Mitä ihmettä tapahtuu subilla just nyt
Kattokaas, voittostudiossa joku ihan päissään sekoilee.
Kommentit (437)
HUI nyt vaihtu musiikki. Onpas dramaattista.
Tapahtus nyt jotain! :D Eihän tätä odottelua kestä :P
Oho, tunnelma tiivisty kun musiikki nopeutui!
No niin ja tätä biisiä sitten seuraavat 3 tuntia :D
Musiikkikin vaihtu dramaattisemmaks!! Tämä ei tiedä hyvää.. Nyt on käynyt jotain.
Heh mulla ei oo telkkaria enkä tiennyt että netissä on tollanen live-tv. Kannatti lukea tämä sivistävä ketju, kiitti :D
Nyt vaihtu musiikki. Saataisko juontajakin kohta paikalle!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:32"]
Musiikki vaihtui!
[/quote]
Mitähän on tapahtumassa...?
Kaikki hauskuus päättyy aikanaan.. Harmi, noita oli pitkästä aikaa hauska katella..
Käsikirjoittaja on todella nähnyt vaivaa, katsojaluvut pilvissä, juontajat pilvessä jne.
Ja blondi vielä tokas, että minä en täältä lähde minnekään. Juu eipä.
Kyllä se on nyt pakko luovuttaa ja lähteä sängynpohjalle. Harmi :(
Onhan noilla juontajilla tietysti valtavan raskas pitkä syksy takana. Ovat joutuneet juontamaan kaikki krimit ja isisit ja kaikki taustoitustyö lisäksi. Kyllä sitä tavallaan ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:05"]
tapahtui keskellä yötä, eikä mitään törkeää tapahtunut! joten onko loppujenlopuksi ihan hirveän kamalaa, kun tapahtuu vaan kerran ja heillä pikkujoulut? minusta ihan anteeksiannettavaa. kuinkahan moni palstan moralisteista oli itse samaan aikaan humalassa?
[/quote]
Ai humalassa töissä siis? Sitähän sä kai tarkoitat, kun vertaat palstailijoiden mahdollista viimeöistä humalatilaa juontajien työaikana tapahtuneeseen juopotteluun?
Tais tulla vihaisia soittoja ja enää niitä ei voi päästää ruutuun.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:37"]
Suomen toivot.
[/quote]Ei noihin hommiin kuka tahansa pääse.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:30"]Pääseekö huomenna jonkun lehden otsikoihin, mitä veikkaatte? [/quote] Pakko päästä. Laitan ite uutisvinkin.
[/quote]
Laita myös linkki tähän ketjuun. :)