Miten messengerissä saa piilotettua ne jotka ovat läsnä?
Siis ne ylhäällä näkyvät kaverit. En halua nähdä läsnäolotietoja enkä myöskään että muut näkevät olenko minä läsnä.
Kommentit (6)
Onhan siellä asetuksissa kohta josta voi itsensä piilottaa? Minä haluaisin tietää miten saa pois listasta ne ihmiset joiden kanssa kerran on viestinyt, muttei ole tarvetta enää. Ei vissiin saa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä asetuksissa kohta josta voi itsensä piilottaa? Minä haluaisin tietää miten saa pois listasta ne ihmiset joiden kanssa kerran on viestinyt, muttei ole tarvetta enää. Ei vissiin saa.
Kyllä ne saa pois. En nyt muista miten, mutta ainakin estämällä tai poistamalla kavereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne saa pois. En nyt muista miten, mutta ainakin estämällä tai poistamalla kavereista.
Eivät siis ole kavereita, enkä ihan viitsisi estoonkaan mennä jos sattuu että jossain asioissa on tarvetta heillä ottaa yhteyttä.
Ja siis miten sieltä saa pois ne joille on kerran joskus vuonna kivi jutellut kun on esim. antanut roskalavalla tavaraa pois? Keskustelun poistaminen ei riitä.
Nosto