tarviin apua.. auttakaa joku? :(
eli olen 18-v nuori tyttö. äitini on täysi sekopää, kaikkien mielestä. jopa opettajani sanoi minulle että hän pelkää häntä. vetää viinaa joka ikinen päivä ja hakkaa minua, haukkuu, mursi käteni ja kerran jopa puukotti niin että sain 7 tikkiä. jos kelläkään olisi tarjota minulle majapaikkaa, että pääsisin pois tästä helvetistä niin olisin todella kiitollinen. kyllä, tämä on viimeinen oljenkorteni, en enää voi olla täällä..
Kommentit (27)
Onko sulla kavereita? Ehkä pääsisit yökylään. Kouluterkkarille/kuraattorille selität tämän tai kelle tahansa luotettavalle aikuiselle. Ammattilaisiin tulis saada yhteys että tilannetta voidaan ruveta purkamaan ja saat parhaan mahdollisen tuen ja turvan.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:14"]Tuu meille? Missä asut??? Mee heti jonku ystävän luo ja kerro kaikki!
[/quote]
missäpäin asut? itse olen helsingin lähistöltä. ei mulla täälläpäin oikein oo kavereita...
Poliisille rikosilmoitus. Johonkin turvakotiin varmaan pääsis? Missäpäin asut?
Kannattaisko tehä poliisille ilmoitus pahoinpitelystä. Mikset ole tehny? Mene kaverin tai sukulaisten luo. Turha väittää ettei niitä ole. Aina on joku.
Asun n.600kilsan päässä. Mene nyt hyvä ihminen jonku tutun luo ja kerro kaikki! Tai sitten nuoriso/turvakotiin.
Onko sulla rahaa että voisit sukulaisten/ystävien lui lähteä lähialueelle? Poliisilaitokseltakin voit saada apua
Voin koittaa auttaa sinua. Minulla on samanikäisiä lapsia. Onko sulla anonyymia meiliosoitetta johon voisi laittaa viestiä?
T.Äiti38
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:16"]Kannattaisko tehä poliisille ilmoitus pahoinpitelystä. Mikset ole tehny? Mene kaverin tai sukulaisten luo. Turha väittää ettei niitä ole. Aina on joku.
[/quote]
koska se sanoo aina että eimulla ole todisteita ja että hän alkaa vaatia sit multa rahaa "hajottamista tavaroistani". ja ei oikeasti ole, tuo sekopää on katkassut suhteeni kaikkiin ja saanut kaikki vihaamaan ja pelkäämään minua, vaikka oon täysin erimaata kuin äitini.
Niin ja meillekin saa tulla (olen siis tuo nro 5), asun vielä tässä pääkaupunkiseudulla radanvarsikaupungissa... Luo sähköpostiosoite niin sinuun saa yhteyden?
Jos ei lähellä ketään, olisko Sukulaisia tai ystäviä kauempana, jotka voisivat hakea sinut? Pyydä neuvoa turvakodista tai poliisilta majapaikan suhteen. Tähän aikaan päivästä ohjeita ja apua voisit saada vielä terveyskeskuksesta tai sairaalastakin.
Mitä lääkärissä sanottiin kun tikkasivat käden, kerroitko mistö haavat tulivat? Soita vaikka turvakotiin tai jotain, ettei käy huonommin!
Asun myös Helsingissä ja joulun ajan on meillä huone tyhjänä.
T.Äiti38
Missä päin asut? Jos lähellä espoota tule ihmeessä meille.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:19"]Niin ja meillekin saa tulla (olen siis tuo nro 5), asun vielä tässä pääkaupunkiseudulla radanvarsikaupungissa... Luo sähköpostiosoite niin sinuun saa yhteyden?
[/quote]
Mitä kerroit lääkärille kun tuli tikkejä Ym?
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:25"]Mitä kerroit lääkärille kun tuli tikkejä Ym?
[/quote]
"vahinko"
Ottaako joku oikeasti sen riskin, että ottaa ventovieraan ihmisen kotiinsa? Ja myös sen riskin, että tyttö kertoo omaisilleen missä on ja koko suku saapuu joulupöytään riehumaan?
Tuu meille? Missä asut??? Mee heti jonku ystävän luo ja kerro kaikki!