Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies sanoi rakastavansa exäänsä

Vierailija
18.12.2014 |

ja tykkäävänsä tästä edelleen mutta että on päässyt yli hänestä. mitä pitäis aatella?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin ex rakastaa mua, muttei se mun perääni haikaile. Erosta on aikaa jo reippaasti yli 10 vuotta ja ollaan hyviä ystäviä. Se sanoo sen usein ääneenkin, eikä se ole mikään ongelma.

Kuten tuossa aiemmin joku mainitsi, rakkautta on niin monenlaista.

Vierailija
22/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:36"]

Minäkin rakastan minun exiäni. Ja mies omaansa. Mutta ei se ole samanlaista rakkautta kuin meidän välillä, tai pois meidän rakkaudesta toisiamme kohtaan.

Rakastan monia ihmisiä, niin elämässäni olleita kuin nykyisin olevia. Jos olen joskus rakastanut jotakuta, ei se rakkaus mihinkään häviä, se vaan muuttaa muotoaan. Rakkautta on erilaista eri ihmisiä ja tilanteita varten.

[/quote]  Kuulin myös että sanoi kaverilleen että"ei pilaisi sitä naimalla". Eli tykkää ja rakastaa exäänsä mutta ei naisi sitä. MItähän tää sit tarkottaa?

[/quote]

Siis ne kaveeraa yhä? Kuinka kauan erosta on ja kuinka uusi on teidän suhde?

Jos se ei naisi niin sehän on hyvä juttu! Rakkaus on ehkäpä platonista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkään ei kannata kuunnella muiden keskusteluja :). Olen samaa mieltä kuin yllä, ei se rakkaus katoa, muuttaa vain muotoaan. Jos kyseessä ei ole romanttiset tunteet, ei se ole uudelta puolisolta pois mielestäni.

Vierailija
24/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän