tarviin apua.. auttakaa joku? :(
eli olen 18-v nuori tyttö. äitini on täysi sekopää, kaikkien mielestä. jopa opettajani sanoi minulle että hän pelkää häntä. vetää viinaa joka ikinen päivä ja hakkaa minua, haukkuu, mursi käteni ja kerran jopa puukotti niin että sain 7 tikkiä. jos kelläkään olisi tarjota minulle majapaikkaa, että pääsisin pois tästä helvetistä niin olisin todella kiitollinen. kyllä, tämä on viimeinen oljenkorteni, en enää voi olla täällä..
Kommentit (27)
Mitä jos Se tyttö on ihan pipi päästään?!?
Mitä jos Se tyttö on ihan pipi päästään?!?
Ota yhteyttä tänne:
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:29"]Mitä jos Se tyttö on ihan pipi päästään?!?
[/quote]
:D joo
https://www.turvakoti.net/site/
"Apua, tietoa ja tukea perhe- ja lähisuhdeväkivaltaan
Hyvä, että olet lähtenyt etsimään tietoa tai apua joko itsellesi, tai läheisellesi. Nettiturvakoti auttaa väkivallan kaikkia osapuolia, ja täällä voit keskustella joko ammattiauttajan tai samaa kokeneiden kanssa. Erityisesti lapsia ja nuoria kannustamme tutustumaan yllä olevaan virtuaaliturvakotiin, jonka eri kohteita klikkailemalla saat tietoa perheväkivallasta ja avun muodoista. Uskalla puhua. Uskalla hakea apua. "
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:32"]
https://www.turvakoti.net/site/
"Apua, tietoa ja tukea perhe- ja lähisuhdeväkivaltaan
Hyvä, että olet lähtenyt etsimään tietoa tai apua joko itsellesi, tai läheisellesi. Nettiturvakoti auttaa väkivallan kaikkia osapuolia, ja täällä voit keskustella joko ammattiauttajan tai samaa kokeneiden kanssa. Erityisesti lapsia ja nuoria kannustamme tutustumaan yllä olevaan virtuaaliturvakotiin, jonka eri kohteita klikkailemalla saat tietoa perheväkivallasta ja avun muodoista. Uskalla puhua. Uskalla hakea apua. "
[/quote]
No ei tässä nyt virtuaaliturvakodit taida paljoa auttaa. Oikeaan se on mentävä, linkki ykkössivulla.
Varo ap kelle vastaat. Tää palsta on täynnä teinejä jahtaavia pervosetiä joista joku voi haluta käyttää hädänalaista tilannetta hyväksesi.