Ikimuistoisimmat trollit av:lla?
Paras trolli, jonka muistat av:lla? Kirjoititko peräti sen itse? Parhaat porvoolaiset jonoon!
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:14"]Karvojen kasvattaminen joulusaunaan... :D
[/quote] Olet vissiin aika vähän aikaa ollut av:lla jos tuo on sinusta paras trolli. Tietämätön.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:23"]Se ketju missä piti valita pelastaako naapurin vauvan vai oman koiran :D:D::D sitä peppukipeyden määrää
[/quote] Eihän tämä ole trolli millään tapaa. Älä vaivaudu kirjoittelemaan ketjuun jos et tiedä mitä trolli tarkoittaa.
Prisman kassa huuteli hävyttömyyksiä miehelleni! Siinä ketjussa ei voinut enää lopulta edes laskea millä levelillä mentiin :D
Moottori-lehti patjan alla
Mies tippui sohvalta
"Perseiset kädet". Siitä jäi kyllä tunne että vois olla vaikka tosi juttu. Mä repeilen vieläkin itsekseni suihkussa kun muistelen miestä joka kosketteli suihkun hanoja perseisillä käsillään :DD
Symboloiko huulirasvan laittaminen miehen läsnäollessa häpyhuulten sivelyä terskalla?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:52"]
Symboloiko huulirasvan laittaminen miehen läsnäollessa häpyhuulten sivelyä terskalla?
[/quote]
Tuli mammoilta pahaa palautetta ja ketju läks alta aikayksikön. :D
Golitzihousut, miehen talvihaalarit, naimme naapurin partsilla... onhan näitä hyviä huumoriletjuja ollut.
Tuoreempana tämä geokätköön paskantaminen-ketju
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:04"]
Tuoreempana tämä geokätköön paskantaminen-ketju
[/quote]
Linkkiä?
Stella, vai mikä se nyt oli? Hirveen rikas useamman lapsen äiti, joka ulkoili n. 15x päivässä lastensa kanssa ja harrasti joka välissä vielä seksiäkin miehensä kanssa. Todella viihdyttävä tyyppi. Muistaako muut?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:14"]Karvojen kasvattaminen joulusaunaan... :D
[/quote]
Joo, tätä minäkin olin tulossa kirjoittamaan:D
[/quote]
linkki tähän?
linkki telakoitumiseen? :DD se oli niin hyvä haluaisin lukea uudestaan
hei ihania ketjuja:D mä haluaisin lueskella noita, jos pystytte niin laitatteko linkin aina ketjuun:)
Se ketju missä piti valita pelastaako naapurin vauvan vai oman koiran :D:D::D sitä peppukipeyden määrää