Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko villasukat tosiaan ihan ***** lahja?

Vierailija
19.12.2014 |

Lapsesta aikuisikään saakka olen saanut joka joulu papaltani itsetehdyt villasukat, ja olen aina ilahtunut niistä ja kirjaimellisesti kuluttanut ne puhki. Siksi luulin itsetehtyjen villasukkien olevan kiva idea, ja tein siksi poikaystävän äidille yhteensopivat sukat, lapaset ja pipon. Joillain on kuitenkin pelottavan paljon antipatioita villasukkia kohtaan. Onko lahjani ihan kuraa?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.sukat.com :ista voit tilata villasukat lahjaksi itsellesi tai tutullesi suoraan postilaatikkoon.

Vierailija
102/107 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinään on, mutta yhdistettynä vihreisiin kuuliin sukat ovat joulun kuningas lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/107 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiva lahja.Lapsena saimme aina pehmoisia paketteja hoten itse en todellakaan halua villasukkia enkä muutakaan. Kaikkea on.

Vierailija
104/107 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu ihmisestä. Mä tykkäisin kyllä villasukista koska käytän niitä paljon. Kun taas esim mun mies ei oo lapsuutensa jälkeen koskaan käyttänyt eli hänelle ne ois turha lahja.

Juuri näin. Jakaa mielipiteet. Mulla on monet, käytän harvoin eli en toivoisi niitä esimerkiksi. Mieluummin vaikla kahvi paketti jos jotain pientä joku tois.

Vierailija
105/107 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeät paketit kasvattaa luonnetta.

Vierailija
106/107 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ovat ihana lahja. Niiden eteen on nähty vaivaa.

Itse en kuitenkaan toivo sukkia lahjaksi. Käytän niitä ehkä 2 x vuodessa, ja tämän hetkinen varasto (4 kpl) riittää hyvin loppuelämäkseni.

Vierailija
107/107 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ovat yksi parhaimmista joululahjoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi