Mikä on ollut maailmanlaajuisesti suurin uutinen teidän elinaikananne?
Kommentit (1189)
Colin McRae-rallissa yli kolmasosamaailman nopeimmista ajoista on ollut itseälli hallussa samanaikaisesti ja useilla eri ajoalustoilla asfaltti, sora ja lumi.
Se kun tajusin että seuraaminen, maalittaminen ja rikokset liittyen omaan elämään olivat olleet käynnissä vuosikymmeniä.
Mukana niin paljon idareita, jotka eivät tiedä yhtään minkälaisista rikoksista kyse.
Oikeesti voi kyseenalaistaa ihmisen älykkyyttä, jos ei näe "hyvää tarkoittavan" olevan oikeasti jotain ihan muuta.
Dannyn petturuus. Hirviö.
RIP Armi Aavikko.
Aika vähissä olis uutiset ellei eliitti tehtailisi tätä maailmanpaskaa. Ehkä Elviksen kuolema ilman kuzetuksia.
Vierailija kirjoitti:
Se kun tajusin että seuraaminen, maalittaminen ja rikokset liittyen omaan elämään olivat olleet käynnissä vuosikymmeniä.
Mukana niin paljon idareita, jotka eivät tiedä yhtään minkälaisista rikoksista kyse.
Oikeesti voi kyseenalaistaa ihmisen älykkyyttä, jos ei näe "hyvää tarkoittavan" olevan oikeasti jotain ihan muuta.
Ai ei tuo maailmanlaajuinen juttu ole? Valitettavasti kyllä on ollut.
Vain 4 prosenttia nisäkkäistä on villejä eläimiä.
Kyllä se on korona ollut. Maailmanlaajuinen.
ABBAn paluu ja heidän uusi Voyage-albumi.
Neuvostoliiton romahdus
Kaksoistornien romahdus
Tsunami
Korona
Kolmannen maailmansodan uhka
Maailmanlaajuisesti tsunami ja korona.
Vierailija kirjoitti:
Maapallolla on älykästä elämää.
Missä?
Jeesuksen Syntymä ja Rooman palo
Tää on helppo. Näkee, että jenkkien vaikutus mediaan on suuri. Tshernobylin aikaan olin vielä lapsi ja vain sitä uudempia osaan arvioida. Ihan heittämällä kansainvälisesti suurin mediahässäkkä, joka myös itsestä tuntui dramaattiselta 9/11 ja Irakin sota. Muut ei pääse edes lähelle.
Omana kokemuksena Estonia ehkä kuitenkin suurin uutinen ja Venäjän invaasio Ukrainaan hyvä kakkonen. Suomessa hössötettynä covid-19.
Toisessa ääripäässä on sitten Diana. Olin silloin alun kaksikymppinen ja saattoi olla eka uutishässäkkä, kun ihmettelin, mitä ihmettä, onko oikeat uutiset maailmasta loppu tai jotain? Ehkä mulle ei vaan pienenä luettu tarpeeksi prinsessasatuja. Lähinnä paparazzien häikäilemätön toiminta herätti tunteita.
Kyllä se on tämä kun Viren kaatui.
Tsunami ja Dianan kolari.