Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amanda Alizad on symppis.

Vierailija
20.12.2014 |

Todella ihanan oloinen ja aito.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 12:37"]

Ihan ok:lta vaikuttaa, ärsyttää vaan hiukan hänen asenteensa siitä, että on olemassa "me" ja "toiset". Tuli mun mielestä esille siinä ohjelmassakin, vaikka se oli kiinnostava ja hyvä niin mun mielestä hänen aseenteestaan paistoi läpi sellainen ylemmmyydentunto, eli suhtautui alentuvasti niihin ihmisiin. Me ollaan näitä länsimäisiä hyväosaisia ihmisiä, jota elää oikein mutta ei ole silti tyytyväisiä,  katsokaa miten ihmiset täällä elää, ne ovat köyhiä ja kaikki on huonosti ja silti onnellisia tms. Sellainen stereotyyppinen mustavalkoinen ajattelu ja ajatus siitä että ihmiset olisi jotenkin perustavanlaatuisesti erilaisia länsimaissa ja muualla ärsytti.

Ärsyttää myös se, että hän on joskus dissannut esimerkiksi suomalaisia aktivisteja ja ihmisiä jotka yrittää vaikuttaa asioihin, siitä että tekevät turhaa työtä ja kiinnittävät huomiota turhiin pikkuseikkoihin, koska Suomessa on kaikki hyvin. Mutta toista oli hänen synnyinmaassaan Iranissa, jossa asiat on oikeasti huonosti! Ajatus siitä, että pieniin ongelmiin ei tarvitse puuttua, koska jossain on olemassa isompiakin ongelmia, on niin väsynyt ja paljastaa vaan kapeakatseisuuden, että mä en oikein jaksa innostua tuosta Armanista.

[/quote]

Oikeassahan hän on. Länsimaassa ihmiset ovat täysin erillaisia kuin esim. Afrikassa tai köyhissä Aasian maissa. 

Täällä valitetaan joka asiasta vaikka ei edes olisi mitään valittamista. Siellä ihmisillä on joka päivä vaikeampaa kuin yksikään länsimaalaisen päivä koko elämässä. Kuitenkin ihmiset hymyilee paljon enemmän kuin täällä ja nauttii elämästä.

Suomessa suurin ongelma on raahautua jääkaapille

Vierailija
2/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 12:42"]

Mielestäni yksi väsyneimpiä julkkiksia. Vaikuttaa samalla tavalla teennäiseltä kuin Stubb ja se lisäksi paasaa sitä - myöskin teennäistä - positiivisuuden uskontoaan joka paikassa. Ironisesti hän jatkuvasti muistuttaa kuinka suomalaiset ovat pelkkiä valittaja-vellihousuja. Yksi valittaa siitä että toiset valittaa ja samalla kuvittelee olevansa erityisen positiivinen. Yksiulotteinen huomionkipeä tyyppi, ei sen enempää. Kanava kyllä vaihtuu kun näen hänet.

[/quote]

Mutta suomalaisethan valittaa koko ajan joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvata, siis ARMAN.

Vierailija
5/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loistava äijä!

Vierailija
6/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo, että armanin vaimo olisi tullut julkisuuteen.

Vierailija
7/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olen aina tykännyt Armanista, jo MoonTV:n ajoista lähtien. Armanin heitoille sai nauraa katketakseen silloin kun hän oli Nelosen suorassa Oscar-yössä kommentoimassa red carpetin tapahtumia. Tosi nöyrä, itseironinen, mukava, karismaattinen, symppis, fiksu ja hauska. Arvostan myös sitä, että on pitänyt perheensä aika hyvin pois julkisuudesta.

Vierailija
8/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, tuo viimeinen linkki ja nää pari muuta viimeistä kommenttia on just se, mitä Armanissa & faneissaan en kestä.

Vierailija
9/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään minäkin, räväkkä ja rohkea, kuitenkin ilmeisesti tosi herkkäkin. Ainakin monessa tilanteessa näyttää liikuttuvan. Ja hauska. Olisi kiva tuntea IRL.

Vierailija
10/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Arman ikinä huomauttanut kokoomuslaisten verovalituksesta? Ei. Hän dissaa vain niitä, jotka puuttuvat "pikkuasioihin" kuten pienituloisten ongelmiin. Tuo city-lehden kolumni on kirjoitettu vuonna 2008 ja sen kyllä huomaa. Silloinhan ei ollut vielä niin muotia vastustaa valtiota kaikessa ja valittaa sääntelystä kuten nykyään. Niinpä Armankin ehdottaa kirkkain silmin, että valtio voisi alkaa sääntelemään maahanmuuttajien lapsilukua. #byroslavia

Vierailija
11/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun avasin ketjuuni ihan vain saadakseni tietää kuka on Amanda Alizad...

Vierailija
12/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:57"]

Ja minä kun avasin ketjuuni ihan vain saadakseni tietää kuka on Amanda Alizad...

[/quote]

Jokseenkin turha kommentti. Jos nyt ensimmäistä kertaa elämässäsi sait tietää Armanin nimen, ja lähteenäsi on av, niin onko tuo nyt niin tärkeä tieto että se pitää ilmoittaa tänne erillisellä kommentilla? (koskee kaikkia muitakin ketjuja joissa on näitä "kuka tää on" -letkautuksia)

Vierailija
13/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok:lta vaikuttaa, ärsyttää vaan hiukan hänen asenteensa siitä, että on olemassa "me" ja "toiset". Tuli mun mielestä esille siinä ohjelmassakin, vaikka se oli kiinnostava ja hyvä niin mun mielestä hänen aseenteestaan paistoi läpi sellainen ylemmmyydentunto, eli suhtautui alentuvasti niihin ihmisiin. Me ollaan näitä länsimäisiä hyväosaisia ihmisiä, jota elää oikein mutta ei ole silti tyytyväisiä,  katsokaa miten ihmiset täällä elää, ne ovat köyhiä ja kaikki on huonosti ja silti onnellisia tms. Sellainen stereotyyppinen mustavalkoinen ajattelu ja ajatus siitä että ihmiset olisi jotenkin perustavanlaatuisesti erilaisia länsimaissa ja muualla ärsytti.

Ärsyttää myös se, että hän on joskus dissannut esimerkiksi suomalaisia aktivisteja ja ihmisiä jotka yrittää vaikuttaa asioihin, siitä että tekevät turhaa työtä ja kiinnittävät huomiota turhiin pikkuseikkoihin, koska Suomessa on kaikki hyvin. Mutta toista oli hänen synnyinmaassaan Iranissa, jossa asiat on oikeasti huonosti! Ajatus siitä, että pieniin ongelmiin ei tarvitse puuttua, koska jossain on olemassa isompiakin ongelmia, on niin väsynyt ja paljastaa vaan kapeakatseisuuden, että mä en oikein jaksa innostua tuosta Armanista.

Vierailija
14/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yksi väsyneimpiä julkkiksia. Vaikuttaa samalla tavalla teennäiseltä kuin Stubb ja se lisäksi paasaa sitä - myöskin teennäistä - positiivisuuden uskontoaan joka paikassa. Ironisesti hän jatkuvasti muistuttaa kuinka suomalaiset ovat pelkkiä valittaja-vellihousuja. Yksi valittaa siitä että toiset valittaa ja samalla kuvittelee olevansa erityisen positiivinen. Yksiulotteinen huomionkipeä tyyppi, ei sen enempää. Kanava kyllä vaihtuu kun näen hänet.

Vierailija
15/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on tosi hottis:) jotenki sen olemus ja puhetyyli on ihana.

Vierailija
16/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin teennäisen oloinen esim. telkkarissa.. Ärsyttävä

Vierailija
17/17 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arman on hieno mies. Muistan hänen tv esiintymisensä jo Moon TV:n ajoilta, ennen kuin monikaan oli kuullut miehestä mitään.

Kuului pitkän aikaa vähäiseen joukkoon muslimi-miehiä joita arvostin, ... mutta hän ei olekkaan muslimi.

41vm