3. Rokotuskierros alkaa Suomessa.
Kommentit (108)
Rokotevalmistajat hierovat karvaisia käsiään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ottaa, kuka ei. Veikkaanpa että aika moni ottaa sen kolmannen rokotteen kun lähiviikkojen aikana näkevät kuinka rokottamattomia joutuu sairaalaan kuin sieniä sateella :) rokottamattomat tulevat toimimaan kolmannen annoksen mainosmannekiineina – kiitos siitä teille ja otan osaa jo etukäteen niiden rokottamattomien puolesta jotka tuoni korjaa :)
Suuri osa rokotettavien ryhmään kuuluvista ei saa ennen kuin ensi vuoden puolella sillä pitää olla 6 kk edellisestä. Ovat juuri niitä yli 65-väliinputoajia, joita kaavailtiin astrazenecan koekaniineiksi, mutta eiköhän thl taas keksi jotain näille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
“Individuals who have had SARS-CoV-2 infection are unlikely to benefit from COVID-19 vaccination, and vaccines can be safely prioritized to those who have not been infected before.”
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.06.01.21258176v2
Sairastakaa tämä virus ja ei tarvitse enää miettiä asiaa sen jälkeen.
Itse lääkäri YLE:n lähetyksessä sanoi että tämä on nuha jonka voi sairastaa kotona:
Usko lääkäriä.
Vau, olen häikäistynyt! Hyvä YLE. Nyt on suurin osa porukkaa saatu piikitettyä niin nyt voidaan myös alkaa pikkuhiljaa kertomaan asioiden oikea laita, jonka monet meista ovat jo tienneet alusta lähtien.
Video on maaliskuulta 2020
Vierailija kirjoitti:
Jos aiotte matkustaa mihinkään, ottakaa huomioon että joissakin maissa rokotteesta ei saa olla kulunut vuotta kauempaa. Pakko näitä rokotuksia on ottaa jos haluaa pitää koronapassin voimassa.
Jos minun rahat ei kelpaa palveluluihin tai matkailuihin ilman koronapassia niin pidän mielummin ne itselläni!
Vierailija kirjoitti:
Myrkkyinjektioille ei tule loppua.
"Mä teen vain työtäni", tuttu lause natsisaksasta, Auts.Vapaudet vietiin tuolloinkin pikkuhiljaa.
Suomen kansan on noustava vastustamaan tätä kehitystä.
Moni uskoo sokeasti meneillään olevan, lainkaan kyseenalaistamatta.
Eikös se kuuluisa lause ollut "työ tekee vapaaksi"?
Lappeenrannassa ja Kotkassa jo hoitajat saaneet 3 piikin. Tunnen useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrkkyinjektioille ei tule loppua.
"Mä teen vain työtäni", tuttu lause natsisaksasta, Auts.Vapaudet vietiin tuolloinkin pikkuhiljaa.
Suomen kansan on noustava vastustamaan tätä kehitystä.
Moni uskoo sokeasti meneillään olevan, lainkaan kyseenalaistamatta.Eikös se kuuluisa lause ollut "työ tekee vapaaksi"?
Seuraavaksi tulee "Impfen macht frei"
Kainalo kipeytyi toisesta rokotteesta kolmeksi päiväksi. Yöllä ei tiennyt kun kyljellään nukkui ja alkoi kipu että tuleeko se sydämestä, kainalosta vai mistä. Eli ekasta rokotteesta pistoskohta kipeä ja kuukautismuutos. Toisesta pistoskohta kipeä, kainalo kipeä ja kuukautismuutos edelleen. Mitähän kolmannesta?? Ja entä kun on rokote numero 10 menossa...?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on erinomaisen tehokkaat ja turvalliset rokotteet. Kun olet saanut kaksi rokotetta, niin pandemia on osaltasi ohi ja suoja sairaalahoitoa vaativaa tautia vastaan on 100 %. Nyt on aika elää ja kokea ja halata lähimmäistä. Kiitos Sanna ja hallitus upeasta työstä, pandemia on ohi ❤️🙏🏻
Muuten totta, mutta 100% on vähän liian suuri lukema.
Vierailija kirjoitti:
Heikki Peltola välittömästi Suomen korona asioiden johtoon. Siinä näyttää olevan sitä iän tuomaa oikeaa tietoa ja ymmärrystä jota nyt tarvitaan.
Peltolan kommentti Lääkärilehdessä vuosi sitten 28.9.2020:
Laumasuojaa ei synny, mutta COVID-19-pandemian huippu lienee ohitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki Peltola välittömästi Suomen korona asioiden johtoon. Siinä näyttää olevan sitä iän tuomaa oikeaa tietoa ja ymmärrystä jota nyt tarvitaan.
Peltolan kommentti Lääkärilehdessä vuosi sitten 28.9.2020:
Laumasuojaa ei synny, mutta COVID-19-pandemian huippu lienee ohitettu.
Ei ihan menneet ennusteet kohdilleen. Toki tuo pitää paikkansa, että laumasuojaa ei synny, ainakaan ilman rokotteita.
Nyt: "THL suosittelee 3. rokotusta yli 60-vuotiaille."
Kuukauden päästä: "THL suosittelee 3. rokotusta kaikille."
2 kuukauden päästä:
Nohynek & Co.: "Me emme suosittele vaan käskemme kaikkia 3. rokotukseen. On rokottamattomien ja vain 2 piikkiä saaneiden syy, että rajoitukset jatkuu. Olemme heidän panttivankeinaan."
Vierailija kirjoitti:
Rokotteen ottaminen tai ottamatta jättäminen ei ole henkilön oma asia. Jos jätät rokotteen ottamatta olet vastuussa muiden ihmisten kärsimyksestä ja kuolemasta. Toivottavasti tämä painaa omaatuntoasi ja käyt sen rokotteen ottamassa.
Kerro kuinka k-piikin ottaminen auttaa tuohon kuvailemaasi ongelmaan? Niin, ei mitenkään.
Miten kestätä oman omatuntosi kanssa, kun olet viruksia levittänyt koko saastaisen ikäsi meihin muihin? Nyt sitten jeesustelet jollain piikillä, joka ei toimi kuten rokotteen pitäisi. Oot oikea Sankari!
Siis kolme rokotetta vähän yli vuoden sisällä. En ole rokotekriittinen, mutta silti minun on pakko kysyä. Onko tässä mitään järkeä? Tätäkö se nyt on sitten ihmisten loppuelämä, kymmenessä vuodessa 30 rokotetta, joiden teho on kyseenalainen ja mahdollisista pitkäaikaisista haittavaikutuksista ei ole mitään tietoa. Onko tässä oikeasti jotain todella hämärää takana??? Itse en tiedä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Mun 85v äiti ei oo saanut yhdestäkään piikistä mitään oireita ja on kolmesti rokotettu
Ei munkaa tutuista valtaosa saanut mitään enkä itsekään saanut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt: "THL suosittelee 3. rokotusta yli 60-vuotiaille."
Kuukauden päästä: "THL suosittelee 3. rokotusta kaikille."
2 kuukauden päästä:
Nohynek & Co.: "Me emme suosittele vaan käskemme kaikkia 3. rokotukseen. On rokottamattomien ja vain 2 piikkiä saaneiden syy, että rajoitukset jatkuu. Olemme heidän panttivankeinaan."
Tämähän sen koronapassin suurin uhka on.
En usko että kukaan vastustaisi VÄLIAIKAISTA hetken kestävää koronapassia ravintoloihin/baareihin, silloin kun oikeasti olisi kapasiteetti ongelmia.
Tämä ei olisi ongelma jos passi olisi tällainen, mutta kun on uhkakuva että se laajenee totalistarismin työkaluksi mielivaltaisesti. Jos koronapassi/kännipassi on väliaikainen silloin kun on oikea sairaalakapasiteetti ongelma, niin minä en sitä vastusta. Mutta jos siitä tulee ikuinen ja terveystietojen perusteella syrjivä ihan jo kauppakeskuksiin, niin en usko että oikeasti kukaan fiksu suomalainen sitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettet ajoissa ymmärtänyt hankkia Pfizerin osakkeita.
Omaiseni kuoli koronaan ja loppu oli tuskallinen. Minä otan vaikka 100 piikkiä, jos voin välttyä vastaavalta kuolintavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettet ajoissa ymmärtänyt hankkia Pfizerin osakkeita.
Eipä tuo ole kuin +13% vuoden takaisesta hinnasta. Moni muu osake on samassa ajassa noussut 100-400%.
Ei Pfizerilla kukaan ole rikastunut.
Terve, Igor! Mitäs Venäjälle kuuluu? Täällä oli jo kuuraa maassa. Toivottavasti keli on hyvä sielläkin. Kannattaa autoon vaihtaa renkaat. No terve!