Mitä ihmettä tapahtuu subilla just nyt
Kattokaas, voittostudiossa joku ihan päissään sekoilee.
Kommentit (437)
Empäs laitakkaan vinkkiä, kun en puhelimella saa laitettua. :( voisiko joku muu?
Henkeäsalpaavan dramaattista musiikkia. Fläppitaulu. Us ko ma ton voittosumma. Epäilyttävän hajuisia tusseja. Heillä oli VAIN YKSI tehtävä.... Selviävätkö he siitä?!
Voittostudio - NYT elokuvateattereissa kautta maam.
Jos kumpikaa ei kykene tulemaan ruutuun ku molemmat leksaa yhtäaikaa vessassa.. Mut miten se voittaja selvitetään ::D
Tyttöressu oli ottanut silikonitkin ihan tuota varten.
Kun tätä katselin niin tuntui niin väärältä, että olen työtön :O :(
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:39"]
[/quote]
Ja nyt on Suomessa 2 työtöntä lisää.
Jos eivät neitsykäiset enää tule ruutuun, miksei tuota feidata pois ja pistetä tilalle vaikka sitä ostos-teeveetä? Onhan tuon fläppitaulun katsominen toisaalta kovin kehittävää (u-u-u-u), mutta silti...
Nyt likat ruutuun, peli on kesken ja huimat voittorahat jakamatta!
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:39"]
[/quote]
Ja nyt on Suomessa 2 työtöntä lisää.
[/quote]
Koko porukka kuvaajia myöten saa kyllä potkut :D
Tv-yhtiöt taisi juuri saada oivan vinkin, miten luoda menestystositvtä olemattomalla budjetilla. Antaa muutamalle nuorelle aikuiselle suoran lähetyksen, fläppitaulun ja alkoholia. Avot, ihmiset tuijottaa ja kohisee ilta toisensa jälkeen. Toihan olisi minkä tahansa ohjelman pelastus, laittaa tekijät kohkaamaan kännissä ruutuun.
Minä ainakaan en ollut humalassa viime yönä. Joku voisi humalassa olla hauskakin, jos esimerkiksi olisi jotain yleissivistystä, persoonallisuutta tai muuta, josta ammentaa. Nää neitoset sen sijaan olivat pelkästään noloja.
Mua nukuttaa, mut näkeeks tän pelin Katsomosta tai muualta netistä jälkikäteen?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:42"]
Jos eivät neitsykäiset enää tule ruutuun, miksei tuota feidata pois ja pistetä tilalle vaikka sitä ostos-teeveetä? Onhan tuon fläppitaulun katsominen toisaalta kovin kehittävää (u-u-u-u), mutta silti...
[/quote]
Pitäisi löytää joku nörtti paikalle. Hänkin lienee huonossa kunnossa, kun oli nääs ne PIKKUJOULUT.
Ilmaantuukohan tonne enää ketään? :p
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:39"] Kun tätä katselin niin tuntui niin väärältä, että olen työtön :O :( [/quote] Ja nyt on Suomessa 2 työtöntä lisää. [/quote] Koko porukka kuvaajia myöten saa kyllä potkut :D
[/quote]Ei hirveästi piristä muita työttömiä. Koko ohjelma varmaan haudataan :((
[/quote]
Veikkaan että pomo on herätetty puhelimella ja on just nyt ajamassa kotoaan studiolle vetääkseen pelin loppuun :D
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:44"]
[/quote]
Veikkaan että pomo on herätetty puhelimella ja on just nyt ajamassa kotoaan studiolle vetääkseen pelin loppuun :D
[/quote]Pomona ajaisin ihan vastakkaiseen suuntaan ja suht vauhdikkaasti.
Hei joku laittaa uutisvinkkiä menemään!
Ei nää visailut oo ollu näin jänniä ennen. Ei taida juontajat enää palata ruutuun.