Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty suojaamaton yhdyntä ja raskaaksi

Vierailija
19.10.2021 |

tulemisen mahdollisuus.
Olin siis miehen kanssa pe kaksi kertaa ja su kerran.
Ei tullut sisälle vaan otti ajoissa pois, mutta ahdistaa kun tuo on kierron puoliväli..
Olen jo 40v ja hän 49v.
Syy miksi ei ehkäisyä, ei ole olemassa tarpeeksi isoja lateksittomia kondomeja.
Miten iso raskauden mahdollisuus on?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä jos joku mies ei tänä päivänä löydä muka tarpeeksi isoja kondomeita.

Netistä tilaamalla saa juuri sen kokoisia kuin haluaa ja juuri sitä materiaalia mitä haluaa. Pitää vain nähdä se tilaamisen vaiva...

Veikkaisin että monista ns. alan nettikaupoista saa vaikka millaisia XXL jättijortikkatason kumeja.

Vierailija
42/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa tosiaan joidenkin vastanneiden nuoren iän kun kielenkäyttö ja ymmärrys sitä kohtaan, että jokainen tekee virheitä on olematon.

Tässä iässä ei enää pidä itseään tai muita virheettöminä, se ei poista sitä, että tottakai minua hävettää, siksi juuri täällä kyselen.

Jos nuoren naisten käytös on nykyään tuollaista en enää ihmettele miksi minun ja muiden ikäisteni kimpussa on 25-30vuotiaat eli nuoremmat miehet.

Ap

Tietenkin virheitä voi tehdä, mutta on ihmeellistä että tuon ikäinen kyselee netissä voiko tulla raskaaksi jos on käynyt asia x.

Sitä tässä on lähinnä ihmetelty eikä tuomittu virheistäsi.

Etkö saanut mieluisia vastauksia? Aika moni kuitenkin sanonut että mahdollista on raskaaksi tulo vaikka olisikin keskeytetty.

Millaisia vastauksia olisit halunnut?

Tuollaiset ikään liittyvät asiattomat kommentit eivät ole asiallisia, eikä toisen tuomitseminen virheistä.

Kai halusin vain helpostusta tähän ahdistukseen, tarinoita miten ei ole tultu raskaaksi vaikka näin olisi käynyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää vaan e pilsuja ja kuskaa ne jämät wcn kuutta viemäriin niin miehistä tulee mikki hiiriä ja niiden siittiöt kuolee joten nainen sit ei voi tulla paksuksi :)

Vierailija
44/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
45/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan tullut raskaaksi tuolla tavalla, vaikka ajoitus olisi ollut ovulaation aikaan. Ja ollaan teitä melkein 20v nuorempia, sinun ikäisellä naisella raskaaksi tuleminen on jo muutenkin vaikeaa.

Vierailija
46/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40vee kyselee täällä tyhmiä. Toivottavasti noin tietämätön ihminen ei saa enää jälkikasvua ettei tyhmyys periydy..

Vierailija
47/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla ei pillerit sopineet ja vaihtoi merkkiä. Jostain syystä siinä piti olla välissä pari viikkoa luomua. Teki mieli ja päädyttiin että kait kerran voi keskeytetyllä vetäistä. En päästänyt sisään, mutta niinpä vaan oltiin paksuna.

Eli kertalaukaus alaselälle ja lapsi numero 2 oli valmis. Oltiin jonkin verran nuorempia kuin aloittaja. Kyllä tuota ehkä kannattaa varoa. Joku luraus saattaa huomaamatta päästä kohteeseen.

Ollaan tosin ilmeisesti todella hedelmällisiä, kun ensimmäinen lapsi tuli välittömästi pillereiden pois jättämisen jälkeen...melkeinpä kertalaukauksella sekin. Nyt onkin mulla putket poikki ;-)

Vierailija
48/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan tullut raskaaksi tuolla tavalla, vaikka ajoitus olisi ollut ovulaation aikaan. Ja ollaan teitä melkein 20v nuorempia, sinun ikäisellä naisella raskaaksi tuleminen on jo muutenkin vaikeaa.

Näin toivon, että ikä on tässä hidastava tekijä, itse olen lapseni saanut aina ensimmäisellä yrityksellä, joten olen helposti tullut raskaaksi, siksi ahdistaa.

Ap

Vierailija
49/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin täällä tuntuu vallitsevan ihme käsitys neliikymppisten hedelmällisyydestä. Ei todellakaan ole mitenkään epätavallista että nelikymppinen tulee raskaaksi luomusti.

Toisekseen, ap:n tapauksessa raskautuminen on huomattavasti epätodennäköisempää kuin se että ap sai vaikkapa klamydian tai visvasyylän. Miehet jotka teeskentelevät etteivät löydä tarpeeksi isoa kortsua, painavat aina paljaalla jos nainen siihen suostuu. Naiset jotka sellaiseen kertahoidon kanssa suostuvat, ovat joko kokemattomia, yksinkertaisia ja/tai sellaisia jotka varsin estoitta antavat kaikenlaisten random jamppojen panna paljaalla.

Kolmanneksi ainoat neuvot jotka ap tarvitsee on hae jälkiehkäisy ja mene tautitesteihin. Sen jälkeen ostat kortsupaketin ja testaat saatko esimerkiksi pääsi kondomin sisään (ota se kuitenkin pois ennen kuin happi loppuu), sitten ehkä ymmärrät että sinua on vedätetty.

Vierailija
50/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40vee kyselee täällä tyhmiä. Toivottavasti noin tietämätön ihminen ei saa enää jälkikasvua ettei tyhmyys periydy..

Jos et ole vieläkään tajunnut, niin kyseessä on provo.

Vierailija
51/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoikäinen kyselee teinien kysymyksiä. Että sellainen provo.

Vierailija
52/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on selvä trolli. Ei löydy tarpeeksi isoja kondomeja.. Eipä tietenkään löydy koska miehellä on 50 senttinen kulli..

Vierailija
53/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt uhriutuu kun ei saanut vakuutteluja että ei varmastikaan ole mitään hätää raskauden suhteen. Mitä oikein odotit?

Vierailija
54/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää.

Tämä nyt oli yksittäinen kerta.

Olen juuri eronnut pitkästä suhteesta, jossa ei ehkäisyä tarvittu, koska mieheltä on piuhat poikki.

Ahdistaa oma tyhmyys.

Ap

Yksittäinen kerta joka toistui kolmesti?

Vierailija
55/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perinteinen ehkäisymenetelmä siirtyy isältä pojalle.

Vierailija
56/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin toivon, että ikä on tässä hidastava tekijä, itse olen lapseni saanut aina ensimmäisellä yrityksellä, joten olen helposti tullut raskaaksi, siksi ahdistaa.

Ap

No ehkäpä jatkossa arvostat itseäsi enemmän ja vaadit käyttämään kondomia. Jos mies on liian vetelys niitä hankkiakseen niin jättäisin leikin sikseen.

Vierailija
57/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, hakisin jälkiehkäisypillerin jos tapaus on tuore. Ja sitten tilaisin erikokoisia kondomeja valmiiksi, jos on sellainen vaihe elämässä. Suojaahan ne raskauden lisäksi myös seksitaudeilta.

Itse olen tullut raskaaksi pillereiden läpi lähes nelikymppisenä, joten kaikki on kyllä mahdollista ja 40v on kaukana mummosta. Keskimäärin hedelmällisyys on laskenut merkittävästi, mutta meitä yksilöitä löytyy joka lähtöön.

Vierailija
58/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluista palatessa kävimme vaimoni(silloin34v)kanssa kovin kuumina. Kotona kävimme toistemme kimppuun, herken leikittelyn jälkeen työnnyin sisään.

Vaimo sanoi hymyillen:"ei saa".

Kysyin: "eikö?" ja liikutin muutaman kerran.

Hän sanoi yhä hymyillen: "ei saa"

Laitoin kumin ja jatkoimme rakastelua.

No, siitä oli seurauksena touhutippavauva...

Vierailija
59/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin täällä tuntuu vallitsevan ihme käsitys neliikymppisten hedelmällisyydestä. Ei todellakaan ole mitenkään epätavallista että nelikymppinen tulee raskaaksi luomusti.

Toisekseen, ap:n tapauksessa raskautuminen on huomattavasti epätodennäköisempää kuin se että ap sai vaikkapa klamydian tai visvasyylän. Miehet jotka teeskentelevät etteivät löydä tarpeeksi isoa kortsua, painavat aina paljaalla jos nainen siihen suostuu. Naiset jotka sellaiseen kertahoidon kanssa suostuvat, ovat joko kokemattomia, yksinkertaisia ja/tai sellaisia jotka varsin estoitta antavat kaikenlaisten random jamppojen panna paljaalla.

Kolmanneksi ainoat neuvot jotka ap tarvitsee on hae jälkiehkäisy ja mene tautitesteihin. Sen jälkeen ostat kortsupaketin ja testaat saatko esimerkiksi pääsi kondomin sisään (ota se kuitenkin pois ennen kuin happi loppuu), sitten ehkä ymmärrät että sinua on vedätetty.

Olin siinä mukana kun yritettiin sitä kondomia venyttää, joten ei ollut miehen kertomaa ettei mahdu.

Kumpikin olisi halunnut ehkäisyä käyttää.

Mutta siis kyseessä oikeasti sellainen tosi paksu ja muutenkin isoin mitä olen koskaan nähnyt.

Testeissä on kumpikin käyty tai itse olen viimeksi 10vuotta sitten, mutta olen ollut vain yhden miehen kanssa sen ajan ja hän käynyt puolisen vuotta sitten

Ap

Vierailija
60/61 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No uusi vauvanhoitorumba alkaa. Eipä siinä muuta

En ole enää tekemässä lasta.

Harmittaa oma huolimattomuus.

Toisaalta tiedän 100% varmuudella ettei mies tullut sisään, heräsin vain nyt aamulla siihen kun munasarjat ”kramppasi” molemmin puolin ja ihmettelen mitä se on.

Ap

Jospa oli sen ison munan jälkimaininkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme