Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut maailmanlaajuisesti suurin uutinen teidän elinaikananne?

Vierailija
19.10.2021 |

Minulla lienee tsunami.

Kommentit (1189)

921/1189 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmi. ensimmäinen. omani. itseaiheutettu (en kerro tässä, että millä tavoin, missä ja miksi..). MAAILMANI RÄJÄHTI (millään ei ole ollut mitään väliä) sen jälkeen.

Vierailija
922/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Kanervan tekstarit Tuksulle

Vierailija
924/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jalkaväkimiinojen palautus Suomeen:

Tuolla voi kannattaa:

https://urly.fi/2v7l

Edellisen hallituksen ulkoministeri Timo Soini ja puolustusministeri Jussi Niinistö ovat mukana ensimmäisinä allekirjoittajina tänään jätettävässä kansalaisaloitteessa, jossa vaaditaan, että Suomi irtaantuu Ottawan maamiinat kieltävästä sopimuksesta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008641996.html

https://www.rul.fi/ajankohtaista/uutiset/ruln-ja-resn-puheenjohtajat-ot…

Vierailija
925/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ollut -94 kun suomen ey, nykyisen eu,n neuvoa antava äänestys mulkattiin valheellisesti viralliseksi liittymis äänestykseksi, mauno koiviston konklaavin toimiessa huijjauksen pää arkkitehtina. Suomen kansaa kusetettiin sillon huolella.

Vierailija
926/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä näin sen tellusta juuri ennen kuin lähdin Cisco-kurssille. Perille oppilaitokseen päästyäni se oli yleinen puheenaihe, oppitunnin alusta meni viisi minuuttia asian käsittelyyn, mikä oli sellaisessa koulutuksessa paljon.

Vierailija
927/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä suurin uutinen, eihän sitä ole julkisesti sanottu, vain annettu ymmärtää, että EU on sotilasliitto, jonka jäsen Suomikin on. Yksi tuon liiton hanke on ottaa mukaan uusia, sotaa jo käyviä jäseniä. Ehkä se on pääsyvaatimus.

-toinen juttu, jota ei ole uutisoitu, vaan jopa väitetty vastaan, on se, että urheilu ja musiikki ovat maailmanpolitiikkaa ihan samoin kuin sodat ja rauhat.

-tuohon politiikkaan kuuluu, että ainakin yksi etuoikeutettu Euroopan ulkopuolinen valtio kuuluu Euroopan yleisradiounioniin, EBUun ja siten osallistuu aktiivisesti mm Eurovion Song Contestiin.

Vierailija
928/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman muistini mukaan:

- Jääkiekon mm-voitto (pikkulapsen elämässä se oli merkittävä juttu)

- Tsunami

- 9/11

- Korona

- Viime torstai ja siitä eteenpäin

Historiaa tarkastellen varmaan Berliinin muuri pari kk syntymäni jälkeen, mutta luonnollisestikaan sitä en muista. Sekä Jugoslavian sota, josta on jotain hyvin hämäriä muistikuvia. Dianaa en muista ollenkaan ja no, se oli vain yksi henkilö vaikkakin sitten (ex)prinsessa.

Vierailija
929/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuus, Neuvostoliiton hajoaminen, Estonian uppoaminen, 9/11, Aasian tsunami, koronapandemia ja Ukrainan sota. Viimeiset kaksi tulleet ihan peräkkäin. Voisiko tämä maailma jo alkaa rauhoittua? En tiedä enää mihin tässä ollaan menossa. Vielä tuli mieleen ilmastonmuutos.

Vierailija
930/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biafran sota.

Vierailija
931/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paharet kirjoitti:

orgasmi. ensimmäinen. omani. itseaiheutettu (en kerro tässä, että millä tavoin, missä ja miksi..). MAAILMANI RÄJÄHTI (millään ei ole ollut mitään väliä) sen jälkeen.

Muistan tuon, kun olin tarkkailemassa.

932/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä. mitä ihmettä oikein luin, otsakkeen alla:' sinulla ON tsu - na - mi'? vai niin. niinkö... mikä se on? (kuulostaa ihakiinalta..?? enymm.) vai onko se joku tauti. onko se paha? kuoleeko ihminen sillo siihen..

933/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paharet kirjoitti:

joo muistat (varmaanii..) mut. Väärin. kun et ollut syntynytkäänraukka ees vielä sillon. joo, 'nice try'.. (Still Keep On . . D r e a m i n ' . . ) - et vaan. ikinä (mun kaa.) etsi joku muu. joku toinen (samanmoinen..) pentukusä oot.

Vierailija
934/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vladolf Putlerin lopullinen sekoaminen. On se ollut pitkään tiedossa, että itänaapurin hallinto pelkkä limainen löntti umpimätää, mutta että vedetään vieläkin paremmaksi. Hyvä Putler, huoneet, joissa pehmustetut seinät, kaipaavat sinua hellään huomaansa.

935/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliiton romahtaminen ja Kylmän sodan loppuminen

ei kyl 'romahtanut (korkeintaan, meni konkurssiin..)'. ja mitä toho, toiseen tulee, ei sekää pidä kutiansa. kun jos iha tarkkaa, katsotaan maailmanmenoa, niin. tuntuu, että sehän iha 'Kuumaksi sodaksi', vasta. alkamassa. - ja kaikki, toki. tuosta niin, 'mainiosta', venäjän Putlerista (nyky-parodia, 30-40 lukujen, saksan 'pelle-imbesillu' johtajasta.. jos tiiät), niin hänen 'toilailuistaan (Charlue Chaplinen, 'diktaattori'-leffan..) Maapallolla? ..mihin se osuu. ja mihin se (mahtaa vielä) ..putoo. niinpö nii.

Vierailija
936/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thernobyl

Siita on menty vain alamakea

-1986

Vierailija
937/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tilanne on nyt karmein.

Vierailija
938/1189 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paharet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paharet kirjoitti:

joo muistat (varmaanii..) mut. Väärin. kun et ollut syntynytkäänraukka ees vielä sillon. joo, 'nice try'.. (Still Keep On . . D r e a m i n ' . . ) - et vaan. ikinä (mun kaa.) etsi joku muu. joku toinen (samanmoinen..) pentukusä oot.

Pakosta olin kuuntelevana tarkkailijana, kun olin viereisessä vessankopissa isolla asialla 1990-luvulla.

Vierailija
939/1189 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä Venäjä-Ukraina-sota alkaa olla kärjessä.

Vierailija
940/1189 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Neuvostoliitto ei hajonnut yhdessä yössä kuten Estonia.

Tämä. Ei ole olemassa sanomalehtiä joiden etusivulla lukee SOVIET UNION HAS COLLAPSED.

Ei nyt ihan "sanasta sanaan", mutta Morning Star 26.12.1991 koko pääsivun artikkeli: USSR passes into history

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi