Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia korkealaatuisista NMN-lisäravinteista? (antiage-vaikutukset)

Vierailija
18.10.2021 |

Näissähän on se ongelma että huijauksia on todella paljon liikkeellä. Aidot NMN-tuotteet ovat kalliita. Purkki pillereitä tyypillisesti lähemmäs 100e.

Monet saaneet aika kovia tuloksia yhdistämällä Resveratrolin kanssa nämä.

Liittyy ns. antiage -tutkimukseen, jossa solujen ikääntymistä käännetään jopa taaksepäin.

Noin 50-vuotiaat ovat jotkut raportoineet kovia tuloksia. Energiatasot nousseet ihan valtavasti.

Esim. Harvardin pitkäaikainen professori David Sinclair on tunnettu auktoriteetti tällä alalla. Häneltä löytyy myös tunnettuja kirjoja aiheesta.
Labroissa on tutkittu paljon näitä NAD-boostereita koe-eläimillä.

Amazonista ei kannata NMN:ää tilata, koska todennäköisesti suurin osa on huijauksia. Pitää tilata suoraan erikoislabroista, esim. Sveitsistä.

Jos purkki maksaa 20e, niin se on täysin varmasti huijaus. Aineen valmistaminen on niin kallista.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Amerikassa kova juttu. Redditissä on aiheesta paljon kekustelua. EU on ilmeisesti estänyt aineen myynnin alueellaan jostain kumman syystä? Sveitsissä  saa myydä. Moni varmaan EU:ssakin tilaa tätä netin kautta.

EU:ssakin varmaan labroissa tutkitaan, mutta ei haluta, että tavalliset pulliaiset käyttävät näitä?

Vierailija
2/81 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä ainetta EU:ssa myydään. 

Itse tilasin tästä saksalaisesta lafkasta: https://www.moleqlar.de/en/

Olen nyt viikon verran syönyt, ja HUH että on muuten energiatasot kohdallaan! Ihan on illalla vaikea saada unta, kun on niin paljon ylimääräistä energiaa entiseen verrattuna. Mitokondriot vaan hurisee.

Saa nähdä, onko tällä kauaskantoisempia vaikutuksia. Tilasin myös biologisen iän testin, mutta sitähän pitää sitten verrata uudelleen usean kuukauden käytön jälkeen. Kronologisesti olen nyt 40-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:ssa on ilmeisesti vain se vaatimus, että NMN:nää myytäessä pitää mainita, että tuotetta ei ole tarkoitettu lisäravinteeksi vaan tutkimuskäyttöön. Silti sitä myydään tavallisille kuluttajille, eikä mikään estä käyttämästä sitä lisäravinteena.

Vierailija
4/81 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen hyvän kuuloinen firma! https://donotage.org/products/

Näillä on tutkimus ja tuotanto Britanniassa, mutta EU-tilaukset toimitetaan EU:n alueella sijaitsevalta varastolta.

Vierailija
5/81 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä huuhaata, ette kai te ihan tosissanne tuhlaa rahojanne tuollaiseen humpuukiin?

Vierailija
6/81 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin yrittä muistaa tulla kertomaan tuloksistani pidemmän päälle tähän ketjuun, jos täällä on kiinnostusta.

Olen nyt siis viikon verran ottanut NMN:ää ja Reservatrolia. Näistä huomattavasti tyyriimpää, eli NMN:ää, päätin ottaa vain puolet Sinclairin annoksesta = 500mg, koska olen kuitenkin vasta 40-vuotias.

Suoraan sanoen en tiennyt, mitä odottaa. Kunhan luin teoksen ja halusin kokeilla. Mutta fyysiset tuntemukset ovat heti tokasta päivästä alkaen olleet mielettömiä. Tunnen oikein pursuavani energiaa kuin sellainen seinille pomppiva pikkulapsi, ja oikeasti varmaan pitää lisätä arkiliikuntaa, että saan tämän energiani kulutettua. Tällaisenaan meinaa olla univaikeuksia iltaisin.

Jos tämä olisikin pelkkä plasebovaikutus, maksaisin tästä silti mielelläni, koska elämänlaatuahan tämä parantaa ihan hurjasti! :D

Mutta aion tosiaan tehdä myös ne biologisen iän testit, ekan nyt ja tokan aikaisintaan 3 kk kuluttua.

Vierailija
7/81 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukoissa on kaikista marjoista eniten resveratrolia.

Vierailija
8/81 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden aineiden bioimeytyvyys lähes nolla. Syökää marjoja, mutta Hautalaa ne pieneksi blenderillä.

Vierailija
9/81 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä huuhaata, ette kai te ihan tosissanne tuhlaa rahojanne tuollaiseen humpuukiin?

Etkö sinä voisi vain poistua tästä ketjusta, jos sinua ei kiinnosta?

Vierailija
10/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Olipa hauska että googlella törmäsin tähän keskusteluun, itse kanssa "hurahdin" näihin juuri luettuani Sinclairin kirjan, oli sen verran vakuuttavaa settiä! 

NMN tuotteen löytäminen tuottaa kyllä päänvaivaa kun miltään suomalaisilta sivustoilta sitä ei löydy. IHerbsin tarjontaa selaillessa löysin vain kapseleita mutta myös nuo jauheet kiinnostaisi. erikoista myös eri ohjeistukset kapseleissa, osaa kehotetaan säilyttämään huoneenlämmössä ja osaa jääkaapissa, osa pitäisi ottaa ruuan kassa ja toiset taas tyhjään vatsaan. Vähän erikoiselta tuntuu. Aion aloittaa syömään myös resveratrolia ja K2 vitamiinia. Kiva jos jaksatte jakaa tänne kokemuksia, itsekin voin kirjoitella jos päädyn nyt tuolta iHerbsilta tilailemaan tuotteita. :)

Vierailija
11/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ne. Mikään lisäravinne ei pysäytä ikääntymistä. Neulan avulla on muutamia aineita jotka voi auttaa (plus vampyyrihoito), mutta kaikki syöty tuhoutuu tehokkaasti 2pH suolahapossa. Ne testausyhdisteet on liian hauraita moiseen.

Vierailija
12/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin yrittä muistaa tulla kertomaan tuloksistani pidemmän päälle tähän ketjuun, jos täällä on kiinnostusta.

Olen nyt siis viikon verran ottanut NMN:ää ja Reservatrolia. Näistä huomattavasti tyyriimpää, eli NMN:ää, päätin ottaa vain puolet Sinclairin annoksesta = 500mg, koska olen kuitenkin vasta 40-vuotias.

Suoraan sanoen en tiennyt, mitä odottaa. Kunhan luin teoksen ja halusin kokeilla. Mutta fyysiset tuntemukset ovat heti tokasta päivästä alkaen olleet mielettömiä. Tunnen oikein pursuavani energiaa kuin sellainen seinille pomppiva pikkulapsi, ja oikeasti varmaan pitää lisätä arkiliikuntaa, että saan tämän energiani kulutettua. Tällaisenaan meinaa olla univaikeuksia iltaisin.

Jos tämä olisikin pelkkä plasebovaikutus, maksaisin tästä silti mielelläni, koska elämänlaatuahan tämä parantaa ihan hurjasti! :D

Mutta aion tosiaan tehdä myös ne biologisen iän testit, ekan nyt ja tokan aikaisintaan 3 kk kuluttua.

Koitapa lyödä mun ennätys. Ikää 40v, mutta yksikään (edes lääkäri) ei usko kasvoista. Ihon kollageenitaso on normaalin 20v luokkaa. Enkä ole syönyt noita myrkkyjä, ainoa mitä oikeasti vaaditaan on sellainen mihin ei voi vaikuttaa, eli geenit.

Vierailija
13/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitapa lyödä mun ennätys. Ikää 40v, mutta yksikään (edes lääkäri) ei usko kasvoista. Ihon kollageenitaso on normaalin 20v luokkaa. Enkä ole syönyt noita myrkkyjä, ainoa mitä oikeasti vaaditaan on sellainen mihin ei voi vaikuttaa, eli geenit.

Asiaa on siis ihan tieteellisesti tutkittu, esimerkiksi Lifespan-bestsellerillaan NMN-villityksen käynnistänyt Dr David Sinclair on juurikin ikääntymistutkija Harvardin yliopistossa. 

Kukaan ei yritä kieltää, että geenit vaikuttavat, mutta vain 25% on tätä suoraa vaikutusta.

Siitä voidaan sitten vääntää enemmän kättä, onko jäljelle jäävä 75% puhtaasti elintapoja ja ravitsemusta, vai voiko siihen vaikuttaa myös NMN:n tyyppisillä "vippaskonsteilla". Eikä kukaan tässä vaiheessa varmasti tiedä vastausta. Kyseinen Sinclair on vahvasti sillä kannalla, että voi vaikuttaa, ja ottaa näitä aineita itse.

Vierailija
14/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Olipa hauska että googlella törmäsin tähän keskusteluun, itse kanssa "hurahdin" näihin juuri luettuani Sinclairin kirjan, oli sen verran vakuuttavaa settiä! 

NMN tuotteen löytäminen tuottaa kyllä päänvaivaa kun miltään suomalaisilta sivustoilta sitä ei löydy. IHerbsin tarjontaa selaillessa löysin vain kapseleita mutta myös nuo jauheet kiinnostaisi. erikoista myös eri ohjeistukset kapseleissa, osaa kehotetaan säilyttämään huoneenlämmössä ja osaa jääkaapissa, osa pitäisi ottaa ruuan kassa ja toiset taas tyhjään vatsaan. Vähän erikoiselta tuntuu. Aion aloittaa syömään myös resveratrolia ja K2 vitamiinia. Kiva jos jaksatte jakaa tänne kokemuksia, itsekin voin kirjoitella jos päädyn nyt tuolta iHerbsilta tilailemaan tuotteita. :)

Ei taida löytyä Suomesta. Tuossa ketjun alkupäässä oli pari linkkiä eurooppalaisiin lähteisiin, joista ei tule tulleja tai ALVia ja myöskin tuotteiden puhtauden valvonta ja säätely tuntuu olevan EU:n tasolla (= luotettavampaa kuin jenkkifirma iHerbissä).

Vierailija
15/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut mitään eroa.

Tilasin kyllä amazonista. Ei kukaan siellä valittanut että olisi saanut feikin.

Vierailija
16/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuotteessa oli kunnon määrä NMN:ää = tuote oli hintava?

(Yleisesti siis ihmisille tiedoksi, ettei muutamalla kympillä ei saa mistään järkeviä pitoisuuksia oikeasti puhdasta ainetta. NMN on kallista, sen tuottaminen on kallista.)

Vierailija
17/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä testi ja miten voi suomessa tehdä ne?

Vierailija
18/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Yleisesti siis ihmisille tiedoksi, ettei muutamalla kympillä ei saa mistään järkeviä pitoisuuksia oikeasti puhdasta ainetta. NMN on kallista, sen tuottaminen on kallista.)

Olen kokeillut toniq, tru niagen ja double woods merkkejä.

Vierailija
19/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä testi ja miten voi suomessa tehdä ne?

Tässä pari testiä, joiden tulokset tutkitaan Euroopassa:

https://www.moleqlar.de/en/produkt/epiage%EF%B8%8F-epigenetischer-alter…

https://donotage.org/products/biological-age-test-kit/

Test kit siis tulee postissa kotiin ja se postitetaan takaisin labraan.

Nuo ovat samoista firmoista, joista olen löytänyt luotettavimman ja puhtaimman oloista NMN-jauhetta.

Vierailija
20/81 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut toniq, tru niagen ja double woods merkkejä.

OK, ihan päteviltä näyttää. Pitoisuus 250-300 mg.

Mä olen ottanut puhdasta jauhetta, en tuollaisia kapseleita. Olen ottanut 500mg vuorokaudessa. Ja se kyllä tosiaan pärisee, tunnen olossa paljon selvemmän eron kuin odotin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi