Lapsiperhe lastenvanuissaan, osti isoa tölkkiä olutta ja siiderin.
Tuli heti mieleen että mikähän ongelma heillä on ja eivätkö he tajua ettei alkoholi ole sopivaa vauvaperheelle. Melkein huomautin asiasta kassajonossa, mutta sitten hillitsin itseni.
Kommentit (70)
Minä olen joskus käynyt alkossa kahden lapsen kanssa. Toinen oli rintarepussa ja ostin wiskyä. Hurjaa! :) itse en käytä alkoholia lainkaan vaan pullo oli lahja :)
Heti piiloalkoholistitissuttelijat alkavat vittuilemaan, kun tuntevat piston sydämessään! Sama perhe on ennenkin ostanut kaljaa. Seuraavalla kerralla annan varoituksen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:50"]
Minä olen joskus käynyt alkossa kahden lapsen kanssa. Toinen oli rintarepussa ja ostin wiskyä. Hurjaa! :) itse en käytä alkoholia lainkaan vaan pullo oli lahja :)
[/quote]
Sinusta tuntui väärältä ostaa pullo wiskiä.
Varmaan teit lasun??! Ehdottomasti tehtävä. Kerrot rohkeesti, että joku perhe Siwan kassalla
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:36"]
ABSOLUTISTI ON OLTAVA KUN ON LAPSIA!!!!!!!!! VAUVA HÄTÄÄNTYYY JA LAPSET KASVAA KIEROIKSI ALKOHOLISTIPERHEISSÄÄ!!!!!! ITSE KUULUU KASVATTTAA KUN KErTA LAPSIA TEHNYTTT ON!!!! EI MUMMOLLE LAITETA KUN VAIN MYÖHEMMIN KAHVILLE KÄYMÄÄN!!!! TEHTÄVÄ ON LASTENSUOJELUUN ILMOITUS JOS PIÄÄ ALKOHOLI JA MUMMU HOITAA LAPSI!!
Lastensuojeluun PIÄÄ tehdä ilmoitus jos kirjoitustaidottomalla on lapsia.
[/quote]
Perheen mies käy joskus keskiviikkoisin ostamassa kolme pientä "halvinta" olutta. Ilmeisesti saunovat kesken viikkoa. Taitaa juoda salaa vaimoltaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:59"]
Heti piiloalkoholistitissuttelijat alkavat vittuilemaan, kun tuntevat piston sydämessään! Sama perhe on ennenkin ostanut kaljaa. Seuraavalla kerralla annan varoituksen.
Ap
[/quote]
Mikäs varoitusten antaja se sinä luulet olevasi? Sustahan ilmoitus pitäis tehdä uhkailemisesta.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:01"]
Varmaan teit lasun??! Ehdottomasti tehtävä. Kerrot rohkeesti, että joku perhe Siwan kassalla
[/quote]
Ja suoraselkäisesti nimettömänä.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:36"]ABSOLUTISTI ON OLTAVA KUN ON LAPSIA!!!!!!!!! VAUVA HÄTÄÄNTYYY JA LAPSET KASVAA KIEROIKSI ALKOHOLISTIPERHEISSÄÄ!!!!!! ITSE KUULUU KASVATTTAA KUN KErTA LAPSIA TEHNYTTT ON!!!! EI MUMMOLLE LAITETA KUN VAIN MYÖHEMMIN KAHVILLE KÄYMÄÄN!!!! TEHTÄVÄ ON LASTENSUOJELUUN ILMOITUS JOS PIÄÄ ALKOHOLI JA MUMMU HOITAA LAPSI!!
[/quote]
Ootko psykoosissa?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:36"]ABSOLUTISTI ON OLTAVA KUN ON LAPSIA!!!!!!!!! VAUVA HÄTÄÄNTYYY JA LAPSET KASVAA KIEROIKSI ALKOHOLISTIPERHEISSÄÄ!!!!!! ITSE KUULUU KASVATTTAA KUN KErTA LAPSIA TEHNYTTT ON!!!! EI MUMMOLLE LAITETA KUN VAIN MYÖHEMMIN KAHVILLE KÄYMÄÄN!!!! TEHTÄVÄ ON LASTENSUOJELUUN ILMOITUS JOS PIÄÄ ALKOHOLI JA MUMMU HOITAA LAPSI!!
[/quote]
Nyt on sopiva aika ottaa iltalääkkeet.
Annat varoituksen? :D haha, anna rauhassa. Ihan saa laillisesti täysikäiset nauttia alkoholia, vaikka kuinka varoittaisit. Tupakoida saa myös. Eikä tuo määrällinen ainakaan mikään paha ole ja luultavasti nauttivat ne ihan keskenään, ei lapsen kanssa. Apua jos vielä vaikka baarissa käyvät... Mistäs sulle on tuollainen kieroutunut suhde alkoholiin tullut edes? Minä aion tänä iltana miehen tullessa kotiin avata alkollisen glögini ja nauttia pari lasillista sitä kun taapero nukkuu (ostin muuten sitä lapsen läsnäollessa, muistahan varoittaa muakin!) :) en olekaan aikoihin maistellut punaviiniäkään, ah mitä piiloalkkistissuttelua tämäkin <3
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:04"]
Perheen mies käy joskus keskiviikkoisin ostamassa kolme pientä "halvinta" olutta. Ilmeisesti saunovat kesken viikkoa. Taitaa juoda salaa vaimoltaan.
Ap
[/quote]
Vitn kyylä :D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:36"]
ABSOLUTISTI ON OLTAVA KUN ON LAPSIA!!!!!!!!! VAUVA HÄTÄÄNTYYY JA LAPSET KASVAA KIEROIKSI ALKOHOLISTIPERHEISSÄÄ!!!!!! ITSE KUULUU KASVATTTAA KUN KErTA LAPSIA TEHNYTTT ON!!!! EI MUMMOLLE LAITETA KUN VAIN MYÖHEMMIN KAHVILLE KÄYMÄÄN!!!! TEHTÄVÄ ON LASTENSUOJELUUN ILMOITUS JOS PIÄÄ ALKOHOLI JA MUMMU HOITAA LAPSI!!
Lastensuojeluun PIÄÄ tehdä ilmoitus jos kirjoitustaidottomalla on lapsia.
[/quote]
[/quote]
Trollit ruokkii trolleja? :v
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:59"]Heti piiloalkoholistitissuttelijat alkavat vittuilemaan, kun tuntevat piston sydämessään! Sama perhe on ennenkin ostanut kaljaa. Seuraavalla kerralla annan varoituksen.
Ap
[/quote]
MITÄ??!!! Siis ei ollut eka kerta kun ostivat??? Ei voi olla totta.. minkä ikäisiä vanhempia? 30-40 v? Ja ovat jo ostaneet kaljaa aikaisemminkin... mihin tää maailma on menossa. Juu anna vaan varoitus ens kerralla ja seuraavasta soitto heidän vanhemmilleen. Alkoholihan on vielä semmosta, että on samantien kerralla juotava kaikki pois mitä ostaa, eli ovat aina pelti kiinni 5 min sen jälkeen kun ostavat. Nytkin kolme ISOA olutta ja siiderikin vielä...aapuuvva!!!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:59"]Heti piiloalkoholistitissuttelijat alkavat vittuilemaan, kun tuntevat piston sydämessään! Sama perhe on ennenkin ostanut kaljaa. Seuraavalla kerralla annan varoituksen.
Ap
[/quote]
Eikö sulla ole omaa elämää kun pidät kirjaa vieraan perheen kaupassa käymisestä ja ostoksista? Ja jotkut osaa ottaa sivistynesti yhden tai kaksi kaljaa, ilman että tulee ongelmia. Ja mistä tiedät jos ne oli lähdössä ulos tai osti vieraille niitä? Ootko oikeasti noin sekaisin?
Sairaita olette kaikki. LApsenne kärsii!!!! Ajattelisitte lapsianne. Joudutte kaikki helvettiin. Ette ansaitse lapsianne :(
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:36"]ABSOLUTISTI ON OLTAVA KUN ON LAPSIA!!!!!!!!! VAUVA HÄTÄÄNTYYY JA LAPSET KASVAA KIEROIKSI ALKOHOLISTIPERHEISSÄÄ!!!!!! ITSE KUULUU KASVATTTAA KUN KErTA LAPSIA TEHNYTTT ON!!!! EI MUMMOLLE LAITETA KUN VAIN MYÖHEMMIN KAHVILLE KÄYMÄÄN!!!! TEHTÄVÄ ON LASTENSUOJELUUN ILMOITUS JOS PIÄÄ ALKOHOLI JA MUMMU HOITAA LAPSI!! [/quote] Ootko psykoosissa?
[/quote]
OLEN TROLLLI TIEDÄTKÖ MIKÄ SE ON????
Huomasitko, olivatko aikuisille ostaneet vanuja ollenkaan? Jos olivat sopineet, että lapsille vanut ja aikuisille pari alkoholijuomaa? Ihan reilua mun mielestä.