Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksoin juuri itseni kipeäksi siitä, että kampaaja pilasi hiukseni.

Vierailija
18.10.2021 |

Näytin kuvasta, millaisen haluan ja kerroin mielestäni tarkasti, mistä tykkään ja mistä en.
Menin ns. kalliimmalle kampaajalle, koska halusin juuri tietynlaisen leikkauksen ja paikka oli saanut hyviä arvosteluja. No enpä todellakaan saanut mitä halusin. Nyt sitten kuljetaan pipo päässä ainakin kuukausi. Ei ole varaa mennä toiseen paikkaan korjauttamaan.
Harmittaa tosi paljon! Odotin pitkään, että pääsen kampaajalle ja tulos on aivan kaamea! Niin pienet tulot, että kaikkeen pitää säästellä. 😥

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut, että en maksa satoja euroja hiusten leikkauksesta ja värjäyksestä, koska kotona lopputulos on aina parempi kuin kampaajakäynnin jälkeen. Yhden kerran oli onnistunut lopputulos. Silloin kampaaja oli ulkomaalainen, joka hädin tuskin puhui suomea.

No kyllä ne kotivärjätyt erottaa, eikä siis positiivisesti. Niillä saa sen värikypärän. Ja kun katsoo niitä kotivärjäyksen helmiä, joita kampaajat korjaa, niin kyllä osa säästää ihan väärässä paikassa. 

Ja ei, en ole kampaaja. 

Vierailija
22/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi hirvittävän kallista olla nainen, joka kuukausi kannettava kampaamoon yhtä paljon rahaa, kuin auton isoon määräaikaishuoltoon, jolla pääsee ainakin 2 vuotta. Lisäksi vielä se alapään tiivistesarja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi hirvittävän kallista olla nainen, joka kuukausi kannettava kampaamoon yhtä paljon rahaa, kuin auton isoon määräaikaishuoltoon, jolla pääsee ainakin 2 vuotta. Lisäksi vielä se alapään tiivistesarja...

En tunne ketään, joka kävisi joka kuukausi kampaajalla.

Itse kävin viimeksi vuonna 2017 ja nykyisen kuukupin ostin 20 eurolla vuonna 2018, eli en tiedä missä se ”hirvittävän kallis” on.

Vaatteisiin, kenkiin ja koruihin menee välillä paljon, mutta sehän on vain ihanaa juhlistaa omaa kauneutta mikä näin kauniin sukupuolen edustajana on syntymälahjana saatu.

Vierailija
24/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt parturissa/kampaajalla viimeksi n 15 vuotta sitten, kun halusin irokeesin, jota kukaan tutuista ei suostunut leikkaamaan. Annoin vain kuvan ja sanoin et tommonen kiitos, ja sen sain.

Sen jälkeen olen leikannut itse ja kaljukin on ihan jees, vapauttaa monelta stressiltä jos ei sit välitä muiden mielipiteistä niin että pahoittaa mielensä.

Suosittelen.

En muuten muista, että olisin ikinä kuullut naisesta, joka on tyytyväinen kampaajalta tullessaan ja silti ammattikunta porskuttaa.

No nyt kuulet yhdestä tyytyväisestä. Kävin samalla kampaajalla yli 20 vuotta, kunnes hän jäi eläkkeelle. Loistava ja taitava kampaaja. Sitten seilasin eri kampaajilla ja laatu todellakin vaihtelee. Jotkut tekevät työn 15 minuutissa ja jälki on senmukainen. Oma kampaajani teki töitä 50 minuuttia eikä minun hiuksistani saa hyviä ilman sitä aikamäärää. Paksuja hiuksia täytyy leikata vähän eri tavoin kuin ohutta. Jotkut kampaajat eivät edes kerrosta vaan leikkaavat suoraan. Silloin lopputulos on parempi, kun leikkaa itse (pitkä polkka).

Nyt olen löytänyt ihan hyvän kampaajan, joka tekee leikkauksen ja kampauksen 30 minuutissa. Mutta tuon luottokampaajan jäljiltä olin kuin katalogista, hänen käsissään hius tosiaan taipui ja totteli.

Vierailija
25/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todennut, että en maksa satoja euroja hiusten leikkauksesta ja värjäyksestä, koska kotona lopputulos on aina parempi kuin kampaajakäynnin jälkeen. Yhden kerran oli onnistunut lopputulos. Silloin kampaaja oli ulkomaalainen, joka hädin tuskin puhui suomea.

No kyllä ne kotivärjätyt erottaa, eikä siis positiivisesti. Niillä saa sen värikypärän. Ja kun katsoo niitä kotivärjäyksen helmiä, joita kampaajat korjaa, niin kyllä osa säästää ihan väärässä paikassa. 

Ja ei, en ole kampaaja. 

En värjää koko päätä, vaan teen raitoja ja joka kerta lopputulos on ollut onnistuneempi kuin kampaajalla. Kai ihminen voi olla itseoppineenakin ihan hyvä, jos sitä paljon on tehnyt.

Vierailija
26/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että kun olin istunut kampaamotuoliin, niin kampaaja siinä ensin valitteli omia hiuksiaan, että kuinka ne ovat lässähtäneet ja valuvat raskaina päälakea myöten alas.

Sitten, vastoin mitä oli sovittu, hän leikkasi minullekin ihan samanlaisen lässähtäneen mallin.

Mietin, että ei voi olla todellista. Miten ihmeessä hän siirsi hiuksiini sen saman mallin?

Alitajuntako siinä teki työtään?

En uskaltanut valittaa, mutta en mennyt enää sinne.

27/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kävi vähän näin. Meni kampaajalle ihan siksi, että saisi paremman lopputuloksen kuin kotona. Ekana kun näin sen kamalan harakanpesän, mietin, että onko päällitukalle tehty mitään. Kauniisti oli siistitty korvalliset ja niska, mutta päällä jumalaton harakanpesä. Ideana oli siis sivuilta lyhyt, päältä pidempi tukka, mitä kyllä oli, mutta raja meni väärässä kohtaa ohimolla eikä tosiaankaan ollut siisti. Kotona piti leikata sivut uudelleen. Miestä ei harmittanut ihan niin paljon kuin minua, kun mies olisi halunnut nimenomaan PAREMPAA jälkeä kuin kotona ja silti joutui kotona ajeltavaksi.

Mies meni kampaajalle??

Parturikampaajia on myös

Vierailija
28/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kävi vähän näin. Meni kampaajalle ihan siksi, että saisi paremman lopputuloksen kuin kotona. Ekana kun näin sen kamalan harakanpesän, mietin, että onko päällitukalle tehty mitään. Kauniisti oli siistitty korvalliset ja niska, mutta päällä jumalaton harakanpesä. Ideana oli siis sivuilta lyhyt, päältä pidempi tukka, mitä kyllä oli, mutta raja meni väärässä kohtaa ohimolla eikä tosiaankaan ollut siisti. Kotona piti leikata sivut uudelleen. Miestä ei harmittanut ihan niin paljon kuin minua, kun mies olisi halunnut nimenomaan PAREMPAA jälkeä kuin kotona ja silti joutui kotona ajeltavaksi.

Mies meni kampaajalle??

Parturikampaajia on myös

Niin, silloin hän menee parturiin.

Vierailija
29/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn noin kerran vuodessa - puolitoista ja maksan 30-50 euroa kerta, riippuen siitä minkälainen leikkaus tehdään. Ei yhtään kallista. Tosin nyt pitäisi mennä toisen kerran tänä vuonna, koska aiempi leikkaus on ylikasvanut, eikä näytä enää hyvältä. 

Alapää juttua en ymmärrä... mitä alapäälle pitää tehdä, tai siis mikä siinä mukamas maksaisi? Ainoastaan maksaa suihkusta tuleva vesi, jota käytetään paljon muuhunkin ja kerran kuukaudessa kuukautissiteet n. 5e ja kohta ei enää niitäkään, kun ikää alkaa olla sen verran että 'kammotukset' loppuu kohta.

Vierailija
30/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ole kampaaja. 

En värjää koko päätä, vaan teen raitoja ja joka kerta lopputulos on ollut onnistuneempi kuin kampaajalla. Kai ihminen voi olla itseoppineenakin ihan hyvä, jos sitä paljon on tehnyt.

Minä en uskalla mennä värjäämään hiuksiani kampaajalle enää, kun luottokampaajani eläköityi. Sen verran kertyi kokemusta seilaamisesta eri kampaamoissa. Kokeilin liikkeitä ja tuoleja, missä iso määrä vaihtuvia kampaajia työskenteli nonstoppina. Siellä oli yksi todella hyvä, mutta kun menin paikkaan seuraavan kerran, naista ei näkynyt enkä tiennyt kuin etunimen.

Nykyinen kampaaja on hyvä, mutta ei sillä tavalla omistautunut kuin eläkkeelle jäänyt kuitenkaan. Värjäys voi olla tosi paha korjattava jos menee pieleen ja lisäksi hius kärsii. Olen soittanut hiusvärifirmojen neuvontaan (lähetin kuvan hiuksistani ja sain neuvontaa) ja saanut aivan täydellisen värin ja värjäyshän ei mitään rakettitiedettä ole. 

Vierailija
31/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ongelma on usein etteivät pakat osaa nähdä eri hiustyyppejä. Itselläni on paksu tuuhea tukka, mutta latvassa näkyy heti leikkuujälki ja hiusten kasvatus on vaikeaa kun latva harottaa nopeasti. Jollain toisella on taas vahva tukka mutta vähemmän hiuksia, suoremmat jne.

Itse saan kyllä yleensä tosi hyvän leikkauksen, mutta joudun leikkauttamaan tukkaa usein, koska se kasvaa äkkiä ulos mallista ja näyttää heinäkasalta.

Otsikseen ainakin toimii jos vedän kotona ohennussaksilla ja hiustenleikkuusaksilla paljon "töhkää" pois. Olisi oikeastaan helpompaa vähemmän paksulla tukalla, pidän itselläni eniten polkkapituudesta tai lyhyestä, pitkän kanssa olen aina näpräämässä sitä kun en pidä pitkänä kuin suoristuksista.

Vierailija
32/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne nykyään osaamattomia asiakas palvelun suhteen myös . Yksi otti otsatukasta 5€ jätti sen roikkumaan silmille. Toinen piti tehdä raitoja niin tuli paksuja kauheita suiroja. Nehän haukkuu nykyään nämä arabit niin asiakkaan siihen penkkiin . Sitten työpaikkansa ja päälle hallituksen. Yksi sanoi en mä nyt lähtis värjäämään noin hyvän värisiä hiuksia. Yksi otti nuoren tytön hius ponnarista otteen ja nosti ylöspäin veti saksilla siitä poikki ,avasi ja heilutteli ja sanoi 40€ kiitos. Ei ehkä sovi pohjoismaiseen kulttuuriin käytös . Pilalle ne hiukset meni kun sivuilta pitkät keskeltä lyhyet rumat kun mitkä. Olisi edes tasannut latvat .

Vierailija
33/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt parturissa/kampaajalla viimeksi n 15 vuotta sitten, kun halusin irokeesin, jota kukaan tutuista ei suostunut leikkaamaan. Annoin vain kuvan ja sanoin et tommonen kiitos, ja sen sain.

Sen jälkeen olen leikannut itse ja kaljukin on ihan jees, vapauttaa monelta stressiltä jos ei sit välitä muiden mielipiteistä niin että pahoittaa mielensä.

Suosittelen.

En muuten muista, että olisin ikinä kuullut naisesta, joka on tyytyväinen kampaajalta tullessaan ja silti ammattikunta porskuttaa.

Minä taas lähdin viimeksi kampaajalta onnellisena, ja lähtiessäni hihkuin innoissaan kuin lapsi ja sanoin kampaajalle, että ”musta tuntuu nyt siltä kuin olisin lapsi joka on saanut karkkikaupasta kaiken” johon kampaaja vastasi, että juuri siksi tekee työtään.

Kyseinen kampaaja on usean kaverinikin suosikki, ja myös useat hyvältä näyttävät julkisuudenhenkilöt käyvät siellä.

Vähän kallis, mutta todella hyvä ja tekee just sellaisen kuin haluaa.

Tuon jälkeen sain jonkun typerän idean ja halusin säästää ihan väärässä kohtaa, joten pyysin läheistäni ottamaan pari senttiä latvoista.

Hän leikkasikin puolet tukasta pois ja nyt menee vuosia, että on taas entisellään.

Olen saanut kauhistelua ja sääliä monilta, niin hieno se entinen tukka oli verrattuna nykyiseen.

Jatkossa leikkaan vain itse, tai käyn tuolla hyvällä kampaajalla.

Hiukset on tosi paljon ulkonäköön vaikuttava asia, eli todella tärkeät.

Se mikä minut pelasti (eli korjasin itse kampaajan leikkausta) kampaajani eläköitymisen jälkeen oli, että hän näytti miten hiukseni kannattaa leikata. Paksuissa hiuksissani on esimerkiksi pyörre otsalla ja se pitää ohentaa tietyllä tavalla, muuten se sojottaa sivulle aina. Minulla on todella paksut ja aika karkeat hiukset. Kaikkien nykyisten kampaajien jäljiltä täytyy kotona korjata, koska eivät leikkaa riittävän pienissä osissa. 

Vierailija
34/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee joka toinen kuukausi 27-33 euroa. Ei nyt mahdotonta ole.

Vierailija
35/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa miten optikko laittaa piilolasit toisille ja miten saadaan kulmien kestoväri pystyyn. Entä miten kauan erikoisvärit pysyy hiuksissa vihreä punainen violetti keltainen ???

Vierailija
36/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei , varmasti harmittaa. Minäkin menin aikoinaan "tosi hienoon salonkiin" ja tulin ulos varmaan samalla paskatuulella kuin sinä. Hiukset onneksi kasvaa mutta se rahanmeno! Halusin siis lyhyet hiukset "ei voi enempää lyhentää kun on pyörre siellä ja täällä". No millin lyhensi "onko nyt hyvä" ei tod. ollut ja taas millin lyhennys. Nykyään marssin parturi-kampaamoon ja kerron salonki-stoorin eikä tytöt enää nikottele leikatessaan : D Minä vähän nikottelin "ai kun uskalsit lyhyeksi leikata" : D D

Vierailija
37/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa asiakaspalvelua on kirjoitti:

On ne nykyään osaamattomia asiakas palvelun suhteen myös . Yksi otti otsatukasta 5€ jätti sen roikkumaan silmille. Toinen piti tehdä raitoja niin tuli paksuja kauheita suiroja. Nehän haukkuu nykyään nämä arabit niin asiakkaan siihen penkkiin . Sitten työpaikkansa ja päälle hallituksen. Yksi sanoi en mä nyt lähtis värjäämään noin hyvän värisiä hiuksia. Yksi otti nuoren tytön hius ponnarista otteen ja nosti ylöspäin veti saksilla siitä poikki ,avasi ja heilutteli ja sanoi 40€ kiitos. Ei ehkä sovi pohjoismaiseen kulttuuriin käytös . Pilalle ne hiukset meni kun sivuilta pitkät keskeltä lyhyet rumat kun mitkä. Olisi edes tasannut latvat .

Etkö pyytänyt lyhyempää? Kannattaa opetella leikkaamaan muuten otsis itse, aika helppoa on jos ostaa ohennus/muotoilusakset ja esim. Fiskarsin hiustenleikkuusakset ja teroittelee alumiinipuikolla.

Pärjää seuraavaan kampaamoleikkaukseen asti hyvinkin ja otsiksesta voi ottaa aina vain vähän kunnes harjaantuu.

Vierailija
38/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ole kampaaja. 

Hiuksissani oli kapeita/ohuita raitoja ympäri päätä.

Menin kampaajalle tyviraidoitusta varten, ei muuta. Huomautin vielä, että laittaa vain ohuita, eikä mitään "raitalaattoja".

Lopputulos: tyvi kauttaaltaan vaalea, raitojen värinen!

😞

Vierailija
39/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vakkari leikkaaja, joka leikkais aina tosi hyvin. Kerran sitten jostain syystä leikkais jotenkin oudosti. >En huomauttanut asiasta. Ja siihen loppui minun käyntini sillä parturilla. 

Vierailija
40/49 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

Jaa, minä olen aina tyytyväinen.