Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

INFP nainen. Millainen hän usein on?

Vierailija
12.09.2023 |

Olen tapaillut hetken aikaa tuollaista naista. Häntä on todella vaikea lukea, ei puhu omista asioistaan paljoakaan. Muuttuuko koskaan? Itse olen järjellä käyvä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki noille kirjainyhdistelmille jotain painoa antavat on vähän yksinkertaisia.

Vierailija
2/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaikki noille kirjainyhdistelmille jotain painoa antavat on vähän yksinkertaisia.

Ne antavat paljonkin viitteitä toisen persoonallisuudesta. Eivät kaikkea, mutta auttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse oikein usko tuohon, mutta olen testissä saanut INFP.

Itse olen todella tunteellinen, haaveilen paljon, puhun asioistani vain läheisimmilleni ja muita sen sijaan kuuntelen.

Vierailija
4/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne antavat paljonkin viitteitä toisen persoonallisuudesta. Eivät kaikkea, mutta auttavat.

Voi olla, mutta kaikki ihmiset eivät ole hyviä arvoimaan itseään realistisesti joten mainostavat itseään väärillä kirjaimilla. :D

Moni vastaa noihin millaisena HALUAA itsensä nähdä eikä millainen OIKEASTI onkaan.

Joten ei noille voi antaa oikein painoarvoa

Vierailija
5/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella epävakaalla naisella tuo tulos. Tunteella käyviä, mielialat vaihtuu, vaikeaa nähdä asioita kuten ne ovat. Elelevät mielikuvitusmaailmoissa.

Vierailija
6/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta kaikki ihmiset eivät ole hyviä arvoimaan itseään realistisesti joten mainostavat itseään väärillä kirjaimilla. :D

Moni vastaa noihin millaisena HALUAA itsensä nähdä eikä millainen OIKEASTI onkaan.

Itse tein tuon kumppanille hänen kanssa. Olen ammatiltani psykiatri. Nykyisin sairauseläkkeellä. Eri

Vierailija
7/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella epävakaalla naisella tuo tulos. Tunteella käyviä, mielialat vaihtuu, vaikeaa nähdä asioita kuten ne ovat. Elelevät mielikuvitusmaailmoissa.

:D joopa joo.

Vierailija
8/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin aina mieluummin tunteva, kuin realistinen, unelmointia kyvytön ihminen.

Vierailija
9/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa naurettavalta amerikkalaisuudelta määritellä luonteita tuolla tavalla.

Vierailija
10/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin aina mieluummin tunteva, kuin realistinen, unelmointia kyvytön ihminen.

Unelmointiin*

Vierailija
11/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon INFJ. En mäkään avaudu omista asioista niin helposti. Luottamuksen edetessä sitten alan tarinoimaan enemmän henkilökohtaisempia asioita. Mut ei sen "muurin" yli kovin helpolla pääse. Ennemmin tutkailen jonkin aikaa onko toinen sen arvoinen. Arvostan sitä että on vähemmän oikeasti merkityksellisiä ihmissuhteita kuin läjäpäin sellaisia hyvänpäiväntuttuja.

Vierailija
12/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tuon kumppanille hänen kanssa. Olen ammatiltani psykiatri. Nykyisin sairauseläkkeellä. Eri

Noh, harva pääsee tekemään testiä psykiatrin avustuksella!

Vierailija
13/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteellisia, herkkiä, omalaatuisia oman tien kulkijoita. Ailahtelevaisia juuri sen takia kun tunteet vaihtuvat lennosta toiseen. Hyvin luovia ja taiteellisesti ja musikaalisesti lahjakkaita.

Vierailija
14/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse oikein usko tuohon, mutta olen testissä saanut INFP.

Itse olen todella tunteellinen, haaveilen paljon, puhun asioistani vain läheisimmilleni ja muita sen sijaan kuuntelen.

Saan aina tulokseksi INFP ja olen samanlainen.

Mietiskelen asioita paljon ja havainnoin paljon asioita muista ihmisistä. Se on tavallaan se miten suojeen sitä että olen todella tunteellinen, minun täytyy voida luottaa ihmisiin jotka päästän lähelleni.

Jos intuitioni ns hälyttää että henkilö ei ole luotettava, saatan katsella tilannetta jonkun aikaa, mutta yleensä sitten esim päätän tapailun. Juuri pari päivää sitten miehen lopullinen rekatio paljasti, että suhteen päättäminen oli oikea ratkaisu. Vaikka mikään tätä ennen ei ollut kovin selkeä merkki, muu kuin oma tunteeni.

Saatan puhua asioista avoimestikin, esim psykologiasta, mutta olla silti etäinen.

Vierailija
15/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on infp-tyyppinä kuvailtu sulkeutuneeksi. Haluaisin puhua asioistani, mutta tuntuu että ihmisiin ei voi luottaa, eikä ketään muutenkaan kiinnosta.

Vierailija
16/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteellisia, herkkiä, omalaatuisia oman tien kulkijoita. Ailahtelevaisia juuri sen takia kun tunteet vaihtuvat lennosta toiseen. Hyvin luovia ja taiteellisesti ja musikaalisesti lahjakkaita.

Minulla on elämässäni ystäviä jotka olen tuntenut 20 vuotta, parisuhde 20 vuotta...

Koen olevani hyvin herkkä, eli en ketä tahansa voi lähelleni päästää, enkä muutenkaan pidä ihmisiä kertakäyttöisinä tai korvattavina.

Eli toki joskus sillä tavalla ailahteleva, että poistan ihmisiä joihin ei voi luottaa.

Vierailija
17/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.16personalities.com/infp-personality

Olen itse tuommoinen. Olen vähän sellainen luonnonlapsi. Olen empaattinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta avaudun kunnolla vain niille todella läheisille ihmiselle. Kumppanini täytyy olla erittäin hyvä keskustelemaan ja seikkailunhaluinen. 

Vierailija
18/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänpäinkääntynyt kontrollifriikki. Helposti kasvaa irti todellisuudesta.

Vierailija
19/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.16personalities.com/infp-personality

Olen itse tuommoinen. Olen vähän sellainen luonnonlapsi. Olen empaattinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen, mutta avaudun kunnolla vain niille todella läheisille ihmiselle. Kumppanini täytyy olla erittäin hyvä keskustelemaan ja seikkailunhaluinen. 

Minustakin tämä on hyvä kuvaus.

- aiempi

Vierailija
20/25 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäänpäinkääntynyt kontrollifriikki. Helposti kasvaa irti todellisuudesta.

Kontrollifriikin motiivi on aivan erilainen ja käytös myös.

Kontrollifriikkiys ei perustuntu ollenkaan tunteisiin, vaan puhtaasti asioiden kontrollointiin eri suuntiin.

Kun INFP taas päästää lähinnä irti asioista jotka polttaa, koska tunteiden puolesta asia tuntuu niin epämukavalta. Mikään muu kontrollointi ei ole ollenkaanhänelle tyypillistä.