Osaako kukaan espanjaa?
Voisitteko kertoa, mitä seuraava lausahdus tarkoittaa.
Kiitos jo etukäteen. ;)
Cuando varias fotos, comprendida porque tardamos más convenido entre las pruebas.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:13"]täältähän saan kysyttyä, että tarkoittaako "mi sos cojos onos" mitään? olisin hyvin kiitollinen vastauksesta!
[/quote]
minun koirani pitää sipulista.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:13"]täältähän saan kysyttyä, että tarkoittaako "mi sos cojos onos" mitään? olisin hyvin kiitollinen vastauksesta!
[/quote]
minun koirani pitää sipulista.
[/quote] Inte!!!!!!
Mihin ap katosi? Olisit nyt kertonut vähän, mihin tuon piti liittyä? Oltaisiin voitu yrittää auttaa tulkinnassa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:16"]Voisitteko kertoa, mitä seuraava lausahdus tarkoittaa.
Kiitos jo etukäteen. ;)
Cuando varias fotos, comprendida porque tardamos más convenido entre las pruebas.
[/quote]
Kun useat valoluvat, ymmärretty koska viivyttelemme convenido? Kokeiden välissä
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:16"]
Kiitos jo etukäteen. ;)
[/quote]Kun erinäiset valokuvat, ymmärretty sillä viivymme enemmän kannattanut kokeiden välissä. -mies-
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 18:32"]
Kun erinäiset valokuvat, ymmärretty sillä viivymme enemmän kannattanut kokeiden välissä. -mies-
[/quote]
Niin ja sitten kun vielä kerrot, että mitä tuo tarkoittaa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:37"]Olen opiskellut espanjaa yliopistossa enkä ymmärrä, mitä tuossa yritetään sanoa.
[/quote]
Sama, tosin vasta espanjan fuksi.
siansaksaa on. onko jollain koneella käännetty?
Mainasin just sanomaan että olen katsonut Elämää Madridissa joten kysy mitä vaan, mutta heti tuli tenkkapoo. Sori. Enkä näköjään tuotakaan osaa espanjaksi sanoa:)
Olen opiskellut espanjaa yliopistossa enkä ymmärrä, mitä tuossa yritetään sanoa.
Päätön lause oli, mistä sen revit?
Näytin miehelleni jonka äidinkieli espanja ja hän ei ymmärtänyt mitä teksti tarkoittaa
Ööö.. Paljon valokuvia, ymmärrä miksi sopimus hitaasti pääsykokeeseen?
Outo lause on, mutta oliskohan, että "kun on useita valokuvia, ymmärräthän, että testien/kokeiden/todisteiden kanssa meillä kestää normaalia kauemmin".
Takana useita vuosia espanjankielisessä maassa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:16"]
Kiitos jo etukäteen. ;)
[/quote]
mikä konteksti? mistä teksti kopioitu?
Osaan espanjaa, olen asunut Espanjassa ja mieheni on espanjalainen... Kuulostaa todella oudolta, käännöskoneen tuotokselta, mutta merkitys ehkä jotain että "Kun valokuvia on useita, voi kokeiden kanssa (riippuu asiayhteydestä mitä kokeille tehdään, eikä tuossa ole siitä kertovaa verbiä lauseessa) kestäänormaalia kauemmin".
Voi tarkoittaa samaa kuin, entten, nyt tentten jo teeliķa jos mentten
täältähän saan kysyttyä, että tarkoittaako "mi sos cojos onos" mitään? olisin hyvin kiitollinen vastauksesta!
alapeukku=ei tarkoita mitään?