Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki ahdistaa ja vituttaa

Vierailija
19.12.2014 |

Minulla on ongelmia opiskelun kanssa, jonka vuoksi en ole voinut opiskella ammattia. Täten en saa myöskään töitä, vaikka tahtoisin. Raha-asiat tuntuvat menevän aina vitulleen, vaikka kuinka yrittäisi penniä venyttää joka asiassa. Kun olin vihdoin saanut laskettua, että jouluksi saadaan ruokaa ja ei tule lisää velkaa, niin sossu päätti vähentää tuesta 300e, eli taas lisää velkaa. Yhteensä velkaa on nyt n.3000e. Olen saanut maksettua sitä pois aina välillä vähäsen, 100e kuussa, mutta nykyään tuntuu, että velkaa tulee enemmän kuin saan maksetuksi. Tuntuu etten enää jaksa kauaa tätä.

Mistä saisin työtä tai rahaa? Opiskella en pysty, koska ongelmiani ei oteta opinnoissani huomioon (kokeiltu on), ja töitä en ilman ammattia saa. Miten saan velan maksettua, kun kokoajan tulee vaan lisää velkaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTTAKAA NYT JOKU

Vierailija
2/4 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala strippariksi. Et tarvitse koulutusta ja työhön pääsee varmasti. Kävelet vaan privaattipaikkaan sisään ja kerro että haluat alkaa työhön. Tienaat noin 300 euroa päivässä, valehtelematta. Työssä pärjää normaalilla ulkonäöllä, sillä että osaa vähän heiluttaa musiikin tahtiin kroppaa ja ottaa vaatteet pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota lisää velkaa.

Vierailija
4/4 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko opiskella etänä? mikä ala tai koulutustaso hakusessa suurinpiirtein?