Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko villasukat tosiaan ihan ***** lahja?

Vierailija
19.12.2014 |

Lapsesta aikuisikään saakka olen saanut joka joulu papaltani itsetehdyt villasukat, ja olen aina ilahtunut niistä ja kirjaimellisesti kuluttanut ne puhki. Siksi luulin itsetehtyjen villasukkien olevan kiva idea, ja tein siksi poikaystävän äidille yhteensopivat sukat, lapaset ja pipon. Joillain on kuitenkin pelottavan paljon antipatioita villasukkia kohtaan. Onko lahjani ihan kuraa?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos itse vielä tehnyt hyvistä langoista ja siihen menee aikaa. On todella hyvä lahja,. 

Vierailija
42/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä villasukista. Käytän vain tennissukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään tavaraa, on ihan liikaa. 

Vierailija
44/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:54"]

http://www.bbcgoodfood.com/recipes/956638/chocolate-brownie-mix-in-a-jar

noita tein muutamille läheisille. Musta ihan kiva.

[/quote]

Ei kiva, koska aika moni on nykyisin gluteeniton tai muu ruokavammainen. Kai varmistit että sopivat lahjan saajalle? Itse en tykkäisi.

[/quote]

eipä takoitus ollutkaan että otat idean suoraan tästä. Tätähän voi soveltaa iha miten vain. Paitsi jos ei ole mielikuvitusta. Ja meillä ei ole mitään allergikkoja kukaan suvusta, että en kyllä varmistanut. Eikä sinun niistä tarvitse tykätäkkään minun tutuillenihan ne on :) enkä muuten tunne yhtään ainutta gluteenitonta.

Vierailija
45/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 01:16"]

[/quote]

Ei kiva, koska aika moni on nykyisin gluteeniton tai muu ruokavammainen. Kai varmistit että sopivat lahjan saajalle? Itse en tykkäisi.

[/quote]

eipä takoitus ollutkaan että otat idean suoraan tästä. Tätähän voi soveltaa iha miten vain. Paitsi jos ei ole mielikuvitusta. Ja meillä ei ole mitään allergikkoja kukaan suvusta, että en kyllä varmistanut. Eikä sinun niistä tarvitse tykätäkkään minun tutuillenihan ne on :) enkä muuten tunne yhtään ainutta gluteenitonta.

[/quote]

voithan laittaa ne villasukatkin tonne purkkiin jos et gluteenitonta ohjetta keksi.

Vierailija
46/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennissukat on paremmat.

Vierailija
47/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole KOSKAAN saanut villasukkia lahjaksi. Mutta johtuu varmaan siitä, että kaikki tietää, että neulon itsekin...

Vierailija
48/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 01:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

voithan laittaa ne villasukatkin tonne purkkiin jos et gluteenitonta ohjetta keksi.

[/quote]

Tai tennissukat.

Vierailija
49/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOl Villasukat vs tennissukat :D

Mä oon kiitollinen, jos joku värkkää mulle villasukat. En pahastu tennissukistakaan.

Vierailija
50/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 01:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai tennissukat.

[/quote]

Tai pelkän tyhjän purkin, johon käsket neuloa itse omat villasukat. Tai ängetä sinne tennissukat. Tai tehdä sinne vaikka hilloa. Tai tunkea pipareita.

Ihanaa joulua teille jokaiselle, tennissukilla tai ilman :)))))

Vierailija
51/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

taidat olla itse gluteeniton. Vai vastustatko ideaa vain sen takia että joku jossain varmasti on. Kahdelle olen jo antanut tämän ja olivat todella aidosti kiitollisia siitä. Eivät kyllä sanoneet että ei kiva.

Vierailija
52/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ottaisin mielumin tennissukat, sillä villasukat jäisi käyttämättä (kutittaa). Sinänsä hieman kylmä lahja, mutta... Jos haluaa jotain tehdä itse, niin mielelläni ottaisin vastaan jotain leipomuksia tms. Tai sitten yrittää keksiä joku lahja mikä soveltuu lahjan saajalle. Villasukat nyt vaan ei ole universaali lahja.

Vierailija
53/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa koko purkki kun kerta pahoitatte mielenne siitä. :) itse ottaisin ilolla vastaan kyllä tällaisen mieluummin kuin jonkun lahjakortin. Tähän on kuitenkin nähty hiukan vaivaa ja tehty rakkaudella.

Vierailija
54/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 01:31"]

Todellakin ottaisin mielumin tennissukat, sillä villasukat jäisi käyttämättä (kutittaa). Sinänsä hieman kylmä lahja, mutta... Jos haluaa jotain tehdä itse, niin mielelläni ottaisin vastaan jotain leipomuksia tms. Tai sitten yrittää keksiä joku lahja mikä soveltuu lahjan saajalle. Villasukat nyt vaan ei ole universaali lahja.

[/quote]

Vinkki: laita ensin tennissukat ja niiden päälle villasukat. Minullakin kutittaa pelkät  villasukat, mutta tavalliset sukat alla pelastavat villasukat käyttökelpoisiksi. Meillä on muutenkin talvisin kylmät lattia, joten ihan hyvä näin.

Vierailija
55/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kylmä lahja? Eikös villasukat lämmitäkkään :)

Vierailija
56/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:44"]

Jep tylsät ihmiset antavat toisille villasukkia lahjaksi.

[/quote]

Eivaan tylsät ihmiset saavat niitä lahjaksi. Jos lahjanantaja ei keksi mitään muuta antaa, niin onneks aina on villasukat, tee tai kynttilät...

Vierailija
57/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on ihan jees. Myös kalsarit kelpaa. Jos ei muuta keksi niin ulkomaanmatka olisi tosi mukava.M38

Vierailija
58/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 01:37"]

[/quote]

kylmä lahja? Eikös villasukat lämmitäkkään :)

[/quote]

Tennissukat...

ja tarkoitin tunnetta.

Vierailija
59/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänne tullut vastauksia, ja minä kun luulin että aihe kiinnostaisi ehkä kolmea... Yhteenvetona voi selvästi todeta, että lahjansaaja todennäköisesti tulee arvostamaan lahjaan käytettyä aikaa. Villasukkia ja pipoja käyttää paljon, sen varmistin etukäteen poikaystävältä ennen kuin tein. Kyse ei siis ole siitä, etten muuta keksinyt, vaan tein todella ajatustyötä :D

Joku ehdotti hajuvettä, eikö se ole paljon suurempi riski kuin villasukat? Mistäs minä tiedän, mitä tuoksua hän käyttää. 

Yhteenvetona voin kyllä todeta, että taidan olla todella tylsä ihminen. Mieluisimpia lahjoja, mitä voin kuvitella häneltä saavani, ovat juuri sukat, tee ja kynttilät :) 

Vierailija
60/107 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge kynttilät sukkiin, niin tylsyys maksimoituu ;) Voihan sukka olla myös ison k****n lämmike. Lerssisukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi