Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies sanoi rakastavansa exäänsä

Vierailija
18.12.2014 |

ja tykkäävänsä tästä edelleen mutta että on päässyt yli hänestä. mitä pitäis aatella?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehesi on vähän hölmö, kun sanoo tuollaista. Eikö hän ymmärrä, että sulle tulee se fiilis, että olet kakkosvaihtoehto, kun se paras vaihtoehto jätti?

Vierailija
2/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei kyllä mun miestä tulisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei munkaan.

Vierailija
4/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänellä on edelleen tunteita. Ehkä vaihtaisi takaisin, jos tulisi mahdollisuus, mutta ei enää elättele toivetta samalla tavalla kuin aikaisemmin. Ei rakasta sinua palavasti, olet tuttu ja turvallinen, kun ei yksinkään ole kiva olla.

Vierailija
5/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:21"]

Että miehesi on vähän hölmö, kun sanoo tuollaista. Eikö hän ymmärrä, että sulle tulee se fiilis, että olet kakkosvaihtoehto, kun se paras vaihtoehto jätti?

[/quote] ei sanonu mulle vaan vahingossa kuulin. sit sano mulle et on päässy jo yli kun kysyin

Vierailija
6/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankos olette ollet yhdessä? Paljon niiden erosta on aikaa?

Vierailija
7/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat ero-olosuhteet? Voitko luottaa että hän ei tee osaltaan mitään?

Vierailija
8/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:21"]

[/quote] ei sanonu mulle vaan vahingossa kuulin. sit sano mulle et on päässy jo yli kun kysyin
[/quote] No se valehteli

Vierailija
9/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:23"]

ei sanonu mulle vaan vahingossa kuulin. sit sano mulle et on päässy jo yli kun kysyin

[/quote]

kenelle sen sanoi?

Vierailija
10/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on tarkoitus olla sinun kanssasi, niin olisi pitänyt omana tietonaan pöljä. Tunteillehan ei mitään voi, mutta en minäkään menisi kenellekään sanomaan että rakastan vielä exääni, koska kukaan ei sillä tiedolla mitään tee kuin korkeintaan pahoittaa mielensä turhaan, koska en enää palaisi exän luokse.

Vierailija
11/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:23"]

ei sanonu mulle vaan vahingossa kuulin. sit sano mulle et on päässy jo yli kun kysyin

[/quote]

kenelle sen sanoi?

[/quote] kaverilleen ja sanoi mulle et on tosi vanha juttu, Luotan kyllä miehiini ettei "tee mitään" mutta en siihen ettei vielä ole tunteita. tiedän että rakastaa myös minua mutta en tuosta toisesta tiedä. Paska olo

Vierailija
12/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja exän erosta on jo yli 5 vuotta, ja exä edelleen laittaa kännissä viestejä kuinka kaipaa ja rakastaa mua. Mietin vaan, että kivat sen nykyiselle, ovat olleet yhdessä jo muutaman vuoden ja koiranpentukin hankittu. Mulla ja exällä yhteinen lapsi, jonka kautta ollaan edelleen tekemisissä.

Vierailija
13/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:21"] Että miehesi on vähän hölmö, kun sanoo tuollaista. Eikö hän ymmärrä, että sulle tulee se fiilis, että olet kakkosvaihtoehto, kun se paras vaihtoehto jätti? [/quote] ei sanonu mulle vaan vahingossa kuulin. sit sano mulle et on päässy jo yli kun kysyin [/quote] No se valehteli

[/quote]

Tietenkin valehteli, ei taatusti toistakin naista menettää!

Vierailija
14/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olisi kyllä mun suhde ohi tollasen jälkeen.. Minkä ihmeen takia tollasta pitää sanoa yhtään kenellekään?

Vierailija
15/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:31"]Mun ja exän erosta on jo yli 5 vuotta, ja exä edelleen laittaa kännissä viestejä kuinka kaipaa ja rakastaa mua. Mietin vaan, että kivat sen nykyiselle, ovat olleet yhdessä jo muutaman vuoden ja koiranpentukin hankittu. Mulla ja exällä yhteinen lapsi, jonka kautta ollaan edelleen tekemisissä.
[/quote]

Niin ja jatkan vielä, eli koskaan ei tiedä mitä se oma puoliso tuntee, ei ketään meistä tiedä. En mäkään tiedä mitä mun nykyinen ajattelee, haikaileeko toisen perään vai ei. Mutta jos tietäisin, muuttaisi se kaiken. En haluaisi olla kenenkään kakkos vaihtoehto.

Vierailija
16/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan minun exiäni. Ja mies omaansa. Mutta ei se ole samanlaista rakkautta kuin meidän välillä, tai pois meidän rakkaudesta toisiamme kohtaan.

Rakastan monia ihmisiä, niin elämässäni olleita kuin nykyisin olevia. Jos olen joskus rakastanut jotakuta, ei se rakkaus mihinkään häviä, se vaan muuttaa muotoaan. Rakkautta on erilaista eri ihmisiä ja tilanteita varten.

Vierailija
17/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:36"]

Minäkin rakastan minun exiäni. Ja mies omaansa. Mutta ei se ole samanlaista rakkautta kuin meidän välillä, tai pois meidän rakkaudesta toisiamme kohtaan.

Rakastan monia ihmisiä, niin elämässäni olleita kuin nykyisin olevia. Jos olen joskus rakastanut jotakuta, ei se rakkaus mihinkään häviä, se vaan muuttaa muotoaan. Rakkautta on erilaista eri ihmisiä ja tilanteita varten.

[/quote]  Kuulin myös että sanoi kaverilleen että"ei pilaisi sitä naimalla". Eli tykkää ja rakastaa exäänsä mutta ei naisi sitä. MItähän tää sit tarkottaa?

Vierailija
18/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nuoren ja ehdottoman oloisia kommentteja tässä ketjussa.

Vierailija
19/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ei pilaisi teidän suhdettanne naimalla exäänsä?

Vierailija
20/24 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:41"]

Jotenkin nuoren ja ehdottoman oloisia kommentteja tässä ketjussa.

[/quote]

Nuori ja ehdoton = ei vielä kyynistynyt ja lisäksi kykenevä intohimoiseen rakkauteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä