Keskeytetty suojaamaton yhdyntä ja raskaaksi
tulemisen mahdollisuus.
Olin siis miehen kanssa pe kaksi kertaa ja su kerran.
Ei tullut sisälle vaan otti ajoissa pois, mutta ahdistaa kun tuo on kierron puoliväli..
Olen jo 40v ja hän 49v.
Syy miksi ei ehkäisyä, ei ole olemassa tarpeeksi isoja lateksittomia kondomeja.
Miten iso raskauden mahdollisuus on?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No uusi vauvanhoitorumba alkaa. Eipä siinä muuta
En ole enää tekemässä lasta.
Harmittaa oma huolimattomuus.
Toisaalta tiedän 100% varmuudella ettei mies tullut sisään, heräsin vain nyt aamulla siihen kun munasarjat ”kramppasi” molemmin puolin ja ihmettelen mitä se on.Ap
”Annan miehen runtata paljaalla ilman muutakaan ehkäisyä, mutta en ole tekemässä lasta” 😂
Trolli kai tämän pakko on olla, eihän kukaan voi olla noin kujalla?
Mummo sai munaa ja nyt kaduttaa, lol
Tässä kohtaa paras vaihtoehto on rukoilla lujasti ja jatkossa käsket miehen painaa varmuuden vuoksi vain perseeseen.
Raskaaksi tuleminen vaatii sen, että joku siittiö pääsee munasoluun asti. Touhutipassa siittiöitä on enintään ykkösmiljoonia, jollaisella määrällä lääkäri tuomitsee steriiliksi. Realistisin mahdollisuus tulla keskeytetyllä raskaaksi on ottaa uusinta heti perään, jolloin putkissa on vielä edellisen laukeamiskerran tavaraa joka voi helpostikin riittää hedelmöittymiseen.
Eli jos perjantaina putket pissattiin kertojen välillä puhtaaksi, niin aika rauhallisin mielin voinee olla.
Älä ikinä kuuntele miesten väitteitä, että kondomit on muka liian pieniä. Kondomin sisään mahtuu vaikka jalka tai koko käsivarsi joten kyllä sinne yksi kikkelikin mahtuu, sinua on nyt höynäytetty.
Meillä isäntä tulee aina lopuksi peppuun tai suuhun.
Vähän tuoreempaa trollikulmaa vaihteeksi, 3/5
Huomaa tosiaan joidenkin vastanneiden nuoren iän kun kielenkäyttö ja ymmärrys sitä kohtaan, että jokainen tekee virheitä on olematon.
Tässä iässä ei enää pidä itseään tai muita virheettöminä, se ei poista sitä, että tottakai minua hävettää, siksi juuri täällä kyselen.
Jos nuoren naisten käytös on nykyään tuollaista en enää ihmettele miksi minun ja muiden ikäisteni kimpussa on 25-30vuotiaat eli nuoremmat miehet.
Ap
Me mentiin miehen kanssa 5 vuotta keskeytetyllä. Ja kun oviksen aikaan mies laski sisään, niin heti tuli toivottu vauvelli. Eli mä sanoisin, että riski on pieni, että touhutipasta pamahtaa paksuksi. Mutta eipä tuota kannata käyttää ehkäisynä, jollei vauveli oikeasti saa tulla, jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä kuuntele miesten väitteitä, että kondomit on muka liian pieniä. Kondomin sisään mahtuu vaikka jalka tai koko käsivarsi joten kyllä sinne yksi kikkelikin mahtuu, sinua on nyt höynäytetty.
Voihan sitä käyttää pari numeroa liian pieniä kenkiäkin, jos haluaa, mutta ei se kivaa ole. Kaikki kondomin negatiiviset puolet korostuvat jos se on liian pieni.
Kaverilla kaksi lasta. Toinen keskeytetty yhdyntä ja toinen varmat päivät. Tämä tarina on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa tosiaan joidenkin vastanneiden nuoren iän kun kielenkäyttö ja ymmärrys sitä kohtaan, että jokainen tekee virheitä on olematon.
Tässä iässä ei enää pidä itseään tai muita virheettöminä, se ei poista sitä, että tottakai minua hävettää, siksi juuri täällä kyselen.Jos nuoren naisten käytös on nykyään tuollaista en enää ihmettele miksi minun ja muiden ikäisteni kimpussa on 25-30vuotiaat eli nuoremmat miehet.
Ap
No tällä viimeistään paljastit itsesi. Miksi ihmeessä oli pakko väsätä tällainen kommentti, täähän olis saattanut lähteä ihan kohtuuhyvin tulille ilman läpinäkyvää kommentointiasi.
Facepalm. Yrittäisit lujemmin.
Vierailija kirjoitti:
Me mentiin miehen kanssa 5 vuotta keskeytetyllä. Ja kun oviksen aikaan mies laski sisään, niin heti tuli toivottu vauvelli. Eli mä sanoisin, että riski on pieni, että touhutipasta pamahtaa paksuksi. Mutta eipä tuota kannata käyttää ehkäisynä, jollei vauveli oikeasti saa tulla, jos on tullakseen.
”Koska me pantiin mun miähen kaa niiku ilma kumii niiku 5 v nii riski on kyl tosi piäni sulleki tiäxä” 😂
Aamun hauskin ketju toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä ei enää pidä itseään tai muita virheettöminä, se ei poista sitä, että tottakai minua hävettää, siksi juuri täällä kyselen.Jos nuoren naisten käytös on nykyään tuollaista en enää ihmettele miksi minun ja muiden ikäisteni kimpussa on 25-30vuotiaat eli nuoremmat miehet.
Ap
Sä oot tyhmä ku vasemman jalan kumisaapas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Koska me pantiin mun miähen kaa niiku ilma kumii niiku 5 v nii riski on kyl tosi piäni sulleki tiäxä” 😂
Aamun hauskin ketju toistaiseksi.
On meillä kortsukin hajonnut monta kertaa, että ei sekään nyt hirveen varma ehkäisy ole.
Mikä ihmeen MUMMO 40-vuotias on? 🙄
Suppeaa on, jos trolliksi tän perusteella leimataan. Me ollaan menty jo vuosi keskeytetyllä, mutta mulla ei normaalia kuukautiskiertoa olekkaan ennen tuota saadun sytostaattihoidon vuoksi. Lääkäri ei antanut lupaa mihinkään muuhun ehkäisyyn kuin streriin tai kierukkaan. Kierukkaa en halua, sillä se lisää vuotoa, joka minulla on luomunakin aivan järkyttävään ja steriin en itse halua mennä, kun muutenkin käyn operaatioissa vähän väliä vielä ja ne pilaavat normaalia elämää riittävästi. Mies ei ole saanut aikaiseksi soitella ja varata aikaa, eikä tässä ajassa olisi edes päässyt vielä varmaankaan steriin asti ja kondomit kirvelevät niin, että hommat pitää aina keskeyttää melkein heti. Joten mitä jää vaihtoehdoksi?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tietenkin virheitä voi tehdä, mutta on ihmeellistä että tuon ikäinen kyselee netissä voiko tulla raskaaksi jos on käynyt asia x.
Sitä tässä on lähinnä ihmetelty eikä tuomittu virheistäsi.
Etkö saanut mieluisia vastauksia? Aika moni kuitenkin sanonut että mahdollista on raskaaksi tulo vaikka olisikin keskeytetty.
Millaisia vastauksia olisit halunnut?
Siis miehellä on niin paksu ettei se kyllä mennyt siihen vaikka yritettiin miten, en tiedä joustaako huonommin kuin tavalliset
Ja hänellä oli niitä siis niitä suuria lateksittomia kondomeita.. ja kyllä joskus voi käydä niin, että tunne vie mennessään ja järki tulee perässä.
Ap
joo,ei tullut sisään,ei,semmosita miestä sanotaan isäksi...