Minkä selityksen keksit myyjille, jos lähdet kaupasta ostamatta mitään?
Itse heitän aina, että mies uhkaa jättää, jos shoppailen liikaa. Menee läpi aina XD Joskus sanoin, että lapsivedet menivät, mutta joku älykäs myyjä hoksasi, että enhän minä ole edes raskaana ja käräytti minut valheesta kaikkien kuullen XD siksi en käytä sitä syytä enää... XDD
Kommentit (63)
Heitän savupommin myyjän suuntaan ja juoksen ulos.
Painan palohälytysnappulaa ja juoksen ulos.
Sanon, että tämähän ryöstö, ja juoksen ulos.
Otan repusta näkymättömyysviitan päälle,tsekkaan loputkin kamat ja häivyn!
Heitän voltin taaksepäin ja juoksen ulos.
En keksi mitään tekosyitä. Kävelen kassan läpi ja sanon mennessäni, että mulla ei ole mitään. Se on riittänyt aina. Mitä muuta muka pitäisi kertoa?
- metriletti -77
Alan itkeä lohduttomasti soperrellen ja odotan, että minut ohjataan ulos.
Minä kyykistyn niin pieneksi, ettei kassa huomaa minua ja taaperran kyykyssä ulos. Olisihan se valtavan noloa, jos kassa näkisi minut ja sen etten ostanut mitään.
Wtf. En sano mitään? Vai menikö multa jotain oleellista ohi tän hassutteluketjun ideasta?
Otan tiukan katsekontaktin myyjään ja totean, ettei minulla ole mitään sanottavaa.
Osoitan liikkeen kauimmaiseen nurkkaan ja huudan kovaan ääneen, että "KATTOKAA UFOJA!!!" ja juoksen ulos muiden ihmetellessä, että "MISSÄ?!"...
Tarjoan ruplia ja poistun, kun ei raha kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:07"]Kyllä me kuule tuollaiset naurettavat selitykset tiedetään. -Myyjä
[/quote]
Oikeastiko??? Vähänkö nolottaa nyt... XD toivottavasti et tunnistanut minua tuon lapsivesi-selityksen perusteella... xD
[/quote]
Älä jaksa XD
[/quote]
XDD olet hauska xD
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:25"]Minä kyykistyn niin pieneksi, ettei kassa huomaa minua ja taaperran kyykyssä ulos. Olisihan se valtavan noloa, jos kassa näkisi minut ja sen etten ostanut mitään.
[/quote]
XD kiitos ideasta...
Huudan Geronimooooooo ja juoksen pois.
Kerron ensin surullisesta lapsuudestani, julmista opettajista sekä lähiöelämän ankeudesta. Sitten siirryn epäonnistuneisiin parisuhteisiin, lasteni epäonnistumisiin harrasteissaan sekä taloustilanteeseen. Lopuksi kysyn, mitä myyjä ajattelee ebolasta, nälänhädästä ja terroristeista, ja ilmoitan, että lähden kotiin laatimaan testamenttiani kodittomien eläinten hyväksi.
Heitän kassaa omenalla ja poistun ripeästi juosten paikalta.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:07"]Kyllä me kuule tuollaiset naurettavat selitykset tiedetään. -Myyjä
[/quote]
Oikeastiko??? Vähänkö nolottaa nyt... XD toivottavasti et tunnistanut minua tuon lapsivesi-selityksen perusteella... xD
[/quote]
Älä jaksa XD
[/quote]
XDD olet hauska xD
[/quote]
Älä jaksa valehdella XD
Jos on semmonen kauppa etten sinne tahdo edes palata niin otan jonkun tuotteen ja pyydän laittamaan varaukseen ja kerron kipaisevani nostamassa rahaa kun pankkikortti reistailee. Sitten en koskaan palaa, hähää
Jos haluan liikkeeseen vielä palata niin katson myyjää tiukasti silmiin ja sanon että Tapaamme vielä ja poistun arvokkaasti talvi-viittani helmat hulmuten.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:13"]
Näinkö tylsää teillä on? Hankkikaa elämä tai edes harraste.
[/quote]
Mikä on harrasteen ja harrastuksen ero?