Mitä ihmettä tapahtuu subilla just nyt
Kattokaas, voittostudiossa joku ihan päissään sekoilee.
Kommentit (437)
Olihan tuo nyt moka, muttei mikään maailman loppu kuitenkaan. Minusta olisivat voineet selvitä kunnon puhuttelulla ja varoituksellakin vaan.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:47"]
Olihan tuo nyt moka, muttei mikään maailman loppu kuitenkaan. Minusta olisivat voineet selvitä kunnon puhuttelulla ja varoituksellakin vaan.
[/quote]
Mä kyllä ymmärrän harvinaisen hyvin työnantajaa. Työntekijöihin pitää voida luottaa, ja se luottamus on mennyttä kun toiset tulevat _suoraan lähetykseen_ änkyräkännissä.
Saivat kyllä varmaan melkoiset katsojamäärät? :D
[/quote]
Työelämä on eri juttu kuin jokin koulu, harrastus tai bb-talo. Joillakin tuntuu rajat hämärtyneen täysin työn ja vapaa-ajan, aikuisuuden ja lapsuuden sekä normaalin ja sopimattoman välillä.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:55"]
[/quote]
Mä kyllä ymmärrän harvinaisen hyvin työnantajaa. Työntekijöihin pitää voida luottaa, ja se luottamus on mennyttä kun toiset tulevat _suoraan lähetykseen_ änkyräkännissä.
[/quote]
Jos tuo olisi tapahtunut Ylellä, siellä joutuisi jo joku pomokin eroamaan. Tyttörievut eivät tainneet tajuta, että tässä työllisyystilanteessa kannattaisi hoitaa hommat asiallisesti.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:38"]
[/quote]
Työelämä on eri juttu kuin jokin koulu, harrastus tai bb-talo. Joillakin tuntuu rajat hämärtyneen täysin työn ja vapaa-ajan, aikuisuuden ja lapsuuden sekä normaalin ja sopimattoman välillä.
[/quote]
Voin vakuuttaa sinulle, että olen hyvin kaukana jostain bb-ihmisestä. Olen vaan kuullut, että jossain ihan oikeissakin työpaikoissa, on alkoholisoitunut työntekijä ohjattu lääkäriin ja hoitoon ja työnantaja on ollut ymmärtäväinen. Tietysti, jos tuollainen toistuisi, niin sitten asia olisi selvä.
Kysehän oli nyt tuollaiseta ihan hömppä ohjelmasta ja tytöt nuoria. Olisivat varmasti oppineet vähemmälläkin.
utta [quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 00:38"]
[/quote]
[/quote]
Voin vakuuttaa sinulle, että olen hyvin kaukana jostain bb-ihmisestä. Olen vaan kuullut, että jossain ihan oikeissakin työpaikoissa, on alkoholisoitunut työntekijä ohjattu lääkäriin ja hoitoon ja työnantaja on ollut ymmärtäväinen. Tietysti, jos tuollainen toistuisi, niin sitten asia olisi selvä.
Kysehän oli nyt tuollaiseta ihan hömppä ohjelmasta ja tytöt nuoria. Olisivat varmasti oppineet vähemmälläkin.
[/quote]
Lääkärin tai metallimiehen palkkaaminen on vähän isompi satsaus eikä hyvää työntekijää ehkä kannata yhden virheen takia potkaista pois. Mutta tuollaisia tytsyjä on 13 tusinassa ja aina löytyy uutta verta yrittämään onneaan. Eihän tuo mikään monen vuoden pesti olisi kellekään.
Tuollaisen esityksen jälkeen mä vetäisi paperipussin päähäni tai ainakaan en kehtaisi jatkaa samoissa hommissa. Epäilen, olisivatko nuo tädit tajunneet jotain varoitusta ollenkaan. Ainakin heidän luulisi pyytäneen anteeksi ja HÄPEÄVÄN, jos yhtään järki juoksee päässä.
Miksi täällä verrataan noita alkoholisteihin? Alkoholismi on sairaus ja siihen pitääkin kehottaa hakemaan apua. Mutta tollous ei ole mikään sairaus eikä siihen ole parannuskeinoa. Mielestäni noiden tempaus on samaa luokkaa kuin vaikka studiossa tavaroiden rikkominen tai muu vastaava tyhmyys. Siihen ei lääketiede auta. Potkut on ainoa vaihtoehto eikä niitten tarkoituskaan ole noitten parantaminen. Työnantaja ei ole mikään nuorisokasvattaja. Menkööt jollekin työttömien työpajalle opettelemaan käyttäytymistä.
no onhan tuo aivan törkeän noloa ohjelmasta vastaaville. Asiasta uutisoitiin iltapäivälehdissä ja puidaan nettipalstoilla, toimitusjohtaja joutui pyytämään anteeksi jossain lehdessä ja soittelemaan asiasta vielä tuotantoyhtiön johdollekin jne...ja tytöt ei tosiaan olleet missään pienessä mainissa vaan pahasti juopuneita.
Aika uskomatonta että täällä oikeasti on väkeä jonka mielestä tuosta pitäisi selvitä varoituksella. Haloo.
Nyt taitaa olla pikkasen selvempi juontaja puikoissa:D
[/quote]
Ja sitten olisivat maksaneet omasta pussistaan sen, mitä työnantaja hävisi mm. imagotappioina? Höpöhöpö. Ei kellään ole varaa pitää ruudussa tuollaisia tyyppejä.
Jos firmassa olisi jotain vaihtoehtoista työtä tarjolla, niin ehkä sitten. Mutta kun työt ovat vain pälättämistä suorissa ohjelmissa, niin joko sen hoitaa tai sitten ei. Kukaan ei jää kaipaamaan ko. artisteja.
Jos joku Ylen kuuluttaja tai tv-ohjelman asiantuntija (esim. lääkäri) olisi noin ympäripäissään ja sekoilisi noin katastrofaalisesti, niin varmaan joo ohjattaisiin hoitoon, mutta ei silti olisi enää asiaa samoihin tehtäviin. Olen yli 50-vuotias enkä muista nähneeni noin luokatonta suoritusta tähän ikään. Ohjelma toki on myös surkea, mutta niinhän kai BB:kin on ja silti sitä katsotaan ja tuotantoyhtiö päättää, mikä on sallittua.
Täältä voi katsoa edelleen.