Tuplarokotettu, aiotko ottaa kolmannen rokotteen?
Itse olen pohtinut, että eiköhän omalta osaltani tämä 2 piikkiä riitä.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai otan, jos Suomen ja maailman parhaat rokoteasiantuntijat sitä suosittelevat. Otetaanhan hepatiittiB rokotteitakin 3. SARS-CoV-2 on uusi virus ja tiedot siitä täydentyvät koko ajan.
Itse en tietenkään ota.
Kannattaa ottaa.
Statistics published by the Office for National Statistics [UK] on the 24th of September 2021, deaths by vaccination status in ENGLAND, between the 2nd of January and the 24th of September 2021, are as follows:
All deaths regardless if vaccination status ( 322,692)
Unvaccinated (92,711)
Deaths within 21 days of the first dose (16,634)
Deaths 21 days or more after first dose (69,672)
Deaths within 21 days of second dose (10,850)
Deaths 21 days or more after the second dose (132,825)
Rokotetut johtaa ylivoimaisesti.
Mitä tuo yksi kommentoija tarkoittaa, ettei se kolmaskaan rokote riitä?
Eikö hän käsitä, miksi ihmisiä rokotetaan.
Jos se yksi rokote antaa vasta-ainetta koronalle vain runsaat puoli vuotta, niin sen jälkeen ihmisellä ei enää ole suojaa vakavaa koronaa varten.
Siksi ja vain siksi niitä rokotteita tarjotaan, kun epidemia riehuu edelleen kiivaana.
Niitä tarjotaan suojaamaan ihmisiä vakavalta koronalta.
Joten en kyllä ymmärrä tuota hokemista, että kun kaksi rokotetta ei riitä.
Eihän ne riitä, kun vaikutus rokotteen vaikutus katoaa, mutta tauti jatkaa edelleen pahana niin meillä kuin muuallakin maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt: "THL suosittelee 3. rokotusta yli 60-vuotiaille."
Kuukauden päästä: "THL suosittelee 3. rokotusta kaikille."
2 kuukauden päästä:
Nohynek & Co.: "Me emme suosittele vaan käskemme kaikkia 3. rokotukseen. On rokottamattomien ja vain 2 piikkiä saaneiden syy, että rajoitukset jatkuu. Olemme heidän panttivankeinaan."
Nyt on siis aika miettiä tarkkaan tukeeko tätä totalitarismin työkalua. Muuten tämä on loputon kontrollin työkalu.
Lyödäänkö vetoa? Suomessa ei tule koskaan pakkorokotuksia tai käskyjä.
( virkamies ei ketään käske, tartuntataudeista vastaava lääkäri kunnassa voi määrätä)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo yksi kommentoija tarkoittaa, ettei se kolmaskaan rokote riitä?
Eikö hän käsitä, miksi ihmisiä rokotetaan.
Jos se yksi rokote antaa vasta-ainetta koronalle vain runsaat puoli vuotta, niin sen jälkeen ihmisellä ei enää ole suojaa vakavaa koronaa varten.
Siksi ja vain siksi niitä rokotteita tarjotaan, kun epidemia riehuu edelleen kiivaana.
Niitä tarjotaan suojaamaan ihmisiä vakavalta koronalta.
Joten en kyllä ymmärrä tuota hokemista, että kun kaksi rokotetta ei riitä.
Eihän ne riitä, kun vaikutus rokotteen vaikutus katoaa, mutta tauti jatkaa edelleen pahana niin meillä kuin muuallakin maailmassa.
Influenssarokotteita otetaan joka vuosi. Eikä kukaan laske kuinka monta rokotetta on otettu.
Tottakai otan. Miksen ottaisi?
Ihme kyllä kukaan ei möykkää influenssarokotteita vastaan, vaikka se täytyy ottaa kerran vuodessa.
Boris says he CAN'T rule out Christmas lockdown and warns boosters may be needed to travel abroad: PM makes desperate plea for Brits to get top-up jabs as No10 confirms ALL over-40s will be called forward - with 16/17-year-olds to get second doses
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10202973/Government-ramps-prog…
Boris sanoo että ei voi poissulkea sulkutilaa jouluksi ja varoittaa että kolmas tehosterokote voidaan vaatia ulkomaille matkustamiseen.
Kannattaa miettiä tarkasti, onko hyvä idea ottaa rokotepassi käyttöön.
Rokotteiden tehot tulee ja menee nopeasti, mutta rokotepassi pysyy. Vain ottamalla uuden rokotuksen 6kk välein pidät kiinni työpaikastasi ja pääset ravintolaan jne. Muuten passi vanhenee.
Ranskassa muuten tehdään aika lailla näin, Israelin mallin mukaan siis. 1.12. alkaen rokotepassi on voimassa vain kolmannen rokotteen ottaneille. Ikäryhmissä edetään alaspäin siis 3. kierrosta nyt ja passit vanhenevat jos ei hae kolmatta piikkiä. Ja ensi vuonna neljättä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kyllä kukaan ei möykkää influenssarokotteita vastaan, vaikka se täytyy ottaa kerran vuodessa.
Miten niin täytyy?
En minä ole ottanut ensimmäistäkään.
Puolen vuoden välein uusi rokotuskerta ja silti tulee sulkutiloja jotka koskevat myös rokotettuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sekoilet? En ole ikinä ottanut. Täysin vapaaehtoista, eikä kukaan tee showta asiasta.
Tulee aika jolloin tartunnoista ei syytellä vain rokottamattomia, vaan myös vain kaksi ja kolme rokotusta ottaneita.
Vierailija kirjoitti:
Mun ei ole täytynyt ottaa influenssarokotetta vielä kertaakaan, enkä ole ottanutkaan. En myöskään ota koronarokotetta.
Kyllä, aika varattuna jo. Influenssarokotteen olen ottanut lähes vuosittain vuodesta 1997 alkaen. Yksi vuosi jäi väliin ja silloin sairastin influenssan. Ei ollut kivaa. Sen jälkeen olen huolehtinut, että rokotteet tulee otettua ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa.
Statistics published by the Office for National Statistics [UK] on the 24th of September 2021, deaths by vaccination status in ENGLAND, between the 2nd of January and the 24th of September 2021, are as follows:
All deaths regardless if vaccination status ( 322,692)
Unvaccinated (92,711)
Deaths within 21 days of the first dose (16,634)
Deaths 21 days or more after first dose (69,672)
Deaths within 21 days of second dose (10,850)
Deaths 21 days or more after the second dose (132,825)
Rokotetut johtaa ylivoimaisesti.
Rokotetut tosiaan johtavat ylikuolleisuustilastoja. Kahden rokotteen jälkeen kuolleisuus jo huomattavasti korkeampi kuin rokottamattomalla. Huom. Ei koronakuolleisuus vaan yleinen kuolleisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, aika varattuna jo. Influenssarokotteen olen ottanut lähes vuosittain vuodesta 1997 alkaen. Yksi vuosi jäi väliin ja silloin sairastin influenssan. Ei ollut kivaa. Sen jälkeen olen huolehtinut, että rokotteet tulee otettua ajoissa.
Voi sinua, taitaa oma immuniteetti olla aika rapistunut jo. Minä en ole koskaan ottanut influenssarokotetta ja olen kerran sen aikuisiällä sairastanut.
Nyt kun ihmiset niin kovasti halusivat passin niin teijänhän on pakko ottaa niitä piikkejä just niin monta kun tulee jotta se passi pysyy voimassa..
Ehdottomasti! Niin paljon kuin tarjoavat, joka 6kk välein...Otan aina !