisasti nämä yhärien pulmat, olisi kannattanut käyttää alapään sijaan aivojaan ennen lisääntymistä, sinullakin saattaisi olla nyt oikea perhe jämäpalojen sijaan. [/quote]Sait minut itkemaan. Olen yh, kaikkeni tein perheeni hyvaksi mutta miesta ei enaa huvittanut. Olisi varmaan pitanyt olla lisaantymatta, kun vuosien yrityksesta huolimatta mies jatti.
[/quote]Älä välitä tuollaisesta. Eihän tuo nyt ole terveen ihmisen kirjoitusta. Ymmärrän kyllä, että tulee paha mieli lukea moista kirjoittelua, mutta ei kyllä tosiaan täysillä käy sellainen, joka tuollaista kirjoittaa. Minä ainakin arvostan sinua!
Sitä saa mitä tilaa. Oikeasti, ei ole vara kovinkaan kummoisia vaatia, kun kahdesta pienestä lapsesta huolimatta olet sinkku ja ravaat kieli vyön alla miesten perässä. Ei anna sinusta hyvää kuvaa, ei ihme ettei mieskään kunnioita pätkääkään. Hyvää joulua kuitenkin perheellesi, toivottavasti jaksat edes hieman panostaa lapsiisi miesten perässä juoksemisen ja niistä jauhamisen lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 20:17"]
Sitä saa mitä tilaa. Oikeasti, ei ole vara kovinkaan kummoisia vaatia, kun kahdesta pienestä lapsesta huolimatta olet sinkku ja ravaat kieli vyön alla miesten perässä. Ei anna sinusta hyvää kuvaa, ei ihme ettei mieskään kunnioita pätkääkään. Hyvää joulua kuitenkin perheellesi, toivottavasti jaksat edes hieman panostaa lapsiisi miesten perässä juoksemisen ja niistä jauhamisen lisäksi.
[/quote]
Mikäs sinua vaivaa?
Älä hyvä ihminen jatka tapailua. Selkeesti ihminen joka rajoittaisi elämääsi liikaa. Henkistä pahoinpitelyä ainakin tiedossa. Juokse!!!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:54"]Ei taida olla ihan terve tapaus. Parasta viheltää peli poikki alkuunsa. Kuukauden jälkeen jo tollasta, mietipä vaikka 5v yhteiseloa päälle. Et saa varmaan käydä paskallakaan yksin, ilman että toinen on jo virittelemässä hirttoköyttä kattoon.
[/quote]
Heh, luuletko tosiaan, että mies on ap:n kanssa viiden vuoden päästä? Eiköhän tuo ole palaamassa perheensä luo, ap on pelkkä korvike.
Kuukauden tapailun jälkeen?! Omg lähe menee, ei seuraa mitään hyvää
No ei ole ok. Unohda koko äijä. Rasittava tyyppi.