Kokemuksia korkealaatuisista NMN-lisäravinteista? (antiage-vaikutukset)
Näissähän on se ongelma että huijauksia on todella paljon liikkeellä. Aidot NMN-tuotteet ovat kalliita. Purkki pillereitä tyypillisesti lähemmäs 100e.
Monet saaneet aika kovia tuloksia yhdistämällä Resveratrolin kanssa nämä.
Liittyy ns. antiage -tutkimukseen, jossa solujen ikääntymistä käännetään jopa taaksepäin.
Noin 50-vuotiaat ovat jotkut raportoineet kovia tuloksia. Energiatasot nousseet ihan valtavasti.
Esim. Harvardin pitkäaikainen professori David Sinclair on tunnettu auktoriteetti tällä alalla. Häneltä löytyy myös tunnettuja kirjoja aiheesta.
Labroissa on tutkittu paljon näitä NAD-boostereita koe-eläimillä.
Amazonista ei kannata NMN:ää tilata, koska todennäköisesti suurin osa on huijauksia. Pitää tilata suoraan erikoislabroista, esim. Sveitsistä.
Jos purkki maksaa 20e, niin se on täysin varmasti huijaus. Aineen valmistaminen on niin kallista.
Kommentit (81)
Jos antiage kiinnostaa, tutkikaa pätkäpaastoa. Se lisää kasvuhormonin määrää.
https://www.healthline.com/nutrition/11-ways-to-increase-hgh
Vierailija kirjoitti:
Jos antiage kiinnostaa, tutkikaa pätkäpaastoa. Se lisää kasvuhormonin määrää.
https://www.healthline.com/nutrition/11-ways-to-increase-hgh
Joo se on toinen keino päästä juurikin samaan päämäärään kuin tällä NMN-lisällä!
Eli NAD-arvot nousee. Sinclair harrastaa ja suosittelee myös pätkäpaastoa.
Olen just lukemassa tuota Sinclairin Elinkaari-kirjaa. Ihmettelen, että tästä ei ole ollut paljon juttua lehdissä yhtä iltalehden mainintaa lukuunottamatta. Tiedän että kirjaa on myös kritisoitu turhasta optimismista, mutta vaikuttaa silti tosi mielenkiintoiselta.
Itse aion ensin testata tuota OMAD-dieettiä (one meal a day), jota Siclair myös toteuttaa. Mies itsehän on kirjojensa paras mainos: hän on päälle 50-v., mutta näyttää tosiaan 15-20 vuotta nuoremmalta. Lisäksi otan K2-vitamiinin käyttöön noin aluksi. Katson mitä tapahtuu ja siirryn mahdollisesti sitten noihin kalliimpiin lisäravinteisiin. Kirjassa oli muitakin, helposti toteutettavia elämäntapaohjeita ja kiitettävän paljon tieteellistä perustelua.
Käyttääkö joku metformiinia?
Tai on tehnyt ton dasatanib+quercetin jutun.
Vierailija kirjoitti:
Metformiiniin tarttis kai Suomessakin reseptin. Pitää jossain vaiheessa kokeilla vaihtoehtoista tapaa.
Nämä kaksi sivustoa mitkä täällä on mainittu missä myydään jauheita, mihin perustatte näiden luotettavuuden? Ainakin molemmilla esim. Facebook sivustot tosi suppeat ja vähän tykkäyksiä eikä mitään arvosteluja. Kysyn siksi kun itsekin siis etsin luotettavaa valmistajaa mutta en oikein tiedä miten sellaisen löytäisi! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metformiiniin tarttis kai Suomessakin reseptin. Pitää jossain vaiheessa kokeilla vaihtoehtoista tapaa.
Tarvii tietty. Sain helposti reseptin antiaging lääkäriltä lontoossa.
Myös kaukomatkoilta pystyy ostamaan helposti ilman reseptiä.
Mitä vaihtoehtoista tapaa ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvii tietty. Sain helposti reseptin antiaging lääkäriltä lontoossa.
Myös kaukomatkoilta pystyy ostamaan helposti ilman reseptiä.
Mitä vaihtoehtoista tapaa ajattelit?
Siis berberiiniä tietty.
Suomessa on aika vähän antiaging-lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen hyvän kuuloinen firma! https://donotage.org/products/
Näillä on tutkimus ja tuotanto Britanniassa, mutta EU-tilaukset toimitetaan EU:n alueella sijaitsevalta varastolta.
Tarkoittaako tämä nyt sitä ettei tulleja tarvi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Voin yrittä muistaa tulla kertomaan tuloksistani pidemmän päälle tähän ketjuun, jos täällä on kiinnostusta.
Olen nyt siis viikon verran ottanut NMN:ää ja Reservatrolia. Näistä huomattavasti tyyriimpää, eli NMN:ää, päätin ottaa vain puolet Sinclairin annoksesta = 500mg, koska olen kuitenkin vasta 40-vuotias.
Suoraan sanoen en tiennyt, mitä odottaa. Kunhan luin teoksen ja halusin kokeilla. Mutta fyysiset tuntemukset ovat heti tokasta päivästä alkaen olleet mielettömiä. Tunnen oikein pursuavani energiaa kuin sellainen seinille pomppiva pikkulapsi, ja oikeasti varmaan pitää lisätä arkiliikuntaa, että saan tämän energiani kulutettua. Tällaisenaan meinaa olla univaikeuksia iltaisin.
Jos tämä olisikin pelkkä plasebovaikutus, maksaisin tästä silti mielelläni, koska elämänlaatuahan tämä parantaa ihan hurjasti! :D
Olisi kiva kuulla oletko edelleen ollut tyytyväinen tuotteeseen? :)
Siis onko Metformiini antiage-vaikuitteinen lääke?
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kyllä, vaikka diabetekseen se määrätään varsinaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kyllä, vaikka diabetekseen se määrätään varsinaisesti.
Kiitos tiedosta. Olen syönyt sitä D2:een, mutten tiennyt tuota.
Olen jo iäkkäämpi, mutta minulla on erinomainen iho (hiukset sen sijaan ohenivat ja harmaantuivat ajat sitten).
Hei oikeasti suurin osa näistä viesteistä on saman kirjoittajan kirjoittamia, vastaa itse itselleen. Näkee kirjoitustyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeasti suurin osa näistä viesteistä on saman kirjoittajan kirjoittamia, vastaa itse itselleen. Näkee kirjoitustyylistä.
?
Mä olen syönyt berberiiniä laihdutusmielessä mutta ilmeisesti sillä voidaan hakea myös antiage-vaikutuksia?
Suomessa on mediassa hirveän vähän yhtään mitään näistä antiage-jutuista.
Käytän Alive by science NMN jauhetta, kallista on ja tullit tulee päälle mutta toimii. Jauhe imeytyy kielen alta, saman firman NAD+ nenäsuihke on toinen suosikki. Kversetiini on myös päivittäisessä käytössä. Ikääntymistä todellakin voi hidastaa oikeilla aineilla ja elintavoilla.
On myös hyviä ja toimivia lisäravinteita ja ois kiva keskustella näistä enemmänkin mutta ilmapiiri on valitettavan vihamielinen.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Alive by science NMN jauhetta, kallista on ja tullit tulee päälle mutta toimii. Jauhe imeytyy kielen alta, saman firman NAD+ nenäsuihke on toinen suosikki. Kversetiini on myös päivittäisessä käytössä. Ikääntymistä todellakin voi hidastaa oikeilla aineilla ja elintavoilla.
On myös hyviä ja toimivia lisäravinteita ja ois kiva keskustella näistä enemmänkin mutta ilmapiiri on valitettavan vihamielinen.
Itselläni olis kanssa mielenkiintoa keskustella mutta huomannut saman että joitakin se tuntuu häiritsevän. Näistä ei oikein miltään suomenkielisiltä foorumeilta löydy keskustelua mitä ihmettelen...
Purkki riittää melkein viikoksi, hyvin riittää energia.