Asunto hakusessa Tukholman läheltä, voitteko auttaa?
Hei kaikille ruotsissa asuville mammoille!
Mieheni on ns. komennushommissa ja projektit lähellä Tukholmaa. Meillä on tarkoitus muuttaa ainakin loppuvuodeksi Ruotsiin. Meillä on nyt hakusessa kalustettu kaksio näin ens alkuun. Tiedättekö mistä hakea asuntoja.. onko teillä tietoa tälläisistä, ehkä paikallisissa lehdissä?
Sopivia paikkoja voisi olla Södertelje tai Tukholman pohjoispuoli..
Eikä ole kiire.. haluaisimme muuttaa jo maanantaina 11.9 ; )
Toivottavasti joku voisi auttaa!
Ja kunhan pääsemme Ruotsin puolelle, niin sitten tietysti kyselen seuraa. Meidän perhe minä 31v. mieheni 29v ja pojat 2,5v ja 8kk.
Kommentit (11)
Me tulimme tänne Tukholman liepeille vasta reilu viikko sitten mieheni työkomennukselle mukaan, minä ja kaksi poikaamme siis.
Meillä mieheni työnantaja järjesti (ja maksaakin ;) ) vuokra-asunnon, firma joka vuokraa yrityksille asuntoja: Företagsbostäder.
En tiedä sitten, vuokraavatko " suoraan" yksityisille, epäilen, etteivät vuokraa kuin yrityksille.
Mutta siis miehesi työnantajako ei hoida teille asuntoa täältä?
Jos haluat mailata, ja saada juttu/ulkoiluseuraa, niin:
muumimamma-04@luukku.com
(Meillä pojat 4 v ja 2,5 v)
bostaddirect.se ja myös aikaisemmin mainittu blocket.se voisivat olla hyviä paikkoja etsiä.
jos mammaseura kiinnostaa niin http://groups.yahoo.com/group/ruotsinmammat
sieltä varmaan saa vinkkejä asumisasioihinkin :-)
Kiirettä pukkaa.. vieläkin etsitään asuntoa. Maksoimmekin jo yksille sivuille (PMS) nettioikeudet, mutta kaikki mitä olemme soittaneet ovat jo vuokrattu, eivät siis pidä sivujaan päivitetyinä. Pikkasen hermostuttaa tuollanen.
Niin todellakin mieheni työnantaja maksaa kämpän, mutta kun mieheni on projektipäällikkö niin on hänen asia hoitaa asunnot työmiehille ja itselleen. Majapaikka siis siltä osin hoidettu, mutta kun me (minä ja pojat) emme haluisi asumaan vandrarehemmiin.
Saas nyt nähdä, netti meillä on päällä koko päivän ja vuorotellen istutaan ja etsitään..
Hejsan!
vähintään ja mite oliko se Södertälje tai pohjosTukholmasta meinasit?? kun minä aattelen ett tuol Botkyrka,(Alby,Tumba,Fitja... on ehkä kaikist helpoin ehkä löytää,,on jo Tukholmaa mutt etelän suuntaa jotain 30 km..Södrtäljestä. minäkin etsin kämpää Södertäljestä,kun mieheni sielä nyt asuu vain yhtä huone tta nyt vuokraa yhen naisen luona,..ei tunnu nii kivalle sekää.
jos vaikka me koko perhe mentäs sinne käymää ja asuu ihan vieraan luona ja vielä ettei oo mitää kontraktiakaa saatu kirjoittaa .Zemppiä ja toivottavasti kohta tärppää! LYCKA till. mvh,6 lapsen äippä täält Eskilstunan suunast. KERRON JOS NÄÄN TAI KUULEN JOSTAIN KÄMPÄSTÄ,OK
kolmonen högdalenissa vuokra sähkön kanssa 6000kr. soita Eva 073 7150067
tai kaksio 60 kvm 4950kr soita Jonne 073-5108326 olitko jo löytänyt nuokin Blocketista ..kun selasin
Jordbro on siellä pohjosen puolella (minullaki yks paras ystävä sieltä ja viihtyy hyvin!!
Minä laitan miehen heti soittamaan noihin numeroihin kunhan tulee asioilta. Me haemme asuntoa joka on vähintään 50m2
Mitä tulee tuohon paikkakuntaan niin mieheni on töissä syyskuun Ursvikissa ja sitten se jälkeen Södertäljessä vuoden loppuun.. Voisi ehkä olla parempi Tukholma eteläpuolelta se asunto.
Meillä on nyt onneksi yksi asunto Södertäljessä " varauksessa"
Mieheni lähtee autolla muuttokuorman kanssa Ruotsiin lauantaina ja minä poikien kanssa maanantaina lentsikalla.
On hyvä, että olemme luvanneet kaverille tulla asumaan meidän Suomen kotiin ja hänelle olemme luvanneet olla poissa ensi viikosta lähtien. Tuleepa tehtyä asialle jotain... mies kun ollut Ruotsin puolella töissä jo maaliskuusta lähtien ja siitä asti on puhuttu muutosta..
Hejsan!
Lägenhet centralt i Södertälje uthyres
Insänd av Oscar 8 sept, 11:19.
Antal rum: 2 Storlek: 49 kvm Månadshyra: 4 600:-
Har en lägenhet centralt i Södertälje som ligger ca. 3 min ifrån Centrum!
Balkong
Sovrum / matrum
Vardagsrum
Toalett med badkar
Ring för mer info !
MvH Oscar
Mejla annonsören
Ring Oscar: telefon: 0709 259090
" Muutamme" Södertäljeen. Pääsemme toivon mukaan ensi viikolla muuttamaan, maanantaina kuulemme tarkka päivämäärä. Mutta nyt on parempi mieli (helpottunut)
Harmittaa vähän että meillä jäi se asunnon hakeminen niin myöhään (yksi viikko ennen) kun tuolta Blocket.se löytyi vaikka mitä... ja tänään kun olimme päättäneet, että otamme tuon ko. asunnon niin eiköhän yksi vuokranantaja soittanut, että olisimme saaneet myös asunnon Sollentunasta.
Ja nyt yöt ja päivät pakataan... ; )
saako viel udell,mistä se sit löyty??lähell keskustaa? ja millä hinnalla?/minkä kokone? jos vaa saan statistiikallisesti kysyy,kun otan itte selvää kans vuokrajutuista...kun olemme kahen vaiheill/että myymekö taloa täälä ja muutamme koko perhe sit taas Södertäljee.(tulevaisuudesa ehkä) mutta eiihän sun toki tarvinne vastat va toivotan HYVÄÄ MATKAA!
no minä vastaan,vaikkennäin pikasest tiä muut ku www.hemnet.se
tält tietokoneelta,mutta en sit tiä kuiteska jos asuntoo nii löytyy.etupääs siin on myytävii taloja.
mutta voi myös kahtoo blocket.se ja kirjoittaa hyra lägenhet i andra hand tai vaikka kirjota vaa hyra....nii tulee esii kaiki... ja Södertäljes tiän vain pikasesti telgebostäder.
Asuimme sielä enne,nyt mieheniki asuu siellä viikosin ,kun on yhä siellä töissä.
voisinha minä iha huvikse vaa tulla tapaamaa vaik josai leikkipuistosa,joku kerta täält ..minun pienin poika on 1vuotta.noi muut onki jo isompii:) minä olen 36 koht.mutta tervetuloo ja Onnee muuttoaikeisiin.
voit toko mailata jos haluut :maariaandersson@hotmail.com