Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3. Rokotuskierros alkaa Suomessa.

Vierailija
19.10.2021 |

Yle kertoi puoli tuntia sitten.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaiseni kuoli koronaan ja loppu oli tuskallinen. Minä otan vaikka 100 piikkiä, jos voin välttyä vastaavalta kuolintavalta.

Sinä varmasti myös amputoit kätesi jos saat haavan sormeesi?

Vierailija
102/108 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaiseni kuoli koronaan ja loppu oli tuskallinen. Minä otan vaikka 100 piikkiä, jos voin välttyä vastaavalta kuolintavalta.

Sinä varmasti myös amputoit kätesi jos saat haavan sormeesi?

Aivan v i t u n paska analogia. Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa haastatellaan teholääkäreitä, jotka väsynein silmin toteavat, että ”ottakaa se rokote, täällä osastolla on paljon rokottamattomia ja tärkeitä operaatioita joudutaan siirtämään”

Miten vajaita jotkut on, että ei näin yksinkertaista ja läheltä tulevaa viestiä ymmärrä?

Piikkiä lihaan ja äkkiä, jos vielä vajausta kahdesta.

Juu, niin kuin se Päijät-Soten lääkäri joka valitti kapsitettiromahdusta kun teholla oli sillä hetkellä nolla (0) myöhemmin yksi (1) koronapotilaista, kuten nyt?

https://paijat-sote.fi/koronavirus/tilannekuva/

Etkö edelleenkään tajua tätä valtamedian harjoittamaa valehtelua ja disinformaation levittämistä, jotta saadaan ihmiset piikille?

Etkö edelleenkään tajua itäisen naapurivaltiomme harjoittamaa hybridivaikuttamista, jonka tavoitteena on saada ihmisten luottamus viranomaisiin ja vapaaseen mediaan horjumaan ja siten aiheuttaa sisäistä epäjärjestystä, jota voidaan hyödyntää myöhemmin? Vai olikohan se niin, että olet tästä hyvinkin tietoinen ja kentie itse täällä palstalla juurikin siitä syystä?

Siellähän tuo disinformaatio onkin hyvin purrut, mutta mikä meni vikaan, kun oma kansa tarttui syöttiin joka oli länsimaille tarkoitettu. Nyt ovat enemmän kuin kusessa.

Vierailija
104/108 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku jaksaa uskoa näihin rokotteisiin?

Näkemykseni näistä korona rokotteista että humpuukia. Rokote nopeasti kyhätty ja pitkä aikaisia haittavaikutuksia ei vielä tiedetä. En ota näitä noita piikkejä. Mielestäni nämä rokotteet ovat noita rokotteita.

Vierailija
105/108 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluuden määritelmä on toistaa samaa asiaa uudelleen ja uudelleen odottaen erilaista lopputulosta.

Vierailija
106/108 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi rokotuksethan on ihan humpuukia!

Toivoin, että niistä olisi jotakin apua ollut mutta ei näytä olevan. Tartunnat vaan lisääntyy ja lisääntyy. On onnekasta, että näyttää siltä, että loput ihmiset eivät ota rokotusta, niin ehkä leviäminen pysähtyy vähitellen.

Vierailija
107/108 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa haastatellaan teholääkäreitä, jotka väsynein silmin toteavat, että ”ottakaa se rokote, täällä osastolla on paljon rokottamattomia ja tärkeitä operaatioita joudutaan siirtämään”

Miten vajaita jotkut on, että ei näin yksinkertaista ja läheltä tulevaa viestiä ymmärrä?

Piikkiä lihaan ja äkkiä, jos vielä vajausta kahdesta.

Juu, niin kuin se Päijät-Soten lääkäri joka valitti kapsitettiromahdusta kun teholla oli sillä hetkellä nolla (0) myöhemmin yksi (1) koronapotilaista, kuten nyt?

https://paijat-sote.fi/koronavirus/tilannekuva/

Etkö edelleenkään tajua tätä valtamedian harjoittamaa valehtelua ja disinformaation levittämistä, jotta saadaan ihmiset piikille?

Etkö edelleenkään tajua itäisen naapurivaltiomme harjoittamaa hybridivaikuttamista, jonka tavoitteena on saada ihmisten luottamus viranomaisiin ja vapaaseen mediaan horjumaan ja siten aiheuttaa sisäistä epäjärjestystä, jota voidaan hyödyntää myöhemmin? Vai olikohan se niin, että olet tästä hyvinkin tietoinen ja kentie itse täällä palstalla juurikin siitä syystä?

Siellähän tuo disinformaatio onkin hyvin purrut, mutta mikä meni vikaan, kun oma kansa tarttui syöttiin joka oli länsimaille tarkoitettu. Nyt ovat enemmän kuin kusessa.

Miten sinä trolli edelleen jaksat väittää että Venäjä se vaan täällä vauvapalstalla tekee informaatiovaikuttamista, niin epätoivoista 😂 että ihan kuin suomalaisista kukaan ei itse oma-alotteisesti suhtautua kriittisesti uuteen rokoteteknologiaan? Kertoo enemmän sinun sokeasta auktoriteettiuskollisuudesta kun mielestäsi 100% suomalaisista pitäisi olla yhtä mieltä koronasta, ja kaikkien kyseenalaistajien on PAKKO olla Putinin kätyreitä. Missä harhoissa sinä oikein elät.

Tiedoksi, minä olen ainakin itse 100% suomalainen ja luen tutkimuksia itsenäisesti mm. Japanista, mutta no, onhan sekin "idässä". Että olenkohan nyt sitten vaikka Keisari Naruhiton kätyri?

Vierailija
108/108 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappeenrannassa ja Kotkassa jo hoitajat saaneet 3 piikin. Tunnen useita.

Kotkassa jo ekat riskiryhmäläisetkin, itse vein yhden rokotettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan