Surkeaa seksiä
Tuntemieni miesten seksitaidot ovat säälittävät. Jos niitä nyt taidoiksi voi sanoa. Vähän tissien kopasua,takamukselle läpyttelyä ja siinäpä ne tärkeimmät. Pitäisi olla posliini,hajuton,mauton. Arvostelua,vertailua edellisiin. Kammottavaa. Harrastan mielummin sooloseksiä,kun miesten tympeää arvostelua. Ja jos jotain tapahtuu, se on pisto,kasto,nosto tyyppistä suoritusta. Josta toivoo,että loppua jo
Kommentit (6)
Taitaapi tuo seksi vaatia hieman tunteitakin mukaan. Älä tyydy olemaan pelkkä panopuu.
Siis mitä, aina olen saanut hyvää seksiä ja nykyinen kumppani jumalallinen. Se vaan haittaa kun itse saan ekan minuutin aikana ja mies haluaa nautiskella puolesta tunnista tuntiin. No ihanaahan se on, mutta miten oppis siihen ettei heti ite laukeis, siinäpä pulma!!?
no tutustu erilaisiin miehiin. Jos kaikki seksikumppanisi on olleet mielestäsi surkeita ja verranneet sinun olevan edellisiään huonompi, niin voksiko omaakin osuuttaan pohtia?
Mulla on ollut pelkkiä hyviä. Miehet sanoo että olin niiden paras ja kaikki miehet saa mut laukeamaan ja aina seksi on hyvää.. en mä ainakaan tarvi isoja esileikkejä, kaipaan penistä..
Taitaa olla naisesta kiinni jos joku saa aina huonoa seksiä ja joku aina hyvää
Prööt