Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omega-3 rasvahapoista... minkä merkkistä valmistetta suosittelisitte?

05.09.2006 |

Syökö kenenkään lapsi Omega-3 tabletteja/kalanmaksaöljyä? Kuulin että omega3:lla voisi olla hyvä vaikutus lapseen, jos hän on YLIVILKAS. Onko kellään kokemusta?? Lapseni on nyt 2v.

Kiitos vastauksista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi syö Lysin kalanmaksaöljyä D-vitamiinin saamiseksi.

Lisäksi annan hänelle kalaöljyä. En muista nimeä, mutta sellainen hopeanvärinen pullo, jossa nestemäinen vaniljanmakuinen öljy. Annan aina ruuan yhteydessä ja hyvin on kelvannut.

Nythän tuli TV:stäkin ohjelma, jossa kerrottiin, että kalaöljyt on tosi tärkeitä, etenkin lapsille, mutta myös aikuisille. Estää masennusta, parantaa näköä, verenkiertoa ja mitä vielä siinä olikaan..

Vierailija
2/4 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä eye q -niminen valmiste, varmaankin juuri sama jota edellinen kirjoittaja tarkoitti (hopeanvärinen pullo, vaniljanmakuinen). Luontaistuotteen ihminen sitä suositteli, joten luotin nyt häneen tässä asiassa... Poika on 2v ja nyt aloitetltiin. Lisäks annan jekovit-tipat ihan normaalisti.

Otan ko. valmistetta itsekin (sopii kuulemma raskaana olevallekin) ja aika pahanmakuista se kyllä mun mielestä on, mutta toisaalta helpompi ku puhkoo jotain kapseleita... Pojalle 1/2tl päivässä ja ittelle 1 tl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoivat apteekissa, kun ostin kalanmaksaöljykapseleita, että jos antaa d-vitamiinia tippoina, ei voi enää antaa muuta vitamiinivalmistetta. Eli meillä 2-vuotias saa DeVitol-tippoja ja minä ja 6-vuotias syömme Möllerin kapseleita.

Vierailija
4/4 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi eye q on KALAöljy (+helokkiöljy), eikä kalanMAKSAöljy eikä sisällä mitään lisättyä d-vitamiinia. Ainakin tämän luontaistuoteliikkeen omistajan ohjeen mukaan jatkan normaalisti d-vitamiinin antamista.

KalanMAKSAöljystä on ollut joskus varsinkin tuolla " luomuperhe" -puolella juttua. Siis kun maksan läpihän kulkeutuu kaikki epäpuhtaudet jne, joten kannattaa sitä selvitellä - mä en siitä sen enempää tiedä :)

Aikamoinen viidakko toi jokatapauksessa on :)