Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas mieheni, miksi istut vessassa puoli tuntia?

Vierailija
18.12.2014 |

Pakoiletko perhettäsi, ettei vaan tarvitse katsoa lapsen touhuamista vaan saa olla netissä rauhassa? Tiedätkö kuinka paljon se harmittaa, kun työmatkaasi menee reilu kaksi tuntia ja sitten käytät vessassa asioimiseen tunnin illan aikana? Jäähän sinulle joka ilta aikaa olla lapsemme kanssa se tunti. ♡

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies istuu Aku Ankka kourassa oikein nautinnollisesti vaikka mitä aikoja ja käry on sit sen mukainen. En usko et runkkaa vessassa käydessään, mut suihkussa viipyilee joskus sellaisia aikoja, et uskon sen runkkaavan siellä, kun on pari kertaa jäänyt kotikoneella "kiinni" siitä touhusta, vaikken oo mitenkään paheksunut, niin ei vissiin uskalla olohuoneessa enää vempata. Ja miksei runkkais suihkussa kun kuulemma pissaakin siinä lattialle samalla. Siitä onkin sit ollut riitaa, hyi helv..

Vierailija
22/28 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paikka, jossa illalla ennen nukkumaan menemistä saa olla ihan omassa rauhassaan. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu paskalla? Lukee Aku Ankkaa? C'mon, se on vain puoli tuntia...

Vierailija
24/28 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä ukkoja teillä..en kattelis sekuntiakaann jos lapsiperheen arki tuntuu noin karmealta että vessaan pitää paeta ni se olis moro.päivät käy töissä suurin osa ja sitten ei jaksa lapsiiaan ei mene jakeluun.tommoset ukot vaihtoon.

Vierailija
25/28 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:55"]

Pakoiletko perhettäsi, ettei vaan tarvitse katsoa lapsen touhuamista vaan saa olla netissä rauhassa? Tiedätkö kuinka paljon se harmittaa, kun työmatkaasi menee reilu kaksi tuntia ja sitten käytät vessassa asioimiseen tunnin illan aikana? Jäähän sinulle joka ilta aikaa olla lapsemme kanssa se tunti. ♡

[/quote]

Oletat miehesti lukevan vauva-palstaa pöntöllä?

Aika erikoinen viestintätapa teidän perheessä. Voin helposti kuvitella miehesi olevan yhtä älykäs kuin sinäkin.

Ja paskasta ruokavaliosta johtuva vakava ummetus voi johtaa suolisyöpään.

Vierailija
26/28 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös tuo, että viipyy, jos tuommoinen pirttihirmu väijyy oven takana. Ole rauhassa. Miehesi kyllä lähtee teillensä, kunhan löytää uuden naisen.

Vierailija
27/28 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee yleensä 15-20 min kun käyn vessassa kakalla (ja pissalla toki samalla). Ensin kakkaan ja pissaan ja siinä menee muutama minuutti vain, mutta pyyhkimisessä menee n.kymmenen minuuttia koska pyyhin todella huolellisesti kakan jälkeen kaikkialta ettei jää mitään, ja eri asennoissa että ei mihinkään jää mitään jämää. Sitten pesen kädet toodella huolellisesti ensin kuumalla vedellä ja saippualla kunnolla hinkaten ja sitten jääkylmällä ja saippualla, koska kylmästä jää sitten raikas olo käsiin,mutta ensin tietty kunnolla kuumalla jotta pöpöt kuolee. Jos olen väsynyt töistä tms olen hidasliikkeisempi vessassa, joten 30min on ihan mahdollista minullekin. N20

Vierailija
28/28 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun EX teki tota samaa, sit jäi kerran "kiinni" kun puhui siellä puhelimeen...yht äkkiä vessan sijasta olikin tarve käydä kellarissa....eli miehellä toinen nainen ja puhui sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme