Ikimuistoisimmat trollit av:lla?
Paras trolli, jonka muistat av:lla? Kirjoititko peräti sen itse? Parhaat porvoolaiset jonoon!
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 15:45"]
Paras trolli, jonka muistat av:lla? Kirjoititko peräti sen itse? Parhaat porvoolaiset jonoon!
Se "Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa" :D Ihan paras!
"Pomo sanoi, että haisen."
Näitä oli kaksikin.
Stellan kyllä muistan. Hänellä oli se mieletön talo ja uima-allas.. Ja pulloja keräämällä tienasi vaikka kuinka paljon.
Uusi päävalmentaja oli ihan huippu vaikka ei mikään trolli ollutkaan.
"Missä säilytätte ilmakuivatun kinkun tarjoilutelinettä". Se oli mielestäni loistava, eikä onnistu tyhmältä.
Se uunuketju, jossa oli ties mitä uuneja :)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:15"]
http://www.vauva.fi/keskustelu/1006115/ketju/voisiko_joku_tehda_munsalan_kansallispuvun
[/quote]Aivan mahtava ketju :D Ei kaksplusssalla ole ollut noin hienoa:D Siellä on vaan sellaisia "mitä vittua muovikulho"-tyyppisiä.
Kaikkein trolleimmat aiheet ovat seuraavat:
Paljonko neliöitä on asunnossasi
Minkä arvoinen on asuntosi
Paljonko tienaat
Mikä on sosiaaliluokkasi
Mikä on todistuksesi keskiarvo
Oletko keskivertoa kauniimpi
Oletko päättävässä asemassa
Missä lomailet
Näissä kaikissa vastaus on aivan jotain muuta kun mitä näkee ympärillä. Tällaisten avausten tarkoituksena on ilmeisesti herättää kateutta ja sitä kautta suuria tunteenpurkauksia.
Viimeaikaisista pyhä vulva/lompakkomies. En tosin ole vieläkään ihan satavarma onko kyseessä trolli vai joku tärähtänyt lassukka, mutta jutut on välillä niin utopistisia että taidan kallistua Ylilaudalta karanneen trollin puoleen :D
Vapputrolli muutaman vuoden takaa: Mistä ostatte niitä kelluvia rusinoita?
Vonkaputous
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:49"]
"Perseiset kädet". Siitä jäi kyllä tunne että vois olla vaikka tosi juttu. Mä repeilen vieläkin itsekseni suihkussa kun muistelen miestä joka kosketteli suihkun hanoja perseisillä käsillään :DD
[/quote]
Alkuperäistä "perseiset kädet" -ketjua ei taida enää olla. Tosta näkee aloituksen :D.
Siideriä juova ja mattoja rullaava kummitus...