Arvaa, mitä teen työkseni?
Palkka 4800€, 20 v työkokemus, akateeminen koulutus. Lomaa 12vk/vuodessa. Etätyötä saan tehdä noin 1-2 pv viikossa.
Mitä teen työkseni ja missä?
Kommentit (28)
Olet ehkä kunnassa joku päällikkö?
Olet päällikkönä valtion virastossa?
Käsienheiluttelija jossain virastossa.
Opettajana jossain, kun kerran 12vko lomaa
Kapteeni jäänmurtajalla, en tiedä sitten noista etätöistä, miten sopii:)
Rehtorina ylästeella tai ihan lukiossa?
Ensin aattelin sisävesilaivan kapteenia, mutta heillähän on 9 kuukautta vuosilomaa!
Vaativalla alalla asiantuntijana tai vaativalla erikoisalalla asiantuntijana, taikka vaativan alan erikoisasiantuntija.
Akateeminen toki.
Nuihin ammatteihin menee tän palstan lukijat.
Opettajaa minäkin ajattelin, ammattikorkeakoulussa ja kaikki kokemuslisät on palkassa mukana.
Rehtorien palkka on paljon parempi. Mieheni on rehtori, palkka on liki 6000€.
Ap tässä. Olen opettajana valmassa. Minulla on vuosityöaika ja tosiaan ne 20v lisät. Joku tva-lisäkin on. Lomat kuuluvat vuosityöaikaan, siksi tuo 12vk vuodessa eli 8 vk kesällä ja loput talvella. Opetusta minulla on noin 20h/vk, sitten on yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa, kokouksia ja suunnittelua. Työaika merkitään työajanseurantaan eli itse kirjaan siihen toteutuneet tunnit. Yleensä teen etänä yhden päivän viikossa sekä opetuksen ulkopuolisen muun ajan kotoa käsin.
Onko opeilla noin iso palkka?! Ja vielä valittaa, koko kesä lomaa ja palkkaa noin paljon! Töitä vaan 20tuntii viikossa!
Lääkäri?