Mikä on ollut maailmanlaajuisesti suurin uutinen teidän elinaikananne?
Kommentit (1189)
Itselle käännekohdat maailmassa on olleet:
Tsernobylin ydinvoimala onnettomuus tapahtui kun olin lapsi, ja maailmanloppumista sai seurata uutisista ja kioskin edessa olevista lööpeistä, se on ehkä itsellä jäänyt suurimmaksi uutiseksi.
Toinen maailmaa muuttanut oli 9/11.
Neuvostoliiton hajoaminen 1990. Silloin muuttui koko maailmnpolitiikka.
Tämä mikä on juuri tapahtumassa- demokratian k uolema.
John Kennedyn ampuminen Dallasin-matkalla. Radiolähetys keskeytettiin, nuorten musiikkiohjelma, ja uutinen kerrottiin. Maailma järkkyi.
Kyllä se tää covid on.
En olisi tosiaan uskonut vuonna 13.12.2019 ollessani viimeisellä live keikalla että maapallo voi muuttua tällaiseksi.
Kuin Handmaid's tail dystopian alkujaksot. Siis oliko toisella kaudella missä käydään alusta asti tarinaa läpi.
Ei tätä voi uskoa.
Michael Jacksonin ennenaikainen kuolema.
Miehen persereiässä on yhteiskunnan arvo.
Vierailija kirjoitti:
Estonian uppoaminen. Asuin silloin vielä Turussa ja aamulla kuulin helikopterien pörräävät taivaalla.
Ja minä petasin sänkyä, kun radiossa asiasta kerrottiin ja luvatiin lisää tietoja myöhemmin. (Siis hyvin varhainen aamu). - Kuulin kyllä mitä uutisten lukija sanoi, mutta tajusin vasta pikkuviiveellä ja jouduin kelaamaan takaisin päin päässäni, että mitä se oikein sanoi. Ymmärsin sanat, mutta uskoin vankasti, että olin ymmärtänyt väärin eli liian uskomatonta että laiva joutuisi tuollaiseen tilanteeseen Itämerellä, missä pitäisi olla turvallista ja laivojenkin tosi turvallisia. - No, uutisvirran jatkuessa uskomaton tuli todeksi.
Tšernobyl. Toisena on Fukushima.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tää covid on.
En olisi tosiaan uskonut vuonna 13.12.2019 ollessani viimeisellä live keikalla että maapallo voi muuttua tällaiseksi.Kuin Handmaid's tail dystopian alkujaksot. Siis oliko toisella kaudella missä käydään alusta asti tarinaa läpi.
Ei tätä voi uskoa.
Eli kaikki tosiaan alkoi niinkin viattomasti kuin että pankkikortti ei toiminut, oli kuoletettu. Suuttui miehelleen että mitä nyt! Kävi selväksi hallituksen tehneen päätöksen että naiset eivät voi omistaa pankkitiliä...
Aurinkomyrsky ja Olkiluoto ei ole vielä tapahtunut.
Transhumanismi, nwo ja 4.teollinen vallankumous
Se ei ole päässyt ihan valtamediaan vielä, mutta se että koko "maailma" on periaatteessa muutaman suvun omistuksessa, ollut ammoisista ajoista lähtien.
Se on ollut kaiken kattava ja kaiken vääryyden selittävä. Nyt kaikki on ollut helpommin ymmärrettävää, kaikki pahuus, miksi sitä tapahtuu jne. Kaikki se, mitä ei vain ole voinut ymmärtää, miksi täällä maailmassa niin tapahtuu. Nyt ymmärrän. Sen lonkerot on ihan joka puolella.
Mutta valo voittaa, ja kaikki tämä tulee murtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tää covid on.
En olisi tosiaan uskonut vuonna 13.12.2019 ollessani viimeisellä live keikalla että maapallo voi muuttua tällaiseksi.Kuin Handmaid's tail dystopian alkujaksot. Siis oliko toisella kaudella missä käydään alusta asti tarinaa läpi.
Ei tätä voi uskoa.
Eli kaikki tosiaan alkoi niinkin viattomasti kuin että pankkikortti ei toiminut, oli kuoletettu. Suuttui miehelleen että mitä nyt! Kävi selväksi hallituksen tehneen päätöksen että naiset eivät voi omistaa pankkitiliä...
Käyttäkää käteistä.
Muutokset tapahtuu hitaasti niin, että ihmiset itse suostuu muutoksiin.
Tai kävelkää sokkona tulevaisuuteen.
Olen 66v ja kaikkea on nähty, tämä korona on ainoa juttu, mikä on vaikuttanut koko maailmaan.
En itse muista tätä mutta kai se neuvostoliiton/DDRn kaatuminen on ollut isoin elinaikanani.
Se miten nopeasti, puolessatoista vuodessa suuri osa kansasta on pelonlietsonnalla saatu aivopestyä kannattamaan totalitarismia.
Tai siis eihän tästä missään uutisissa kerrota, koska valtamediat ovat osa sitä pelkoa lietsovaa propagandakoneistoa.
Mutta joka pitää silmänsä auki, näkee kyllä mitä on meneillään.
Korona. Olen syntynyt 1966. Ja tokana tulee Tsunami.