Minuutti ja 55 sekuntia rekisteröitymiseen
Kokeilin tehdä uuden nickin feikkimaililla. Mittasin ajan, joka kului tunnuksen tekemiseen Kaikkinensa aikaa kului rauhallisesti toimien minuutti ja 55 sekuntia. Jos jollakulla siis on sydämellään jotain, joka on välttämättä päästävä purkamaan täysin anonyyminä, niin tuon verran se vaatii vaivaa.
Jos tuota vaivaa ei viitsi nähdä, niin silloin tuskin myöskään tarve purkautua on kovin suuri.
Uudistus on loistava. Lopultakin tästäkin foorumista on mahdollista kehittyä ihmismäinen ympäristö, jossa voi purkaa, mutta jossa myös vallitsee jonkinlainen kunnioitus.
http://www.fakemailgenerator.com/#/einrot.com/ylopurter2552/
Kommentit (6)
Muuten ihan hyvä mutta mobiililla se heittää koko ajan ulos. Rekkaus itsessään ei ehkä kestä kauaa mutta kyllä tuo vie aika paljon aikaa kun pitää koko ajan olla taas kirjautumassa sisään.
[quote author="holle69" time="10.01.2015 klo 12:37"]Muuten ihan hyvä mutta mobiililla se heittää koko ajan ulos. Rekkaus itsessään ei ehkä kestä kauaa mutta kyllä tuo vie aika paljon aikaa kun pitää koko ajan olla taas kirjautumassa sisään.
[/quote]
Eipä mulla vaan heitä mobiililla ulos? Yksi kirjautuminen on riittänyt :D
[quote author=" AV MAMMA" time="10.01.2015 klo 12:38"][quote author="holle69" time="10.01.2015 klo 12:37"]Muuten ihan hyvä mutta mobiililla se heittää koko ajan ulos. Rekkaus itsessään ei ehkä kestä kauaa mutta kyllä tuo vie aika paljon aikaa kun pitää koko ajan olla taas kirjautumassa sisään.
[/quote]
Eipä mulla vaan heitä mobiililla ulos? Yksi kirjautuminen on riittänyt :D
[/quote]
No kivat sulle, mulla heittää :( ja olen nähnyt muidenkin valittavan. Tosin eipä sillä etteikö tämä mobiiliversio olis muutenkin aivan suolesta.
Tämä uudistus on perseestä ja PISTE. Älkää yrittäkö väittää muuta!
Näin säilytät anonymiteettisi: Luo tunnus käyttäen tekaistua sähköpostia, helpoiten se tapahtuu osoitteessa
http://www.fakemailgenerator.com/
Tämän jälkeen valitset etunimeksesi AV ja sukunimeksesi Mamma. Lisää tarvittaessa nimien eteen tai taakse välilyönti / välilyöntejä. ÄLÄ LISÄÄ MITÄÄN NIMIMERKKIÄ, näin "oikea nimesi" näkyy keskusteluissa. Näin pääset osaksi meitä koko ajan kasvavaa av mamma -nikkien porukkaa.