Lapsiperhe lastenvanuissaan, osti isoa tölkkiä olutta ja siiderin.
Tuli heti mieleen että mikähän ongelma heillä on ja eivätkö he tajua ettei alkoholi ole sopivaa vauvaperheelle. Melkein huomautin asiasta kassajonossa, mutta sitten hillitsin itseni.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:04"]
Perheen mies käy joskus keskiviikkoisin ostamassa kolme pientä "halvinta" olutta. Ilmeisesti saunovat kesken viikkoa. Taitaa juoda salaa vaimoltaan.
Ap
[/quote]
Huhheijjakkaa, kyllä mä olen sitä mieltä kans että susta joku ilmotus johonkin suuntaan pitää tehdä tai ainakin se varoitus antaa kun noin kyyläät? :D ei ole kyllä tervettä touhua, joskus muinoin tehtiin hei lobotomia, harmi ettei nykyään......
Noin 35-45v näyttivät. Kolme lasta. Yksi vauva.
Istun täälä kynttilän valoasa ja itken. Mietin miten lapset kärsivät alkoholisti vanhempiaan. Otan ainakin puheeksi asian, kun seuraavaksi näen perheen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:13"]
Sairaita olette kaikki. LApsenne kärsii!!!! Ajattelisitte lapsianne. Joudutte kaikki helvettiin. Ette ansaitse lapsianne :(
Ap
[/quote]
Ja sinä huono trolli, keksi parempi seuraavalla kerralla tai ehkä kannattaa suorilta vaihtaa harrastusta mielummin :D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:13"]Sairaita olette kaikki. LApsenne kärsii!!!! Ajattelisitte lapsianne. Joudutte kaikki helvettiin. Ette ansaitse lapsianne :(
Ap
[/quote]
Soita nyt oikeasti johonkin kriisipäivystykseen. Ei ole normaalia tollanen muiden kyylääminen ja siitä ahdistuminen. Onko jotain traumoja taustalla?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:36"]ABSOLUTISTI ON OLTAVA KUN ON LAPSIA!!!!!!!!! VAUVA HÄTÄÄNTYYY JA LAPSET KASVAA KIEROIKSI ALKOHOLISTIPERHEISSÄÄ!!!!!! ITSE KUULUU KASVATTTAA KUN KErTA LAPSIA TEHNYTTT ON!!!! EI MUMMOLLE LAITETA KUN VAIN MYÖHEMMIN KAHVILLE KÄYMÄÄN!!!! TEHTÄVÄ ON LASTENSUOJELUUN ILMOITUS JOS PIÄÄ ALKOHOLI JA MUMMU HOITAA LAPSI!! [/quote] Ootko psykoosissa?
[/quote]
OLEN TROLLLI TIEDÄTKÖ MIKÄ SE ON????
[/quote]
Miksi huudat? Ootko kuullut huumorista?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:15"]Noin 35-45v näyttivät. Kolme lasta. Yksi vauva.
Istun täälä kynttilän valoasa ja itken. Mietin miten lapset kärsivät alkoholisti vanhempiaan. Otan ainakin puheeksi asian, kun seuraavaksi näen perheen.
Ap
[/quote]
Hahhaahhhaaa :D Ei helvetti nyt oikeesti. Ihme aiheista tekin provoilette...
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:04"]Perheen mies käy joskus keskiviikkoisin ostamassa kolme pientä "halvinta" olutta. Ilmeisesti saunovat kesken viikkoa. Taitaa juoda salaa vaimoltaan.
Ap
[/quote]
Tommonen kesken viikkoa saunominenkaan ole kyllä mistään kotoisin varsinkaan lapsiperheessä, kyllä se on lauantai kun saunotaan taikka muuten ilmoitus lastensuojeluun!!! Ja halvinta kaljaa ostavat, ovat siis köyhiä, onko varaa lapsiakaan ruokkia?? Ja se että mies käy yksin kaupassa, on merkki vakavista parisuhdeongelmista. Kyllä sä olet nyt joutunut seuraamaan sivusta ongelmaperhettä pahimmasta päästä. Jaxuja <3
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:36"]ABSOLUTISTI ON OLTAVA KUN ON LAPSIA!!!!!!!!! VAUVA HÄTÄÄNTYYY JA LAPSET KASVAA KIEROIKSI ALKOHOLISTIPERHEISSÄÄ!!!!!! ITSE KUULUU KASVATTTAA KUN KErTA LAPSIA TEHNYTTT ON!!!! EI MUMMOLLE LAITETA KUN VAIN MYÖHEMMIN KAHVILLE KÄYMÄÄN!!!! TEHTÄVÄ ON LASTENSUOJELUUN ILMOITUS JOS PIÄÄ ALKOHOLI JA MUMMU HOITAA LAPSI!! [/quote] Ootko psykoosissa? [/quote] OLEN TROLLLI TIEDÄTKÖ MIKÄ SE ON???? [/quote] Miksi huudat? Ootko kuullut huumorista?
[/quote]
ETTÄ TYPERYS KYSYISIT ASIASTA TIETENKIN???
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:36"]ABSOLUTISTI ON OLTAVA KUN ON LAPSIA!!!!!!!!! VAUVA HÄTÄÄNTYYY JA LAPSET KASVAA KIEROIKSI ALKOHOLISTIPERHEISSÄÄ!!!!!! ITSE KUULUU KASVATTTAA KUN KErTA LAPSIA TEHNYTTT ON!!!! EI MUMMOLLE LAITETA KUN VAIN MYÖHEMMIN KAHVILLE KÄYMÄÄN!!!! TEHTÄVÄ ON LASTENSUOJELUUN ILMOITUS JOS PIÄÄ ALKOHOLI JA MUMMU HOITAA LAPSI!! [/quote] Ootko psykoosissa? [/quote] OLEN TROLLLI TIEDÄTKÖ MIKÄ SE ON???? [/quote] Miksi huudat? Ootko kuullut huumorista?
[/quote]
ETTÄ TYPERYS KYSYISIT ASIASTA TIETENKIN???
[/quote]
Et taida olla ihan normaali.
apua... pilata lapsen elämä vaikka yhdellä oluella per päivä? halvimmalla vielä? ja keskellä viikkoa saunomisella? sä et tosiaan taida tietää millasia on ne jotka oikeesti pilaavat lapsuuden ryyppäämällä? et ole tainnut sellaisia kohdatakaan... sen sijaan olet typerys joka trollailee saunaoluesta... tekopyhä sä olet, miten kehtaat. terv. OIKEITA ongelmia nähnyt....
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:15"]
Noin 35-45v näyttivät. Kolme lasta. Yksi vauva.
Ap
[/quote]
Ok... ne kolme isoa kaljaa oli varmaan niille kolmelle isommalle lapselle ja siideri oli sille vauvalle. Vai oliko niitä yhteensä kolme? Isoimmalle lapselle kaksi isoa kaljaa, pienemmälle yksi iso kalja ja vauvalle siideri. Vanhemmat sitten ovat kumminkin selviä, että pystyvät vahtimaan niitä. Tee ihmeessä lasu-ilmoitus.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:18"] [quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:36"]ABSOLUTISTI ON OLTAVA KUN ON LAPSIA!!!!!!!!! VAUVA HÄTÄÄNTYYY JA LAPSET KASVAA KIEROIKSI ALKOHOLISTIPERHEISSÄÄ!!!!!! ITSE KUULUU KASVATTTAA KUN KErTA LAPSIA TEHNYTTT ON!!!! EI MUMMOLLE LAITETA KUN VAIN MYÖHEMMIN KAHVILLE KÄYMÄÄN!!!! TEHTÄVÄ ON LASTENSUOJELUUN ILMOITUS JOS PIÄÄ ALKOHOLI JA MUMMU HOITAA LAPSI!! [/quote] Ootko psykoosissa? [/quote] OLEN TROLLLI TIEDÄTKÖ MIKÄ SE ON???? [/quote] Miksi huudat? Ootko kuullut huumorista? [/quote] ETTÄ TYPERYS KYSYISIT ASIASTA TIETENKIN??? [/quote] Et taida olla ihan normaali.
[/quote]
EN AINAKAAN TÄÄLLÄ VAUVAPALSTALLA PROVOILLESSANI!!!!
Mitäs itte käyt noin jatkuvalla syötöllä sieltä kaupasta ostamassa? Vai etkö osta mitään, käyt vaan kyyläämässä toisten ostoksia? Oletko se, joka kyseli miten selittää kassalla miksei ole ostanut mitään?
Ei tuo ole normaalia, ihan saman asian olen minäkin nähnyt. Osa ihmisistä on roskaväkeä. Alkoholi ei kuulu lapsiperheen arkeen tai pyhään.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:36"]
Huono provo. Tosi huono.
[/quote]
Ylitti reilusti keskiverron provon. Sai jopa kolme sivua. Yleensä huono provo ei saa sivuakaan.
Huomaatteko ettei tuo ole yhtään järkyttävää vaan ihan NORMAALIA. Entäs kun mamulla on ostoskärry täynnä RUOKAA??? Sehän se maailmanloppu sitten onkin. Menkää kuule ihmiset myös itseenne. Pitäähän Jouluna juoda kun se ei kuulu uskoon. Samoin pääsisäisenä.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:04"]Perheen mies käy joskus keskiviikkoisin ostamassa kolme pientä "halvinta" olutta. Ilmeisesti saunovat kesken viikkoa. Taitaa juoda salaa vaimoltaan.
Ap
[/quote]
Päivystätkö sä sielä kaupassa mitä ne ostaa? Mee hoitoon.