Mitä teen teinin kanssa?
Sai Viimevuonna joululahjaksi iPhone 5:n. Keräsin kaikilta lapsilta, (8v, 11v ja tämä 15v teini) lahjatoivelistat. Teinillä ei lue siellä muuta kuin iPhone 6 plus. Ostaisitteko?
Kommentit (29)
Ja ap jatkaa taustatiedoilla lisää: Siis tämä nykyinen iPhone moitteettomassa kunnossa, siihen on paljon erilaisia kuoria, merkkikuoriakin (Victoria's secret ym), ja kaikenlaisia lisävarusteita.Ja mitään vikaa ei missään.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:58"]jätä se sika!
[/quote] En mä nyt lastani jätä.
Ap
lapsesi on näköjään lellittyjä.... minkä ikäinen ap oot?
En ostaisi. Iphone on niin kallis, että pitää kelvata pitempään kuin vuoden, eikä 6 niin paljon eroa edellisestä.
Ostaisin. Se on vain puhelin eikä uuden ostaminen tuhoa vanhaa.
Peristeluja kiitos, eikä vain alapeukkuja!
Ap
En todellakaan, koska entinen toimii ja on vain vuoden vanha.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:01"]lapsesi on näköjään lellittyjä.... minkä ikäinen ap oot?
[/quote] No eivät ole. Saavat joko yhden isomman jutun lahjaksi tai sitten vähän enemmän pieniä asioita.
Ap 40v
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:01"]En ostaisi. Iphone on niin kallis, että pitää kelvata pitempään kuin vuoden, eikä 6 niin paljon eroa edellisestä.
[/quote] Olen myös tätä mieltä, miehestä olisi suorastaan järkevää "ostaa se uudempi malli"
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:01"]Ostaisin. Se on vain puhelin eikä uuden ostaminen tuhoa vanhaa.
[/quote] No miksi pitäis toimivan tilalle uusi ostaa?
Ap
No tsiisus. Tenava ei tarvitse mitään. Olen muuten nähnyt yläkoulun opena aika monen puhelimen lentävän seinään tai portaita kerrosta alemmaksi, kun mussukat haluavat uuden puhelimen. Mami ja isukki rientävät ostamaan, kun entinen on paskana.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:01"]lapsesi on näköjään lellittyjä.... minkä ikäinen ap oot? [/quote] No eivät ole. Saavat joko yhden isomman jutun lahjaksi tai sitten vähän enemmän pieniä asioita. Ap 40v
[/quote]
oon 19 ja mun äiti on kolme vuot nuorempi...
Juttelisin teinin kanssa jos saisi sen vaikka ensi jouluna ja olisiko nyt mitään muuta toiveita. Onko muilla lapsilla yhtä kalliit lahjat.
En ostaisi, siksi etten haluaisi opettaa lapselle tällaista nykyistä vallitsevaa kulutustyyliä. Mitä sen tilalle sitten, jos se on ainoana toiveena listalla...siinäpä tietysti mietittävää.
Saattaisi tulla pettynyttä palautetta siitä että oli vain yksi toive ja edes sitäkään et sitten voinut toteuttaa blabla.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:01"]lapsesi on näköjään lellittyjä.... minkä ikäinen ap oot? [/quote] No eivät ole. Saavat joko yhden isomman jutun lahjaksi tai sitten vähän enemmän pieniä asioita. Ap 40v
[/quote]
[/quote]
Mihin tämä kommentti liittyi, siis se seikka, että äitisi on teiniäiti
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:04"]
No tsiisus. Tenava ei tarvitse mitään. Olen muuten nähnyt yläkoulun opena aika monen puhelimen lentävän seinään tai portaita kerrosta alemmaksi, kun mussukat haluavat uuden puhelimen. Mami ja isukki rientävät ostamaan, kun entinen on paskana.
[/quote]
Huhhuh. Jos itelläni nousis epäilys että oma lapsi on heittänyt puhelimensa seinään saadakseen uuden, ostaisin kahden kympin puhelimen tilalle ja sanoisin että harmi kun meni rikki mutta ehkä vuoden päästä sitten on rahaa ostaa uusi ja hienompi tilalle.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:02"]
[/quote]
[/quote]
no se oliki TEINIäiti
jätä se sika!